Recensie Vanessa, Goldenhandsmassage, Bornem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Glock

Newbie
17
21/02/22
12
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Vanessa en dan maar een nieuw topic aangemaakt om dat van Ilja af te sluiten. Licht nerveus naar binnen en totaal ontspannen en nagenietend buiten gestapt.
Vanessa is een (h)eerlijke meid die me een uurtje van de wereld heeft gebracht met een zalig einde tot gevolg.
De hygiëne is top en alles wordt correct uitgelegd bij binnenkomst en na de massage mag je rustig bekomen en nog een douche nemen.
Voor de criticasters die er een probleem mee hebben dat ze een slip ( lees string ) aan houdt tijdens de massage kan ik zeggen daar helemaal geen problemen mee te hebben en stoorde het me totaal niet. Ik heb gemerkt dat als je ze respectvol aanraakt Vanessa hier ook geen probleem van maakt.
Vanessa je ziet me nog terug.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden langsgeweest in Bornem voor een massage. Professioneel ontvangen en direct op m'n gemak gesteld door Vanessa. Wat een klassevolle, mooie dame! De massage zelf was top. Vanessa bouwt langzaam de spanning op naar een geweldig hoogtepunt. Echt een absolute topervaring. De erotiek loopt ervan af, echt een aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan