WHEM Vanessa Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al langsgeweest?
Nee gelukkig nog niet,ik dacht tot gisteren zeker eens te gaan tot ik op dit forum per toeval van iemand het volgende las expliciet over Vanessa:

"Opletten voor deze dame!!!!
Kan heel goed praten en begint te klagen dat ze ziek is geweest en in geldnood zit.
Ze stelt voor om een paar duizend euro te krijgen om dan af te betalen in dates.
Eens ze je geld geeft begint het spel
Een volgende afspraak zal je nog wel krijgen maar daarna neemt ze haar telefoon niet meer op en word je geblokkeerd. Dus centen ben kwijt.
Ze zet wel alles op papier ( een contract voor persoonlijk lening) ook krijg je kopie van haar pas maar ze weet heel goed dat de meeste daar niets mee kunnen doen. Ze verhuist ook heel veel van Aarsele naar Tielt, pittem….
Dus heren blijf er weg want service trekt echt op niets. Stinkt uit haar bek en onderaan zit een dode vis."

Ik ga ze in elk geval laten voor wat ze is.
 
Nee gelukkig nog niet,ik dacht tot gisteren zeker eens te gaan tot ik op dit forum per toeval van iemand het volgende las expliciet over Vanessa:

"Opletten voor deze dame!!!!
Kan heel goed praten en begint te klagen dat ze ziek is geweest en in geldnood zit.
Ze stelt voor om een paar duizend euro te krijgen om dan af te betalen in dates.
Eens ze je geld geeft begint het spel
Een volgende afspraak zal je nog wel krijgen maar daarna neemt ze haar telefoon niet meer op en word je geblokkeerd. Dus centen ben kwijt.
Ze zet wel alles op papier ( een contract voor persoonlijk lening) ook krijg je kopie van haar pas maar ze weet heel goed dat de meeste daar niets mee kunnen doen. Ze verhuist ook heel veel van Aarsele naar Tielt, pittem….
Dus heren blijf er weg want service trekt echt op niets. Stinkt uit haar bek en onderaan zit een dode vis."

Ik ga ze in elk geval laten voor wat ze is.
Bedankt voor je reactie!!
Hopelijk geen slachtoffers meer!
 
ik liep dus al in haar val...

ze gaf me volgende nummer waar ik nu geen reactie meer op krijg
0467

ik zou zeggen; stalk die dame maar. Ze heeft me geld genoeg gekost: **the bitch**

We zouden elkaar beter moeten beschermen tegen zo'n onmensen.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik liep dus al in haar val...

ze gaf me volgende nummer waar ik nu geen reactie meer op krijg
0467

ik zou zeggen; stalk die dame maar. Ze heeft me geld genoeg gekost: **the bitch**

We zouden elkaar beter moeten beschermen tegen zo'n onmensen.....
Wandelaars absoluut blijven afraden om er naar heen te trekken. Op àlle mogelijke manieren,geen klanten meer,geen bedrog meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan