Recensie Valesca Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blended66

Wandelaar
44
11/10/21
64
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/582326-valesca
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Trans latina (kinky.nl)

Vorige week bij deze dame geweest. Voor een uur geboekt, pzc, massage en tongzoenen € 150,00

Ik kreeg het adres en daar aangekomen het huisnummer. Maar dat bleek niet het huisnummer van haar woning te zijn, maar van de ingang bij het portiek. Ik gaf aan dat ik voor de deur stond, maar ze had nog even nodig. Ondertussen kwam er iemand schichtig het portiek uit.
toen ging de deur open en werd mij verteld dat ik helemaal naar boven moest. Toen ik boven was, even staan kijken naar 2 deuren, maar na een minuut of zo ging de deur open. Valesca lijkt wel op de foto's, maar zijn wel geshopt denk ik. Ze is aardig en ik moest me uitkleden. Ze vroeg wat ik wilde drinken enging nog even iets halen . 5 Minuten later was ze terug. De sex was oke, beetje te veel gericht op snel klaarkomen, ik ,moest haar af en toe van mijn lul afhalen, massage niet gehad. Toen ik was klaargekomen wist ik dat het nog geen tijd was, dus ik bleef nog even liggen. Zij kwam ook op bed liggen, maar iets van mij vandaan, daardoor kreeg ik het idee dat ze de tijd niet wilde volmaken. Dus stond ik 20 minuten voor tijd weer buiten.
Al met al wel oke, maar geen herhaling voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan