Recensie Maria, Gent, Schepenenvijverstraat 19A raam 3 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FuriousAngel

Newbie
19
14/08/22
8
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor context heb ik geen ervaring met raamprostitutie, maar ik had toch eens de stap gewaagd. Dus ik kan niet goed oordelen wat voor een ervaring ik nu eigenlijk heb gehad. Misschien dat meer ervaren wandelaars hun opinie daar kunnen om geven.

Mijn ogen waren al meermaals gevallen op een dame die dagelijks in de late namiddag zit in de schepenenvijverstraat 19A, het 3rde raam. Een kleine verschijning maar met een groot balkon. Een rond gezichtje met intense ogen die je toch wel vangen. Ze is zeker niet slank, maar ik zou ze nu ook niet als mollig omschrijven, gewoon hele mooie rondingen.

Meestal zit ze er wat afwezig bij, met een strenge blik. Een paar keer als ze me zag gaf ze een "wauw" blik aan mij, en lonkte me dat ze me wel zag zitten. Uiteindelijk besloten haar eens te benaderde het was me duidelijk dat het een dame met pit is en humour. Ze gaf aan dat ze me een leuke verschijning vond en vooral a-typisch aan de gewoonlijke wandelaar. Ze wou me.

Waarschijnlijk hoort iedereen dat wel, maar goed, ik liet me binnen brengen.

Maar al snel veranderde toon, ze werd wat arroganter, complimentjes hadden niet veel zin. Ik mocht mezelf uitkleden wat te lang duurde naar haar zin terwijl ze naakt op bed lag te wachten. Ik moest naast haar liggen waarop ze dwars, rug naar mij lag, en me in 5x op en neer stijf pijpte. Had amper tijd om even haar te strelen of die dikke tieten van haar vast te nemen. Kordaat commandeerde ze boven op haar en moest haar beginnen hard neuken. Doggy mocht niet, ik was te groot zei ze, enkel missionaris en dan hield ze haar hand nog rond mijn lul terwijl ik de daad moest doen. Mijn stijfheid minderde wat en zocht een kus te geven en speelde wat met haar tieten. Haar hand ging weg en mocht nu wel eventjes dieper in duwen zei ze. Ik voelde haar kut knijpen en ik kwam.

Onmiddelijk moest ik van haar af, ze trok de condoom er af en ik mocht me gaan aankleden, ik vroeg als ze nog even op bed wou komen liggen voor de rest van de 15mins. Ze lachte op een ongemeende manier en zei me dat dingen zo niet werken hier. Ik kon me aankleden terwijl ze al naar haar raam ging.

Afscheid was er niet buiten gewoon "bye!". Gisteren passeerde ik er nog es, 2 weken later, ze lachte of lonkte niet. Ik ging op haar raam af en ze gaf geen kik, raam ging niet open, het meisje naast haar lachte voor een of andere reden. Ik ging maar gewoon weer verder met en zeer wrang gevoel.
 
Amai triestige ervaring die je hebt meegemaakt... dat je haar zelfs de 2e keer een blik gunde en aan haar raam ging staan vind ik wel straf van je. Gewoon zelf negeren de volgende keer en in haar gezichtsveld ergens anders binnen stappen aan de overkant ofso maar niet in dezelfde bar. Je zal wel zien dat ze je de volgende keren wel terug 'leuk' zal vinden 😏
Hoeren houden er niet van om eerdere klanten bij een ander te zien gaan 😉
 
Amai triestige ervaring die je hebt meegemaakt... dat je haar zelfs de 2e keer een blik gunde en aan haar raam ging staan vind ik wel straf van je. Gewoon zelf negeren de volgende keer en in haar gezichtsveld ergens anders binnen stappen aan de overkant ofso maar niet in dezelfde bar. Je zal wel zien dat ze je de volgende keren wel terug 'leuk' zal vinden 😏
Hoeren houden er niet van om eerdere klanten bij een ander te zien gaan 😉
Dit kan ik 100% beamen S. 'k Heb zelf die ervaring gehad !
 
Het klikt, er is niets of er is een tegengoesting. Bij tegengoesting zou ik niet weten waarom je ooit nog eens zou proberen.

Heb het wel eens meegemaakt: klant voor mij gaat binnen, ik doe teken om iets te vragen, maar ze trekt gordijnen dicht met zo'n arrogant gezicht... heel jammer. Nooit meer geweest, ondanks dat ik ze knap vond en de sex tot dan toe lekker gneoeg vond. Maar heb wel nog klein beetje zelfrespect toch. Zo nog paar stoten meegemaakt.
 
Bedankt voor jullie reacties mede wandelaars. Ik ben dus niet de enigste die zo rot behandeld kan worden voor geen reden.

Vandaag voorbij gewandeld en een ijzige blik terug gezonden. Kan het dat de dames van tijd van venster wisselen? Vandaag stond ze in raam 3 van nr21 ipv 19A. Of ben ik nu zo abuis geweest voordien...
 
Bedankt voor jullie reacties mede wandelaars. Ik ben dus niet de enigste die zo rot behandeld kan worden voor geen reden.

Vandaag voorbij gewandeld en een ijzige blik terug gezonden. Kan het dat de dames van tijd van venster wisselen? Vandaag stond ze in raam 3 van nr21 ipv 19A. Of ben ik nu zo abuis geweest voordien...
Ja dat is goed mogelijk dat dames eens van raam wisselen en dat is meestal geen goed teken.
Sommige dames in het verleden wisselden zo snel van raam dat het niet meer bij te houden was.
Vorige week zag ik op het adres dat je vermelde eerder een vrij grote zwartharige dame dus vond ik het al vreemd toen je dit adres typte!
 
Sommige dames kunnen idd heel arrogant en gemeen zijn. Ook al enkele keren meegemaakt. Maar dan Gun ik hun ook geen blik meer waardig als de service mij niet aanstond. Ze maken er een sport van om het meeste mannen binnen te lokken met allerlei smoesjes en als het puntje bij paaltje komt. eens je de drempel gepasseerd bent met 1 voet bij manier spreken veranderen ze compleet. Heb dit 1 keer meegemaakt dat het zo erg was dat ik voor ik betaald heb zei tegen de dame, laat maar voor mij hoeft het niet op deze manier en dan hoor je ze van allerlei dingen mompelen in het Roemeens en ik kan garanderen dat het niet trekt op schatje of zoetje 🤣
Nuja,beste is gewoon negeren en verder kijken naar iemand die verder wil. Meestal is de milde tussenweg de beste. Zij die veel amok maken om je binnen te krijgen en die met hun handen op de ruiten kloppen zijn meestal de slechte. ik ga meestal kiezen voor de schuchtere dames. Ook van houding voel je al meteen welk vlees je in de kuip hebt.
 
Sommige dames kunnen idd heel arrogant en gemeen zijn. Ook al enkele keren meegemaakt. Maar dan Gun ik hun ook geen blik meer waardig als de service mij niet aanstond. Ze maken er een sport van om het meeste mannen binnen te lokken met allerlei smoesjes en als het puntje bij paaltje komt. eens je de drempel gepasseerd bent met 1 voet bij manier spreken veranderen ze compleet. Heb dit 1 keer meegemaakt dat het zo erg was dat ik voor ik betaald heb zei tegen de dame, laat maar voor mij hoeft het niet op deze manier en dan hoor je ze van allerlei dingen mompelen in het Roemeens en ik kan garanderen dat het niet trekt op schatje of zoetje 🤣
Nuja,beste is gewoon negeren en verder kijken naar iemand die verder wil. Meestal is de milde tussenweg de beste. Zij die veel amok maken om je binnen te krijgen en die met hun handen op de ruiten kloppen zijn meestal de slechte. ik ga meestal kiezen voor de schuchtere dames. Ook van houding voel je al meteen welk vlees je in de kuip hebt.
Er was ook zo een Roemeense dame in de schepenevijver die heel de tijd met haar komt echt tegen het raam staat. Zwart lang haar en mager. Rond de 28.
 
Ik vind dit een zo'n lekkere hoer waar je lekker op kan doorstoten. Heb haar al zo'n 15 keer achterwaarts in haar sappige preut geneukt. geen spijt. toppie!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit een zo'n lekkere hoer waar je lekker op kan doorstoten. Heb haar al zo'n 15 keer achterwaarts in haar sappige preut geneukt. geen spijt. toppie!
Enige beschrijving aub over wie u het nu heeft? Naam, adres, recencie eventueel? Dank u. En misschien het gedeelte van tijdstip van de dag mag ook. (middag, namiddag of avond.) maakt het praktischer voor de medewandelaars 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan