WHEM Value Stay Brugge hotel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rouy

Stamgast
570
19/03/22
247
3
Ik heb gemerkt dat veel Roemeense, Bulgaarse enz meisjes dit hotel opgeven als adres...
Weet iemand hoe dit werkt? Ik bedoel zitten die daar continu of komen ze enkel naar daar voor de date?
En is dit een goede plek of best wegblijven daar ?
 
Ik heb gemerkt dat veel Roemeense, Bulgaarse enz meisjes dit hotel opgeven als adres...
Weet iemand hoe dit werkt? Ik bedoel zitten die daar continu of komen ze enkel naar daar voor de date?
En is dit een goede plek of best wegblijven daar ?
Is inderdaad een goede opmerking. Kan je daar een dame vinden, "bij het passeren" zonder afspraak en waar moet je binnen gaan,...
 
Ik ben er al een aantal keer geweest. Wel iedere keer op afspraak. Nog geen slechte ervaring (behalve met de dame zelf). Bij aankomst een berichtje sturen, en ze sturen het kamer nummer. De receptie is een apart gebouw, moet je in principe niet passeren. Je kan gewoon van de parking naar de kamers.
Meestal parkeer ik toch ergens anders (kinepolis op 100meter), en wacht ik buiten aan het bushokje op het kamer nummer.
Ik vermoed dat de dames er continu zitten voor een aantal dagen, en de ene date na de andere doen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan