WHEM Vallentina, Kinky Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat veel twijfelaars zijn. Zoals ik ook. Wellicht ook mooi om waar te zijn gezien haar lichaam.

Helaas woon ik niet dichtbij Amsterdam zodat ik makkelijk een date kan regelen. Moet helaas 1:30 u voor rijden en ik vind zonde als ik iemand anders voor krijg.
 
Dame vorige jaar bezocht, hmmm hoe zal ik de date omschrijven. Ik werd er niet warm of koud van.

Dame ontvangt destijds bij een airbnb gelegen in amsterdam west ( grachtenpand) vriendin was aanwezig in de woonkamer ( geen dvp) en was luid aanwezig tijdens de date.
Dame is inderdaad van de advertentie met een geweldige lichaam, maar totaal geen sfeer. Ze was niet erg gezellig , maar ook niet onaardig. Zijn echt van de momenten waarbij je denkt waarom ben ik hier...

ze liep ook vaak de kamer uit om met haar vriendin te praten, ik was eigenlijk na 35 minuten ook al weg , terwijl ik een uur had betaald. Maar dat was echt mijn keuze geweest , dame was ook verrast dat ik weg wilde, ze zei ook sorry van de verloop van de date, maar persoonlijk kon ik niet van de date genieten.
Eerlijk is eerlijk, ze heeft een mooi gezicht en voortreffelijk lichaam, ze was niet onaardig maar ook niet klantvriendelijk.

tip voor medewandelaars, ga voor een korte date ipv voor een 1 uur, en verwacht geen sfeer( wat voor sommige onder ons niet onbelangrijk is)
 
Denk niet dat ze een korte date doet. Maar los daarvan is deze dame 100% mijn type. Haarkleur, gezicht, huidskleur, lichaamstype, alles perfect.
Precies waar ik van hou. Kont had wat groter gekund (plastic of vet maakt niet uit), maar ze is heerlijk voor mij.
En ik snap wat je zegt, niet ieder dame is vriendelijk, servicegericht, biedt een gfe aan maar dat hoeft niet altijd.

Een van mn favoriete dames op de Doublet had absoluut geen gfe. Was niet koud in de communicatie, maar erg formeel en deed niks extra's. Maar een heerlijke kont waar je volop tegen kon pompen, ze stond het toe. Soms wil je ook geen gfe maar heerlijk hard pompen en je ballen legen.
Als deze Vallentina dat iig toestaat prima wat mij betreft.

Maar zodra het handje ertussen is, je haar niet mag vastpakken, ze meteen au schreeuwt, bepaalde standjes etc. niet wil is de lol ervan af.
Dan is er echt niks aan. Ook kamer uitlopen slaat nergens op. Als ik heb betaald blijf je in de kamer totdat ik ben klaargekomen, neem je fatsoenlijk afscheid en gaat dan weg.

Ze antwoordde op whatsapp dat ze nog een week in Amsterdam is, weet niet of ze komt en gaat of definitief weg is. Ik bezoek zaterdag al een ander dame, maar wellicht dat ik volgend week een poging ga wagen.
 
Op Hookers vind ik haar niet terug. Heeft ze soms onder een andere naam gewerkt? Een reverse image search met Google en Tineye gaf 0 hits. Met de eerste foto geprobeerd.
 
Dame vorige jaar bezocht, hmmm hoe zal ik de date omschrijven. Ik werd er niet warm of koud van.

Dame ontvangt destijds bij een airbnb gelegen in amsterdam west ( grachtenpand) vriendin was aanwezig in de woonkamer ( geen dvp) en was luid aanwezig tijdens de date.
Dame is inderdaad van de advertentie met een geweldige lichaam, maar totaal geen sfeer. Ze was niet erg gezellig , maar ook niet onaardig. Zijn echt van de momenten waarbij je denkt waarom ben ik hier...

ze liep ook vaak de kamer uit om met haar vriendin te praten, ik was eigenlijk na 35 minuten ook al weg , terwijl ik een uur had betaald. Maar dat was echt mijn keuze geweest , dame was ook verrast dat ik weg wilde, ze zei ook sorry van de verloop van de date, maar persoonlijk kon ik niet van de date genieten.
Eerlijk is eerlijk, ze heeft een mooi gezicht en voortreffelijk lichaam, ze was niet onaardig maar ook niet klantvriendelijk.

tip voor medewandelaars, ga voor een korte date ipv voor een 1 uur, en verwacht geen sfeer( wat voor sommige onder ons niet onbelangrijk is)
Heb je wat meer details? Diet ze wat in de advertentie staat? Pzc, tongzoenen,deepthroat?
 
Nou net contact gehad maar is echt 100 euro voor een half uur. En of in die half uur pzc, kussen etc. in zit reageert ze niet op.
Denk dat dit echt een tmm is met een ondergemiddeld service. Ziek mooi uiterlijk, maar voor de rest een zeer bagger service is mijn idee.
Twijfel enorm of ik een poging moet wagen of niet, voor die 100 euro kan je bij wijze van spreke een ander dame waar je zekerheid over hebt 2x bezoeken.....
 
Ze zegt trouwens dat in het basisbedrag kussen en likken opgenomen is maar pzc 50 euro extra is. Ik ga wellicht zondag een poging wagen en dan voor een half uur. Ik had zaterdag een afspraak staan met een ander dame, als ik nog energie en zin heb ga ik het proberen.
Normaal gesproken zou ik het niet zo snel doen als er indicaties zijn dat de service slecht is maar deze dame ziet er zo zo zo goed uit.
Moet toch heerlijk zijn om die dikke bovenbenen en reet van haar helemaal te verslinden. Alleen kijken naar die foto's zorgt al voor een keiharde erectie.
 
Heb je wat meer details? Diet ze wat in de advertentie staat? Pzc, tongzoenen,deepthroat?
Pzc inclusief ( zeker een dikke voldoende) , geen deepthroat, opzicht was de " bedritueel" niet slecht, was de rand/ bijzaken dat het voor mij geen herhaling erin zit, vind namelijk de total plaatje ook belangrijk. Als medewandelaars sfeer geen issue is, dan is ze zeker waard voor een bezoek.
 
Tegen mij zei ze dat pzc 50 euro extra is maar wellicht is dat omdat ik voor een half uur vroeg en niet een uur (scheelt ook 100 euro).
Dame is overigens over een week naar Spanje en komt pas in november weer terug zei ze.
 
Pzc inclusief ( zeker een dikke voldoende) , geen deepthroat, opzicht was de " bedritueel" niet slecht, was de rand/ bijzaken dat het voor mij geen herhaling erin zit, vind namelijk de total plaatje ook belangrijk. Als medewandelaars sfeer geen issue is, dan is ze zeker waard voor een bezoek.

Is ze echt zo knap als op de foto's? Als ik de foto's zie; heerlijk knap en tikkeltje hoerig gezicht.
Heerlijke dikke, volle lichaam met al het vlees en vet op de juiste plek. Heerlijk gebruind en verzorgd van top tot teen ook.
Geen photoshop aan te pas gekomen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan