Recensie Vanessa, Amsterdam 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 28

Stamgast
Forumpionier
345
30/06/21
492
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8407382-vanessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanessa herinnerde ik me van een eerdere periode in Nederland maar ik had haar toen niet bezocht. Het wilde die dag niet lukken om af te spreken, ik was al voor niets naar Utrecht gereden, andere dames reageerden niet, en van eentje kreeg ik een klaagzang over WA dus daar heb ik zelf vriendelijk voor bedankt. Toen ik Vanessa's advertentie voorbij zag komen dacht ik, wie niet waagt ...

Ze reageerde vrijwel direct en was meteen al aardig, en ik kon snel terecht. Eenmaal gearriveerd werd de deur open gedaan door een leuke kleine dame met een goed figuur, stevige borsten en flinke kont en rondingen op de juiste plaatsen. Ik kon me even douchen en daarna door naar de slaapkamer. Ze begon een beetje stil maar wist me goed in de stemming te brengen, en ze kwam ook een beetje los en bleek heel leuk en vriendelijk.

Ze heeft me eerst erg goed gepijpt en daarna een poos heerlijk bereden, dat was geen verkeerd uitzicht. Ik heb haar daarna ook flink verwend en dat werd gewaardeerd. Uiteindelijk lekker geneukt en fantastisch klaar gekomen.

Nog wat nagekletst en weer even opgefrist, en daarna afscheid genomen. Als ze nog een poosje in Nederland blijft wil ik haar zeker nog eens bezoeken.
 
Goed om dit te lezen. Ik vond alle piercings, plaatjes, bril en dan ook nog plaatjes op de foto's misschien wat veel. Maar ze heeft idd een heerlijk figuur en ook echte borsten zo te zien? Er waren op het oude forum ook wat redelijk positieve berichten volgens mij.

Spreekt ze ook goed Engels en hoe is de ontvangst lokatie of is dit een een hotel?

Bedankt!
 
Vanessa herinnerde ik me van een eerdere periode in Nederland maar ik had haar toen niet bezocht. Het wilde die dag niet lukken om af te spreken, ik was al voor niets naar Utrecht gereden, andere dames reageerden niet, en van eentje kreeg ik een klaagzang over WA dus daar heb ik zelf vriendelijk voor bedankt. Toen ik Vanessa's advertentie voorbij zag komen dacht ik, wie niet waagt ...

Ze reageerde vrijwel direct en was meteen al aardig, en ik kon snel terecht. Eenmaal gearriveerd werd de deur open gedaan door een leuke kleine dame met een goed figuur, stevige borsten en flinke kont en rondingen op de juiste plaatsen. Ik kon me even douchen en daarna door naar de slaapkamer. Ze begon een beetje stil maar wist me goed in de stemming te brengen, en ze kwam ook een beetje los en bleek heel leuk en vriendelijk.

Ze heeft me eerst erg goed gepijpt en daarna een poos heerlijk bereden, dat was geen verkeerd uitzicht. Ik heb haar daarna ook flink verwend en dat werd gewaardeerd. Uiteindelijk lekker geneukt en fantastisch klaar gekomen.

Nog wat nagekletst en weer even opgefrist, en daarna afscheid genomen. Als ze nog een poosje in Nederland blijft wil ik haar zeker nog eens bezoeken.

Linkje:
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8407382-vanessa
Waarom was het 200 euro? Het lijkt of ze all-in adverteert
 
@69Charger Is haar lichaam naturel? Ik vind vooral sili vaak best wel een afknapper. En je geeft in je beschrijving aan dat ze mollig is maar hoe mollig precies? Zijn haar foto's een goeie indicatie? Ik vind haar namelijk best wel normaal over komen op de foto's maar volgens mij heeft ze wel redelijk aanleg voor een mollig uiterlijk dus misschien is dat camera magie...

Oh en hoe zit het nou precies met zoenen? Doet ze wel normaal zoenen voor het normale tarief of is dat ook 50 euro extra?
 
Ze heeft haar prijs daadwerkelijk verlaagd kan ik inmiddels melden ;) nee, geen extra's voor tongzoenen oid.

"Mollig" - ik denk dat je van de foto's wel een betrouwbaar beeld krijgt. Nee, geen photo shop. Geen sili's, mooie stevige natuurlijke borsten en een flinke kont. Reken gewoon niet op een super slanke dame, rondingen op de juiste plaats zeg maar, met bijbehorende wat stevigere bouw.
 
Ben er inmiddels ook geweest. Anaal en pzc was inclusief. Zoenen weet ik niet want probeer het nooit en vind ik ook niet boeiend.

Qua figuur; als ze staat ziet ze er prima uit. Ze is ook best kort. Het enige wat je dan krijgt is dat ze in bed al gauw forser lijkt/is. Aardige meid wel verder met vlot app contact.

Giegelde en mompelde veel toen ze me pijpte. Mn gelid zou te te groot zijn. Daar (en aan gepraat) knap ik van af.

Ze is verder wel leuk, lief en aardig. Ze is in ieder geval de vriendelijkste dvp die ik ooit heb bezocht. En verder hanteert een schappelijke prijs. Maar ik zou niet op herhaalbezoek gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8407382-vanessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar inmiddels 2x bezocht omdat ik een ongelooflijk goeie klik heb met haar. Erg leuke meid.

Appcontact
Ik had best een drukke dag gepland dus ik had haar in de ochtend al ge-appt. Ze reageerde na een uur en we wisten, ondanks mijn drukke planning, toch nog iets te plannen voor vroeg in de middag.

Uiterlijk
Foto's zijn goed representatief. Iets molliger dan je zou denken op basis van de foto's maar niet extreem of storend. Ik hou ook wel van een beetje mollig dus werd er alleen maar warm van. Ze heeft ook niet altijd al haar piercings in, dus het is altijd een beetje een surprise wat dat betreft.

De date zelf
1 van de weinige dames waarbij ik echt merk dat ze ook in to mij is. De vonken spatten er zowat van af, dus wie weet is mijn review niet representatief voor de ervaring van andere wandelaars. Pijpen zc is heel erg geil bij haar. Vooral wanneer ze met haar tong piercing je pik aan het likken is en je in de ogen aan kijkt. Ook een beetje deepthroat neiging. Meestal laat ik een dame een beetje de overhand nemen maar Vanessa heeft van die submissive trekjes waardoor het ongelooflijk leuk is om bij haar de controle te nemen. Beffen is geen probleem bij haar. Cowgirl doet ze goed en moeite voor, wat meestal wel tegen valt bij mollige dames(in mijn ervaring). Missionaris is mijn favoriete standje vanwege de intimiteit, en bij haar krijg ik het toch altijd voor elkaar om haar een orgasme te bezorgen, waarbij ze met haar klit speelt en je zachtjes aan moedigt. Probeerde haar ook te beffen na haar orgasme maar dat was te gevoelig, dus niet gefaked.

Achteraf hebben wij elkaar om de beurt gemasseerd, wat ze erg waardeerde. Kon echt duidelijk merken dat ik een klik met haar had. Ze is heel goed in Engels en heb daarom ook wel echt een goed gesprek met haar gehad. Klinkt misschien raar, maar ik vind de manier waarop ze praat erg aantrekkelijk. Beetje hoge stem met zo'n Braziliaans accentje.

Conclusie
Schat van een meid waarmee ik een goede klik hebt. Tijdens het douchen merkte ik ook dat ze echt gewillig aan het staren was naar me. Een bezoekje bij haar is voor mij altijd best een confidence boost. ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8407382-vanessa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanessa is één van de weinigen waarbij je voor dit tarief zulke uitstekende anale sex kunt hebben. 150 euro voor een uurtje all-in, kom daar nog maar eens voor. En ze maakt zich er niet makkelijk van af, voldoende inzet en stelt zich helemaal open (pun intended).
Qua locatie is het nog wel eens schipperen - ze kiest af en toe een shady hotel - maar verder is ze hygienisch en zorgt dat ook jij je netjes opfrist onder de douche. Het is een beetje een alto meisje, vol met tattoos en piercings, even wennen maar wel lekker. Tikje aan de mollige kant, maar een kont om van te smullen en ze vraagt er zelf expliciet om om daar hard in genomen te worden. Prima uitzicht op haar ronde vormen en je zou wel gek zijn als je hem niet even in haar sterretje duwt. Al met al een prima ervaring, al is ze geen enorme spetter, maar meer een girl nextdoor.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8407382-vanessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond ben ik voor de derde keer bij Vanessa geweest. Contact via WhatsApp gaat makkelijk, ze antwoordt altijd snel dus afspreken gaat makkelijk.

Ze is een rustige en hele vriendelijke dame die er ook nog eens heel goed uitziet. Eindelijk eens een dame waarvan de foto's in de advertentie gewoon kloppen.

Qua hygiëne is het bij haar prima in orde. Vooraf en achteraf is er gelegenheid tot douchen.

Ik hou er niet van om gedetailleerd te beschrijven wat er op de kamer gebeurd is, maar ik heb weer een uitstekende tijd met haar gehad en ze heeft me heerlijk verwend. Ook na afloop neemt ze nog even gezellig de tijd voor je.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8407382-vanessa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lieve meid is dit!
Zeker als je van wat stevigrre dames houdt dan is Vanessa een absolute aanrader.
Heetlijk tongzoenen met haar tongpiercing, doet ze echt vol overgave. Verder pijpt ze lekker en doggy met uitzicht op haar heerlijke zuid Amerikaanse billen is top.
Echt een vriendelijke meid, reageert snel op appjes en .ontvangt in een keurige ruimte.
Mioht je een afspraak willen maken moet je snel zijn, ze vertrekt over enkele weken naar het buitenland...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan