Recensie Vanessa (Turks), Schippersstraat 15/2 (dag) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Belgianflyer

Wandelaar
26
05/01/22
43
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Deze middag es bij deze blonde ( donkerder blond) binnengestapt. Ze leek vriendelijk en had haar lange haren in vlechten. Ze spreekt ne mix van woorden engels, duits , vlaams …meer beperkt.
Ze vroeg me om haar kleedje achteraan los te ritsen wat al een beetje gfe gevoel gaf. Haar figuur is eerder wat gezet dan normaal. Enfin , bedje op en ze nam al een cd …dan vroeg ze met of zonder? Wel 50 euro extra …..dus ok dan maar . Haar pijpbeurt was hard en stevig , zelfs te brut zodat het wat pijn deed pfff. Daarna cd om , ik legde haar op haar rug en zakte al zoenend af naar beneden ….ze genoot wel van mijn likbeurt aan haar gekreun te horen. Daar in missio en afgewerkt in doggy. Ze neep eerst haar benen toe maar heb dit snel opzij gedaan zodat ik ertussen was .
Ze was behoorlijk kletsnat …hehe.
op einde kroop ze van het bed al zuchtend en kreunend zoals iemand die ne stijve en pijnlijke rug heeft. Doggy is precies nie haar ding hahaha. Ik zeg allez nog zo jong en al gebrekkig …ze kon er om lachen. Ze heeft malse maar hangende borsten , vol figuur, ruikt wel wat naar roken uit haar mond.
Bij het aankleden zei ze nog : likken is eigenlijk nog 50 extra ….daar ben ik niet op ingegaan en gezegd eigenlijk moet ge mij betalen hahaahah
Herhaling : neen , te brut bij het pijpen, de rest ok maar niet super .

Terug
Bovenaan Onderaan