Ma(n)donna
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Rood
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 19
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7337096-vanessa
- Totale kosten (in euro)
- 150
Op mijn oproep of er al iemand bij Vanessa in Eindhoven is geweest werd helaas niet (tijdig) gereageerd.
Dan maar gewoon gegaan omdat dit skinny typetje mij wel aantrok. Whatsapp gesprekje in Engels gestart, redelijk snel en duidelijk antwoord. In de morgen gaat het nauwelijk lukken, maar na ca 13.00 wordt er goed gereageerd.
Tijd en prijs afgesproken en er naar toe.
Vanessa deed zelf (natuurlijk) open en nam me aan de hand mee naar boven. Daar op het bed gezet en een praatje gemaakt. Geen haastig gedoe.
Omschrijving:
Skinny zoals gezegd, ca 163. wel wat gespierd gebouwd, cup: géén. Duidelijke baardgroei te zien.
geschoren en frisse 19cm. 25 jaar oud (in juni 2026)
Ziet er dus vrij mannelijk uit en doet geen moeite dat te verbloemen.
Doet in alles mee zoals afgesproken, binnen dat kader kan en mag alles.
Voor een prijs vanaf € 100,00 per half uur / € 150,00 per heel uur geen klagen. Div extra's mogelijk.
Eenmaal op het bed beland gingen we los. Wederzijds pijpen en na enige tijd kon ik Vanessa anaal penetreren waarna niet veel later het hoogtepunt kwam.
Alles prima en geen verborgen gedoe waar je bij sommige van haar collega's mee te maken kunt krijgen.
Ga ik terug, ja waarschijnlijk wel. Maar dan wil ik wel dat ze er wat vrouwelijke uitziet en minimaal ook haar kinnetje geschoren heeft
Kun je afspreken!
Dan maar gewoon gegaan omdat dit skinny typetje mij wel aantrok. Whatsapp gesprekje in Engels gestart, redelijk snel en duidelijk antwoord. In de morgen gaat het nauwelijk lukken, maar na ca 13.00 wordt er goed gereageerd.
Tijd en prijs afgesproken en er naar toe.
Vanessa deed zelf (natuurlijk) open en nam me aan de hand mee naar boven. Daar op het bed gezet en een praatje gemaakt. Geen haastig gedoe.
Omschrijving:
Skinny zoals gezegd, ca 163. wel wat gespierd gebouwd, cup: géén. Duidelijke baardgroei te zien.
Ziet er dus vrij mannelijk uit en doet geen moeite dat te verbloemen.
Doet in alles mee zoals afgesproken, binnen dat kader kan en mag alles.
Voor een prijs vanaf € 100,00 per half uur / € 150,00 per heel uur geen klagen. Div extra's mogelijk.
Eenmaal op het bed beland gingen we los. Wederzijds pijpen en na enige tijd kon ik Vanessa anaal penetreren waarna niet veel later het hoogtepunt kwam.
Alles prima en geen verborgen gedoe waar je bij sommige van haar collega's mee te maken kunt krijgen.
Ga ik terug, ja waarschijnlijk wel. Maar dan wil ik wel dat ze er wat vrouwelijke uitziet en minimaal ook haar kinnetje geschoren heeft
Bijlagen
Laatst bewerkt: