Recensie Vanessa, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag vanessa terug gespot (namiddag); niet getwijfeld - direct binnen, haar vakantie heeft haar deugd gedaan denk ik; voor een extra briefje haar uitgebreid mogen beffen & dan 69 tot een hoogtepunt gekomen (mc), zelfs niet meer tot nmc gekomen, heerlijke meid btw ze heeft licht uithangende schaamlipjes heb ik kunnen merken
Blij dat ze terug is
 
Vandaag vanessa terug gespot (namiddag); niet getwijfeld - direct binnen, haar vakantie heeft haar deugd gedaan denk ik; voor een extra briefje haar uitgebreid mogen beffen & dan 69 tot een hoogtepunt gekomen (mc), zelfs niet meer tot nmc gekomen, heerlijke meid btw ze heeft licht uithangende schaamlipjes heb ik kunnen merken
Blij dat ze terug is
Zou je dan beter misschien geen sterren geven voor intiem? Bij het zien van 1 ster denk ik meteen dat het niet ok was maar blijkt niet relevant...
 
Als je ze ziet dan glimlacht ze naar jou terwijl ze met haar heup naar jou toe draait, en dan voel je het al borrelen in je ballen. 😄
De slimste passen deze strategie toe dan zie je hun fantastische mooie poep en dan begint men te fantaseren Anna van raam andere kant past dit ook toe eerst in de ogen kijken en lachen en dan omdraaien om te laten zien welke mooie sexy poep ze hebben
 
Ik ben er eens doorgewandeld toen ik een andere afspraak had want was benieuwd haar te zien. Maar omdat ik mijn weg daar niet goed ken wandelde ik aan haar kant van de straat op de stoep. Het was een grijze dag en er was amper iemand te zien. Ze was verdiept op haar gsm bezig dus verschoot toen ik aan het raam voorbijkwam. Was wel grappig om te zien hoe ze dan rechtsprong en terug "in haar rol" kwam 😁
 
Ik ben er eens doorgewandeld toen ik een andere afspraak had want was benieuwd haar te zien. Maar omdat ik mijn weg daar niet goed ken wandelde ik aan haar kant van de straat op de stoep. Het was een grijze dag en er was amper iemand te zien. Ze was verdiept op haar gsm bezig dus verschoot toen ik aan het raam voorbijkwam. Was wel grappig om te zien hoe ze dan rechtsprong en terug "in haar rol" kwam 😁
Zeker van dat ze niet verschoot van uw verschijning te zien 🙈?
 
Heb deze namiddag het geluk gehad om 'ns bij deze mooie jonge dame langs te gaan en ik kan alleen maar al het positieve wat ik hier gelezen heb be-amen. Doet alles precies zoals het moet én is super vriendelijk en vlot. Ik zou er zo een paar weken mee op vakantie willen gaan, om het even waar 😋
 
Is inderdaad een droomvrouw, tegen dat ik gisteren terug aan mijn wagen was, had ik al terug zin om opnieuw te gaan.. 😊
Hahaha same. Die benen en dat kontje 😋 yummy yummy. In no time staat hij recht, vanessa steeds verwonderd hoe rap dat het is. 🤣🤣 Vertel haar dan dat het komt door die sexy benen en dat lekker kontje en dan begint ze steevast te lachen 🤣🤣
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was deze middag in Gent gestopt voor een broodje te kopen.
Man zo koud! -3° zag ik in mijn auto.... 🥶
Een goeie reden om een beetje warmte op te zoeken en op die manier in de rosse buurt beland ☺️
Liep daar ne gast straalbezopen rond en de politie had hem al goed int oog.
Lekker marginaal...
Qua bezetting zoals verwacht heel poverkes. Weinig dames op post...
Tot ik de 3e keer bar Crystal voorbijwandelde toen moest ik toch mijn handrem optrekken! 😛
De reden: Vanessa met een killerlook! 🤪
Lang haar, bruine ogen. Ze lachte onschuldig met haar beugel.
Ze droeg een hoog opgetrokken zwarte string en een klein kanten doorkijk topke. 🤨
Man man...
Kon ze niet weerstaan en ik stond al binnen voor ik het goed en wel besefte...
Ze deed haar kleren uit en ik was mijne kluts efkes kwijt.
"Hypnotized" zeg maar 😵‍💫
Wat een prachtig meiske is dit! Mannekes lief! 😬
Perfecte B-cup, bruin sluik haar tot op haar kont. Heel mooi poesje... De perfecte borstjes! Strakke buik en kontje.
Met moeite 50 kg voor 1m70 a 1m75! Modelmaten zeg maar...
Een paar kleine tatoos maar die zijn zeker niet storend.
Ze zou 27 jaar zijn en Roemeense.
Ik had ze eerder begin 20 geschat. Ze ziet er nog heel jong uit.
We zaten beiden op onze knieen op bed met aangezicht naar elkaar en begonnen te kussen en te knuffelen en ik rook een heerlijk parfum in haar hals.
Ik mocht ook aan alles goed aanzitten. Ze genoot er precies wel van...
Ik gaf haar de nodige complimentjes en ze kwam volledig los en giechelde wat...
De hoes ging erover. Hij stond ondertussen al goed stijf want
ik was binnengekomen met een "krimperke" door de vrieskou 🥶
Haar pijpbeurt was voldoende.
Ze kijkt je terwijl aan op een onschuldige manier. Dat vond ik wel geil.
Missio was leuk. Haar benen effe in mijn nek. Haar poes voelde heerlijk strak.
Doggy was top! Ze plaatse haar handen op de spiegel en keek naar mij terwijl ik goed mocht stoten.
Nadien cowgirl on top.
Man wat een schoon kind is dit zeg! Als je zo een schoonheid boven op u hebt zitten dan voel je u de Koning te rijk! 🤪
Ze heeft me dan finaal via hand-job afgewerkt terwijl ik aan haar natte poes zat te friemelen...
Niks van glijmiddel kwam eraan te pas dus ze was duidelijk "in the mood".
Nadien gaf ze me keukenrol en wat wassen aan de lavabo.
Een handdoekje mankeerde ik wel maar das detail...
Wat lachen en onnozel doen en nog een zoentje op de wang en ik stond terug buiten na +- 20 minuutjes.
Qua service meer dan correct voor dat geld!
En qua looks spreekt deze meid echt tot de verbeelding!
Een jonge slanke schoonheid!
En dan zo onschuldig lachen met die beugel. Jongens toch... 🙈
Heel verleidelijk...
Ja, ik ga zeker nog terug naar haar!
Ah ja toch 1 klein minpuntje: haar messenger staat contstant te piepen, die zet ze dus beter op stil.
Voor de rest alles tip-top! 👌
Groeten,
Window Shopper
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdag langs geweest, is net van vakantie terug , ze is de topper van Gent maar jammer genoeg ook vaak bezet

Heeft een heel mooie B cup, en die benen & dat kontje, echt model lichaam, wat een plezier om deze dame eens te mogen doggy nemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan