WHEM Vanity, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook zeer benieuwd wie ervaring heeft. Op de fotos ziet ze er heel lekker uit en ook nog es aabtrekkelijke tarieven. Wie oh wie heeft er ervaring met deze lekkere dame
 
ooit een keer wat mee geappt..
nou ben ik meestal voorzichtig om te vragen ofdat 'the photo's real and represantative'zijn ..maar dat zei ze dus zelf ,dat ze recent waren
ook de zogenaamde extras zou ze allemaal doen ..specifiek anaal gevraagd en was goed..
ze komt om de zoveel tijd weer opnieuw online ,dus het klopt volgens mij wel..
 
Ik vraag altijd als er geen reviews bekend zijn om te videocallen of een selfie te maken. Stuurde ze mij een foto maar ik vroeg of ze een selfie kon maken naast een klok. Toen had ze me gelijk geblokt 😂... Alsof dat zin heeft.... Efin ander nr 🙄 kreeg ik weer dezelfde foto van haar. Opzich wilde ik er gisteren langsgaan. Als het niet bevalt draai ik gewoon om maar een andere dvp had tijd die ik al een tijdje op het oog had.
Keuze was niet moeilijk om te maken.
 
2/5/6/7
Zijn wel ongeveer een dame van 1,70m en dat gewicht die niet of nauwelijks sportief actief is..
Ik ken wel enkele dames die bij die lengte en gewicht 'droger' zijn..
Maar die squatten 1,5x hun lichaamsgewicht.. Dat is totaal anders..
Op die foto's lijkt ze ook ouder.. En aangezien je niet daadwerkelijk jonger kunt worden zou ik daar vanuit gaan
 
Het blijft ( althans op de foto's) een verschrikkelijk lekker ding😜😜. Ben zo benieuwd naar haar eerste recenties😊 om wellicht hierna snel zelf een date te plannen👀👀👀😇😇😇
 
Ga jij eerst een keer dan..
Ik kan ze toch moeilijk ALLEMAAL een keer proberen in de regio.. 😁😁
Ik twijfel eigenlijk ook.. Dat wel
Ik ben hiermee eens. Eerste zijn heeft ook zijn charmes 😁.

Ze zei dat ze German is maar toen ik Duits begon te appen zei ze liever in het Engels te appen. En als ik langskwam, kunnen we Duits spreken.Zal wel een smerig standje zijn 😂.
 

Wie heeft ervaring met deze dame?
Ze ziet er ouder uit dan 28 jaar.
Opzich prima maar als ze dikker is dan op de foto...

Ik heb een keer een poging gewaagd. Werd naar een flat in Breda gedirigeerd. De deur werd geopend door een verlept oud lijk van minimaal 65 jaar oud. Ik had voorafgaand aan de afspraak specifiek gevraagd of haar foto's recent waren en dat waren ze, zei ze. Normaliter, voordat ik ga, blijf ik altijd net zolang doorvragen bij de dame tot ik concrete antwoorden heb op al mijn vragen. Dit keer stonk ik er toch in. Te mooi om waar te zijn dus en dat bleek maar weer eens. Ze adverteert af en toe ook met een ander profiel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan