Valse recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja! En zo zijn er hier ook al meerdere verdwenen van dit forum... Weggepest door bepaalde individuen! En laten dan alles over hen wegnemen, inclusief hun recensie-topic! Heb zo zelf al vier recensies zien verdwijnen!
Ik heb niet zoveel moeite met persoonlijke recensies die verdwijnen, we hebben alletwee een teller die hoog genoeg is om geloofwaardig te zijn.
Wel spijtig van het geheel van recensies over één dame die verdwijnen. Dan lijkt ze onbesproken.

Precies!
Trouwens... heeft Kyara nu ook niet haar topic 'op slot' laten doen (Niet open voor verdere reacties?). Gelukkig nog liet laten verwijderen dus...
Geen ervaring met Kyara.
Denk dat het vooral Nederlandstalige dames zijn.
Ik ga vooral voor latina. Die kennen deze site wel, en sommige haten het, maar ze zijn er niet actief op.

Nu... was recent nog bij een Latina... ze staat ook tussen jouw recensies trouwens... die me na een geweldige date letterlijk zij: "

Post NOTHING any more about me on that forum! Because then I get all these messages from these annoying men again"!

Online harassment is een écht probleem voor vele DVP's zo blijkt!

Nu... was recent nog bij een Latina... ze staat ook tussen jouw recensies trouwens... die me na een geweldige date letterlijk zij: "

Post NOTHING any more about me on that forum! Because then I get all these messages from these annoying men again"!

Online harassment is een écht probleem voor vele DVP's zo blijkt!
Denk dat ik al weet wie dan.
Ja het is niet normaal.

Terug
Bovenaan Onderaan