Recensie Vanessa, Alkmaar 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nascar

Wandelaar
86
05/01/22
125
12
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/vanessa_8248436
Totale kosten (in euro)
0
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een beetje ongebruikelijke recensie dit en ook nooit eerder meegemaakt.
Als ik een date uitzoeken, dan zorg ik ervoor dat de wensen en financiën besproken zijn. Geen surprises is wel zo fijn toch?
Een afspraak maken was best lastig vanwege mijn privé bezigheden en het weinig beschikbaar zijn van de dame.
Gisteren toch iets kunnen regelen voor een snelle date. Omdat teleurstelling eerder om de hoek komt kijken dan aangenaam verrast, een korte date afgesproken met prijsafspraak voor de eerste keer.
Toen ik aankwam op de locatie zag ik Vanessa. In mijn hoofd ietsje anders dan ik verwacht had en ook wat meer gezet dan ik kon herleiden uit de foto's.
Ik had er evengoed zin in, was er toch nu en was wel benieuwd of het een verborgen pareltje zou zijn.
Ze praatte een beetje raar. Moeilijk om te omschrijven wat het probleem nu was, beetje zingend en slecht hoorbaar. Achteraf gaf ze aan dat ze wat teveel cocktails had gedronken, misschien was dat het.
Wensen nogmaals besproken en wilde de betaling doen. Daar ging het mis, want ze wilde meer. "Wij hebben afspraken gemaakt daarover". Dat was een referentie van de Nederlandse meiden onderling.
Ondanks mijn aangeven dat we iets anders hadden afgesproken, wilde ze meer. Ok, dan laten we het zitten en vertrek ik weer. Ik begon mij weer aan te kleden. In eerste instantie wilde ze het geld niet teruggeven. Ik kreeg mijn geld terug (trok het uit haar handen) en toen gaf ze aan dat het 5 euro kost. Ik had haar gezien namelijk en dat kost 5 euro? De situatie zorgde voor een stemming die het voor mij volledig had verpest. Ze probeerde nog om mij te laten blijven voor het afgesproken geld en probeerde mijn lul te grijpen, die al weer netjes in zijn broek zat. Ze was echter mijn telefoon aan het aaien, maar die werd ook niet harder dan hij al was.
In de gang greep ze mijn jas vast om te voorkomen dat ik vertrok. Ze wilde ook niet loslaten en zorgde voor een bijzondere situatie. Ik ben altijd super respectvol naar de dames en ook nu bleef ik dat. Haar hand los gemaakt en meteen vertrokken.
Weer een nieuwe ervaring rijker mag ik zeggen...
 
Ik ben ooit ook eens bij haar geweest. Dat was ook een erg vreemde date, waarbij ik dacht dat ze dronken of stoned was. Zelf zei ze dat ze een kater had. Ook zag ze er anders uit dan op de foto's. Maar goed, ik was geil, dus evengoed een voldoende.

Ik wilde nog een 2e keer met haar afspreken. Maar toen ik eenmaal voor haar deur stond, reageerde ze niet meer. Na thuiskomst kreeg ik na 3 uur een appje dat haar telefoon leeg was, en ze een nieuwe lader moest kopen in de stad.... goed verhaal dus.

Anyway, vrij onbetrouwbaar dus. Er is duidelijk iets mis met haar. Of er is een 3e (man) bij betrokken, ik weet t niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan