Vanessa Donado, Enschede vh Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zij is goed en betrouwbaar zolang je goed bedrag neer legt 200+, anders geeft ze geen goede service en is ze kort af. Voor minder prijs en goed service kan ook naar haar zusje, luna donado. Ze is niet zo lekker als Vanessa, maar ze ziet wel goed uit.

 
Zij is goed en betrouwbaar zolang je goed bedrag neer legt 200+, anders geeft ze geen goede service en is ze kort af. Voor minder prijs en goed service kan ook naar haar zusje, luna donado. Ze is niet zo lekker als Vanessa, maar ze ziet wel goed uit.

Luna kan ik aanbevelen....heb haar, toen zij tijdens haar rondreis 2 maanden Kerkrade aandeed, bezocht. Doet exact wat afgesproken is...neukt lekker lang en in afwisselend tempo, geen gezeur over extra money EN... ruim onder de prijs van haar "zusje". Arnhem is mij iets te ver anders zou ik zeker voor een herhaling gaan.
 
Luna kan ik aanbevelen....heb haar, toen zij tijdens haar rondreis 2 maanden Kerkrade aandeed, bezocht. Doet exact wat afgesproken is...neukt lekker lang en in afwisselend tempo, geen gezeur over extra money EN... ruim onder de prijs van haar "zusje". Arnhem is mij iets te ver anders zou ik zeker voor een herhaling gaan.
thanks voor de info, ik voel niet wat voor Luna dus ik wacht ff tot er een andere leuke dame in de buurt is
 
Iemand ondertussen Vanessa Donado al bezocht in Amsterdam??
250€ voor een uur is wel veel, maar het lijkt erop dat ze echt wel een grote pik heeft.
en deepthroat pijpen heeft ze ook geen moeite mee.
 
Ik had jaar geleden gezocht, toen was haar prijs redelijk. Was voor half uurtje gegaan. Ze is wel lekker en pijpt heel goed. Voor half uurtje was wel passief. Ik had de indruk dat ze bij veel geld, meer haar best gaat doen. Voor half uurtje 150 euro is het niet waard vind ik.
 
Als je je best doet kun je Vanessa ook gewoon gratis ontmoeten. Ik heb inmiddels al twee keer met haar af gesproken. In Haarlem en in Amsterdam.

Beiden keren was ze helaas alleen in bottom "mood". Maar ze is zeker een mooie dame.
 
Als je je best doet kun je Vanessa ook gewoon gratis ontmoeten. Ik heb inmiddels al twee keer met haar af gesproken. In Haarlem en in Amsterdam.

Beiden keren was ze helaas alleen in bottom "mood". Maar ze is zeker een mooie dame.
Hoe heb je haar gratis gefixed, ze kwam laaste keer beetje over als geldwolf.
 
Wat heb je haar gratis ontmoet via Grindr? 🤩

Wie weet waar ze ongeveer in Den Haag zit? Zit al via Explore heel Den Haag door te struinen maar geen Vanessa helaas. Zij staat echt boven aan mn to do lijst maar ik vind dr veelste duur.


En nogmaals, die pijpvideos. Mijn god ik word er helemaal week van
 
Wat heb je haar gratis ontmoet via Grindr? 🤩

Wie weet waar ze ongeveer in Den Haag zit? Zit al via Explore heel Den Haag door te struinen maar geen Vanessa helaas. Zij staat echt boven aan mn to do lijst maar ik vind dr veelste duur.
Dit was ongeveer een jaar geleden. Onbekend of ze nog steeds op Grindr zit.

Advies is wel; nooit contact zoeken via kinky.nl als ze ook op Grindr zitten. Zodra ze door hebben dat jij weet dat ze "paygirls" zijn dan val je door de mand en moet je gewoon betalen 🤑.

Dus altijd via Grindr proberen.
 
Grindr 🤪.. Die app is echt magisch. "Tribes" even op "Trans" zetten en je vindt zo nu en dan een pareltje.

Ik heb Vanessa overigens in Haarlem trio geneukt. Was een klant bij haar (jaar of 21) die bleef even hangen 😂
Ow heb nooit tegen gekomen op grinder. Ik zal proberen via grindr te fixen als ik haar tegen kom. Maar ik weet niet of het gaat lukken, Ik heb haar al via kinky ontmoet.
 
Jezus ze vraagt inmiddels 300€ per uur, Haar zus is trouwens ook naar 250€ per uur gegaan.
Kennelijk hebben de Donado's goede business.
Voor mij effe te duur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan