Recensie Vanessa, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Private Partz

Wandelaar
86
22/08/21
65
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Roemeense zit er nog maar een maandje. Mooie verschijning, heel slank en redelijk groot. Haar was opgestoken, ze heeft een vaste beugel.
Het is een typisch oostblokmachientje. Correcte dienstverlening. Je betaalt, legt je op bed en er gaat meteen een hoedje over. Goed en enthousiast pijpwerk, tot bijna aan de climax, en dan vraagt ze welk standje. On top rijdt ze je lekker klaar zonder aarzeling. Heupen soepel en snel op en neer. Heerlijk klaargekomen.
Minpuntje is dat het condoom zelf verwijderd moet worden (je krijgt een papiertje). Daarna klein wasje aan de lavabo en terug de straat op.
Basis maar correct uitgevoerd. Herhalingsgevaar bestaat omdat het in Gent tegenwoordig een triestige boel is. Tijd om de Duitse saunaclubs nog eens aan te doen na zo lang.

p.s. opgepast! Dit is niet de Vanessa uit Albanië die ik ook heel graag zou terug zien in Gent.
 
Laatst bewerkt:
Haar overlaatst ook een bezoekje gebracht..
Idd vriendelijk en correct!
Eenmaal binnen, uitkleden, plaatsnemen.. pijpen is goed, duurt wel niet heel lang. Kijkt je met plezier in de ogen terwijl ze zuigt. Meerdere standjes.. goed kunnen doorneuken in Doggy.. waarbij ze gretig haar kontje achteruit stak en met haar handen leunde tegen de spiegel ah bed..
Prachtig zicht in de spiegel naast en achter het bed terwijl je van jetje geeft ?
Wat op de borsten zuigen enz ook toegelaten.
Correct voor 50 euro..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze roemeense griet ook bezocht. Echt geil kippetje. Pijpen was heel goe. Mij berijden ook. Zalig gezichtje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag rondt 13 u 30 ook nog eens de overstap gedaan naar Vanessa na de goede commentaren te lezen en omdat ik echt goesting had om te neuken, twas hoogstnodig ??. Mooi weer vandaag dus de wandeling kon beginnen, prachtig toch, niet ? Toch vooral erbij zeggen stonden denk ik over de hele rosse buurt vandaag een 10 tal dames. Beginnen dus in de schepenenvijverstraat 19 à mooi meisje jong en idd met een beugel en klopt qua beschrijving dus aan Vanessa ?. Babbeltje gedaan, je weet wel ?prijs, welke posities, leeftijd, afkomst. En idd het was Vanessa waar ik dus voor gekomen was, was echt blij dat ze aanwezig was, maar ik ben altijd toch geneigd om nog eens een toerke te doen om te kijken welk moois er nog was, niet echt veel soeps dus de keuze was mijn keuze vanaf bij het begin. Allereerst echt een mooi meisje ?wat een figuur heeft die zeg ?? Yum yumie helemaal mijn stijl, slank lange benen en een mooi onschuldig gezichtje, en wat een lief meisje is me dat amai amai. Jongens en mannen behandel dit meisje teder en met liefde en je zult veel terug krijgen. Ik zei dan bij de binnenkomst dat ze definitief mijn keuze was en ze glimlachte echt mooi. Ze neemde me mee naar binnen en we praten eerst nog klein beet over vannales en wist te vertellen dat ze 22 jaar was en ze komt van boekarest, Roemenië dus,wat je haar niet kan afliegen als je haar ziet, typisch oostblokmeisje, lang donker bruin haar en ze kleede zich helemaal uit, en ze stak ook intussen haar haar mooi op in een dotje en toen kwam haar mooie gezichtje er nog beter uit. ??had juist een wit topje aan waar juist haar borstjes van b niet uitkwamen, man wat een prachtige borstjes waren dat net een beetje groter dan een goede mandarijn. Dan deed ze haar wit kanten en doorschijnend slipjes uit wel mooi om haar hier in te zien en je zag ook al een klein beetje haar klein poesje erin. Prachtmeisje ?. Mocht beginnen met likken en zuigen aan de borsten en spelen met de poes, je voelt wel dat ze er van geniet. De heels die ze draagde gevraagd om aan te houden vanwege ik een heels fan ben ben er verzot op en daar maakte ze ook geen probleem van. Dan stilletjes aan me al ligebd gepositioneerd in bed en ze begon met me te pijpen, smdeed dit zacht maar wel goed. Beffen mag maar dan moet je extra betalen maar heb dit dan niet gedaan. Maar dit vergeef ik haar graag want ze heeft me anders wel 25 lang goed geil gemaakt en me geamuseerd bij haar. Dan heeft zij mij bereden en dit dot ze wel graag heb ik ook de indruk, maar wanneer ik vroeg om te wisselen in doggy zag ik een grote smiley ? verschijnen en vroeg haar of dit haar favoriete standje is en jawel hoor een grote ja was het antwoord. In doggy kon ik men gang gaan en goed doorpompen en blijkbaar heeft ze dit graag want dan pakt ze meteen met haar handen de spiegel vast die tegen de muur hangt achter het bed en ze kijkt continue in de spiegel hoe ik haar hard pomp ?? in beide spiegels bleef ze continue kijken in zowel de spiegel achter het bed als die aan de rechterkant van het bed, en dan echt met een explosie klaargekomen ?pfieww was me dat heerlijk, geeft dan wat papier om het condoom te verwijderen, ze wilde het doen maar heb dit geweigerd omdat deze propvol zat, toonde haar de condoom en ze moest er hartelijk om lachen, so much zei ze me ?? dan nog beetje onszelf verversen en nog haar tattoos mogen bewonderen op haar kuiten en enkels, en heeft er ook een op haar linker rib, van de mijne was ze ook onder de indruk van in het begin al want ook van dichtbij bekeken ? nog klein beetje gepraat over verschillende dingen en dan heb ik haar een goede knuffel gegeven en haar opgehefd waar ze van onder de indruk was maar ze vondt het leuk vertelde ze me. O ja, ook goed om weten ze vertelde dat ze alle dagen op post is, en dat ze begint rondt 13 u en eindigt om 17 à 18 u hangt af van de zin en andere factoren vertelde ze me en normaal bluft ze nog zeker goede 2 maanden in België om dan met de kerstdagen naar Roemenië te gaan bij familie en vrienden. Tenslotte mogen kusjes geven en weg waren de mooie 25 minuten. Denk wel dat er toekomst in dit mooie meisje zit. Hopelijk kunnen we ze een lange tijd in Gent houden, houdt zowel van soft sex als denk ik beetje stevige sex
 
Laatst bewerkt:
Deze middag rondt 13 u 30 ook nog eens de overstap gedaan naar Vanessa na de goede commentaren te lezen en omdat ik echt goesting had om te neuken, twas hoogstnodig ??. Mooi weer vandaag dus de wandeling kon beginnen, prachtig toch, niet ? Toch vooral erbij zeggen stonden denk ik over de hele rosse buurt vandaag een 10 tal dames. Beginnen dus in de schepenenvijverstraat 19 à mooi meisje jong en idd met een beugel en klopt qua beschrijving dus aan Vanessa ?. Babbeltje gedaan, je weet wel ?prijs, welke posities, leeftijd, afkomst. En idd het was Vanessa waar ik dus voor gekomen was, was echt blij dat ze aanwezig was, maar ik ben altijd toch geneigd om nog eens een toerke te doen om te kijken welk moois er nog was, niet echt veel soeps dus de keuze was mijn keuze vanaf bij het begin. Allereerst echt een mooi meisje ?wat een figuur heeft die zeg ?? Yum yumie helemaal mijn stijl, slank lange benen en een mooi onschuldig gezichtje, en wat een lief meisje is me dat amai amai. Jongens en mannen behandel dit meisje teder en met liefde en je zult veel terug krijgen. Ik zei dan bij de binnenkomst dat ze definitief mijn keuze was en ze glimlachte echt mooi. Ze neemde me mee naar binnen en we praten eerst nog klein beet over vannales en wist te vertellen dat ze 22 jaar was en ze komt van boekarest, Roemenië dus,wat je haar niet kan afliegen als je haar ziet, typisch oostblokmeisje, lang donker bruin haar en ze kleede zich helemaal uit, en ze stak ook intussen haar haar mooi op in een dotje en toen kwam haar mooie gezichtje er nog beter uit. ??had juist een wit topje aan waar juist haar borstjes van b niet uitkwamen, man wat een prachtige borstjes waren dat net een beetje groter dan een goede mandarijn. Dan deed ze haar wit kanten en doorschijnend slipjes uit wel mooi om haar hier in te zien en je zag ook al een klein beetje haar klein poesje erin. Prachtmeisje ?. Mocht beginnen met likken en zuigen aan de borsten en spelen met de poes, je voelt wel dat ze er van geniet. De heels die ze draagde gevraagd om aan te houden vanwege ik een heels fan ben ben er verzot op en daar maakte ze ook geen probleem van. Dan stilletjes aan me al ligebd gepositioneerd in bed en ze begon met me te pijpen, smdeed dit zacht maar wel goed. Beffen mag maar dan moet je extra betalen maar heb dit dan niet gedaan. Maar dit vergeef ik haar graag want ze heeft me anders wel 25 lang goed geil gemaakt en me geamuseerd bij haar. Dan heeft zij mij bereden en dit dot ze wel graag heb ik ook de indruk, maar wanneer ik vroeg om te wisselen in doggy zag ik een grote smiley ? verschijnen en vroeg haar of dit haar favoriete standje is en jawel hoor een grote ja was het antwoord. In doggy kon ik men gang gaan en goed doorpompen en blijkbaar heeft ze dit graag want dan pakt ze meteen met haar handen de spiegel vast die tegen de muur hangt achter het bed en ze kijkt continue in de spiegel hoe ik haar hard pomp ?? in beide spiegels bleef ze continue kijken in zowel de spiegel achter het bed als die aan de rechterkant van het bed, en dan echt met een explosie klaargekomen ?pfieww was me dat heerlijk, geeft dan wat papier om het condoom te verwijderen, ze wilde het doen maar heb dit geweigerd omdat deze propvol zat, toonde haar de condoom en ze moest er hartelijk om lachen, so much zei ze me ?? dan nog beetje onszelf verversen en nog haar tattoos mogen bewonderen op haar kuiten en enkels, en heeft er ook een op haar linker rib, van de mijne was ze ook onder de indruk van in het begin al want ook van dichtbij bekeken ? nog klein beetje gepraat over verschillende dingen en dan heb ik haar een goede knuffel gegeven en haar opgehefd waar ze van onder de indruk was maar ze vondt het leuk vertelde ze me. O ja, ook goed om weten ze vertelde dat ze alle dagen op post is, en dat ze begint rondt 13 u en eindigt om 17 à 18 u hangt af van de zin en andere factoren vertelde ze me en normaal bluft ze nog zeker goede 2 maanden in België om dan met de kerstdagen naar Roemenië te gaan bij familie en vrienden. Tenslotte mogen kusjes geven en weg waren de mooie 25 minuten. Denk wel dat er toekomst in dit mooie meisje zit. Hopelijk kunnen we ze een lange tijd in Gent houden, houdt zowel van soft sex als denk ik beetje stevige sex
En Krokettje, kan ze de vergelijking met Antonia aan ? Grt. Dorisday.
 
Ja mclovin ?? dat is de bedoeling e?, hoe meer volk voor het meisje, hoe langer ze zal willen blijven, heb met haar toch een goed klein half uur kunnen vermaken en ze is zeer lief en je mag ook veel doen vindt ik. Bijvoorbeeld goed zuigen aan haar lekker mooie borstjes waar ze van geniet en niet gelijk velen dat ze direct beginnen zagen van the are sensitive bb want dan begint men goesting al te minderen ?denk dan altijd blijft dan in uw kot e meiske als ge niks wilt toelaten. Ook in Doggy gelijk ze haar twee handen aan de spiegel houd en haar kontje omhoog steekt vind ik de max en je mag er zelf uwe saucisse indraaien zonder ne kwak jel, ale wat bij mij althans het geval was, bij de meesten een hele hoop gel aan de poes en dan willen ze hem er zelf nog insteken ? precies of dat wij dat niet kunnen maar zij laat alles over aan de klant en ze geniet er ten volle van ??precies of je bent met uw eigen vriendin aant vrijen ?, ik was ook wel heel tevreden over Antonia dus als Antonia terug is ga ik naar haar eerst en erna zullen ze mogen knokken voor elk hun plekje, dus de heren die dan nog zeggen dat het mager is in de middag van Gent dan weet ik het ook niet meer allezins voor mij beiden toppertjes die elk wel hun sterktes hebben. Meer hoeft dat voor mij niet te zijn ?
 
Ja hahahaha precies of ze smeekte om doggy gonomen te worden, als ik ehet vraagje aan haar of ik mocht omschakelen naar doggy direct een brede glimlach ? vraagde haar You like doggy en tduurde nog niet te lang alvorens haar handjes op de spiegel plakten en ze haar kontje prachtig de lucht induwde ??en pompen gelijk voor dood en moet zijn dat ze er van houd want ze keek naar de spiegel naast haar bed, precies of ze kikte erop om te zien hoe hard ik haar wel niet doorpomte en als ik in haar mooie kontje was klaargekomen trok ze haar niet direct weg maar deed ze zelf nog even door en ze zei dat ze het lekker vond om dat warme zaad in haar poesje te voelen ??? denk een keer dat ze in vorm begint te komen dat je der wel mee naar den oorlog kunt, ook al zou je het haar niet geven gezien haar postuur je zou denken dat ze teder is maar niets is minder waar, en moet eerlijk zijn tis wel kicken als je in zo'n mooie poes mag doorpompen en zien dat ze er van geniet ??
 
Laatst bewerkt:
Hey Andy ze zit in bar crystal schepenvenvijverstraat 19 a. Zit er normaal gezien alle dagen van 13 u tot 17 a 18 u. Normaal werkt ze tit 17 u maar hangt er vannaf hoeveel ze al verdient heeft hoeveel klanten er al zijn gekomen de dag dat je haar bezoekt en waarschijnlijk beetje van de goesting die ze nog heeft ?. Je kan haar niet missen heel jong 22 en met een beugel je kan ook altijd haar naam vragen en dan ben je het heel zeker ?geniet ervan? ? zit er ook op den zondag eens je haar gevonden hebt en haar met respect behandeld ist gegarandeerd een feest ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenmiddag bij deze Roemeense langs geweest en moet zeggen dat ik enorm benieuwd was naar haar, na het lezen van de recensies hier. En ben dan ook volledig op mijn wenken bediend en ben heel tevreden huiswaarts gekeerd.
Gaf me echt een GFE gevoel en liet ook enorm veel toe, ze is echt een pareltje en haar zal ik nog vaak bezoeken alvast!

Pijpen was dik in orde, heb aan haar lekkere b-cup mogen likken zoveel ik wou en dan ook aan haar poesje mogen likken en vingeren.
Daarna lekker mogen doorstoten in missio, doggy, on top, gedraaid on top en missio met de beentjes in de nek, zodanig dat ik echt heel diep kon gaan! Hele vriendelijke meid en neukt echt zalig!
Echt een aanrader! ☺
 
Normaal alle dagen op post naar wist me te vertellen als ik laatst geweest ben half oktober dat ze terug zou gaan met de kerstdagen om bij haar familie te kunnen zijn normaal gezien zou ze zeker terug komen vertelde ze. Eventjes geduld hebben denk ik tot rond n'a de 1 ste week van januari of half januari denk ik. Vorige week er nog geweest en is gewoon slechtste moment in het jaar om te gaan, dan gaan ze altijd terug naar Roemenië voor ongeveer 2 tot 3 weken wat normaal is denk ik dan, die meisjes hebben ook het recht om bij hun familie te zijn tijdens deze periode. Fijne feestdagen gewenst. Oja als ze werkt normaal tussen 13 en 17 u en als ze het echt nodig heeft tot max 18 u ten laatste.
 
Normaal alle dagen op post naar wist me te vertellen als ik laatst geweest ben half oktober dat ze terug zou gaan met de kerstdagen om bij haar familie te kunnen zijn normaal gezien zou ze zeker terug komen vertelde ze. Eventjes geduld hebben denk ik tot rond n'a de 1 ste week van januari of half januari denk ik. Vorige week er nog geweest en is gewoon slechtste moment in het jaar om te gaan, dan gaan ze altijd terug naar Roemenië voor ongeveer 2 tot 3 weken wat normaal is denk ik dan, die meisjes hebben ook het recht om bij hun familie te zijn tijdens deze periode. Fijne feestdagen gewenst. Oja als ze werkt normaal tussen 13 en 17 u en als ze het echt nodig heeft tot max 18 u ten laatste.
Hey Krokettje, ik ben Frans Ik versta jullie taal niet dus ik vertaal op google Ik begreep dat je zegt dat het nu niet top is en het is begrijpelijk met vrienden, we zouden de meisjes in Gent kunnen bezoeken tijdens het nieuwe jaar maar vertel het me het is 's nachts actief, zeg van middernacht tot 2 uur 's nachts tot 3 uur of is het voorbij? Ik ken de covid richtlijnen in deze regio niet ik heb mijn vraag vertaald met google 😎
 
Alles gesloten om 23 u voorlopig. Mogen blij zijn dat het voorlopig al open mag blijven. Hoop dat het niet opnieuw moet sluiten binnenkort. Nee, voorlopig niet veel zaaks in Gent, heel flauw momenteel.
En wie was er wel ? Geen van de gekende namen gespot allicht gezien jij de dagshift ziet en niet de avondshift (dus allicht geen Anna (Navy), Antonia, Nathalie, Alexandra (Vogue),...gezien ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan