Recensie Vanessa, Lovehotel, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wonderer

Newbie
23
05/10/21
22
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://lovehoteleindhoven.nl/vanessa/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat was ik blij dat ik Vanessa weer mocht ontmoeten.
Ze had me verteld een tijd of helemaal te stoppen. Ik was dan ook blij dat ze liet weten weer te ontvangen.

Voor Vanessa kies ik voor de spontaniteit, aandacht die ze geeft en dat ze heel goed m'n juiste plekjes weet te raken. Ze kan me laten kronkelen als geen ander (tot nu).
Ze heeft een geweldig mooie blik in haar ogen. Haar verdere uiterlijk is matig tot OK in vergelijk met andere dames. Maar voor mij blijft ze een favorietje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dan goed nieuws, want ik heb al eens heerlijk van haar verrukkelijke lijfje mogen genieten.
Echt een toppertje. Heerlijke billen, kleine tietjes.
Wist van wanten, goede orale vaardigheden en liet zich ook goed verwennen door mijn tong.
Bovendien een leuke Brabantse meid waar ik nog wel eens bij terug wil keren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ooit 1x bij haar geweest bij EP. Ik schoot meteen in de stress toen ze muziek op wilde zetten via d'r mobiel en mij vroeg van welke muziek ik hield, want dan zou ze die opzetten. Heel vriendelijk, maar muziek is voor mij iets heel persoonlijks wat ik moeilijk deel en het is al helemaal geen muziek om seks op te hebben. Het ongemak bij mij werd alleen maar groter door de realisatie dat ik mijn muziek niet durf te delen, maar mijn lichaam zonder problemen wel. Afijn, tot zover de anekdote. Een hele leuke meid en een erg prettige date gehad. Geen idee waarom ik nooit terug ben geweest, maar wel leuk om te horen dat ze nog te bewonderen is.
 
Vandaag weer bij Vanessa geweest. Was te lang geleden. Was eer een fantastisch uur.
Tenminste wanneer je van rust, uitstraling en teasen houdt. Ga je voor een geil lijf? dan moet je niet bij Vanessa zijn.
Ik had Vanessa gevraagd mij een uur mee te nemen. Ik was volledig verdwaald. Kon nergens meer aan denken alleen maar voelen.
 
Als het L****a is van EP dan heb ik haar ook jaren geleden bezocht. Leuke meisje (zal wel wat in de 30 zijn nu btw), normaal lichaam in tegenstelling tot het slanke lichaam wat je bij de naam van toen zou verwachten, maar wel mooie, kleine borstjes. Erg populair en daardoor wel wat professioneel overkomend, maar zeker wel een fijne meid.
 
Vorige week voor het eerst bij haar geweest op de Hofstraat. Ik was er op de bonnefooi en viel direct op haar fantastische setje billen. Wat een meid! En ook nog een leuke babbel. Ik zou haar graag nog eens bezoeken maar ik kan geen advertentie vinden.. heeft iemand een link of weet wanneer ze aanwezig is?
 
Vorige week voor het eerst bij haar geweest op de Hofstraat. Ik was er op de bonnefooi en viel direct op haar fantastische setje billen. Wat een meid! En ook nog een leuke babbel. Ik zou haar graag nog eens bezoeken maar ik kan geen advertentie vinden.. heeft iemand een link of weet wanneer ze aanwezig is?
Ze doet niet meer aan een advertentie heb ik begrepen. Je kan haar bellen als je een tijd wilt afspreken.
 
Hoi,
Ze werkt bij Love Hotel Eindhoven aan de Hofstraat. Je kunt daar ook naartoe bellen.

Ik heb vandaag weer een fijne date gehad!
Volgens mij is ze er donderdag ook.
 
Naar aanleiding van de berichten in dit topic ook maar eens een afspraak gemaakt met Vanessa. Ik had eerder al vernomen dat ze populair is bij de 55 plussers en nu weet ik ook waarom. Het is een vriendelijke dame van rond de 40 jaar die het spel rustig opbouwt, voor mij persoonlijk te rustig. Je kan er een goed gesprek mee voeren over van alles en nogwat. Haar uiterlijk vond ik toch wat tegenvallen, had ik meer van verwacht.
Ze is redelijk gezet met niet al te grote borsten.
Kortom, voor de wat de oudere niet veeleisende heer lijkt me dit wel een geschikte dame en kun je er een prima date mee hebben.
 
Vanessa is inderdaad zeker nog bij lange na geen 40.....
Ze zal ergens rond de 30-35 zijn. Kjelt is blijkbaar een wat oudere heer, dus die zal het verschil tussen 30 en 40 niet meer zo goed zien:ROFLMAO:

Vanessa bouwt het inderdaad rustig op. Smaken verschillen, maar bij haar krijg je een bijna ultieme GFE. Ze zoekt meer de klik, het romantische op ipv pure lust. Veel zoenen, flirten, teasen en zo opbouwen naar een hoogtepunt. Ze kan echt goed pijpen en neemt hem echt ver in haar mond.
Zoals ik al zei heeft ieder zijn voorkeur, maar voor mij werkt het goed. Ook al kom ik niet zo heel veel bij haar en wissel ik ook andere dames af (ligt aan in wat voor bui ik ben), toch heb ik altijd veel plezier.
En dat ze dan ook inderdaad niet helemaal qua uiterlijk aan mijn ideale plaatje voldoet, dat is helemaal niet erg. De sfeer bij haar is top, en dat is veel belangrijker.
 
Vanessa is inderdaad zeker nog bij lange na geen 40.....
Ze zal ergens rond de 30-35 zijn. Kjelt is blijkbaar een wat oudere heer, dus die zal het verschil tussen 30 en 40 niet meer zo goed zien:ROFLMAO:

Vanessa bouwt het inderdaad rustig op. Smaken verschillen, maar bij haar krijg je een bijna ultieme GFE. Ze zoekt meer de klik, het romantische op ipv pure lust. Veel zoenen, flirten, teasen en zo opbouwen naar een hoogtepunt. Ze kan echt goed pijpen en neemt hem echt ver in haar mond.
Zoals ik al zei heeft ieder zijn voorkeur, maar voor mij werkt het goed. Ook al kom ik niet zo heel veel bij haar en wissel ik ook andere dames af (ligt aan in wat voor bui ik ben), toch heb ik altijd veel plezier.
En dat ze dan ook inderdaad niet helemaal qua uiterlijk aan mijn ideale plaatje voldoet, dat is helemaal niet erg. De sfeer bij haar is top, en dat is veel belangrijker.
Aan mijn ogen mankeert niks
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://lovehoteleindhoven.nl/vanessa/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren het Venessa afgesproken.

Was een top date zoals gewoonlijk met Vanessa. We hebben dit keer een standaard date met jacuzzi gedaan (prijs 155).

In de jacuzzi een gezellige babbel gehouden waar zij het initiatief nam om te gaan pijpen. Daarna hebben we het intieme gedeelte in de jacuzzi / bed gedaan. Bij een juiste klik kan je met Vanessa hard gaan maar van tedere / tease sex is ze ook niet vies van.

Oprecht een aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan