WHEM Vanity, Tilburg/Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afspraak gemaakt voor paar uur ik kon haar al uit Leeuwarden had een mooie prijs gemaakt zc kan het in eens niet omdat ze door haar ex is besteld ???? dat bericht krijg ik dus. wist wel dat het moeilijk afspreken was met haar,en ze chaotisch is maar met zulke praktijken ben ik er klaar mee ,
 
Staar je niet blind op de opties.

Vanity/Jane heeft een heerlijk lijf, maar er is iets raars met deze meid. Ben er een paar keer geweest en beide keren is het gewoonweg raar…. Niet alles op de lijst is een optie. Pzc met tegenzin, anaal moet ze nog eens van de advertentie halen als je erom vraagt en massage is ook altijd iets mee.

Lekkere meid, maar er is altijd wel wat. Ik ga er niet meer naartoe…
Zijn wel veel opties die ze doet.
 
Ok… die had ik niet zien aankomen.

Benieuwd hoe lang ze daar dan weer blijft. Deze dame hopt nogal….en haar huidige hop is het slechtste Prive huis van Brabant….

Mocht iemand ervaring hebben om haar anaal te nemen overweeg ik misschien om haar te bezoeken…. Anders blijf ik weg bij deze club…
 
Wel eens geappt in de tijd dat ze in Oss zou ontvangen maar ben toen bij voorbaat afgehaakt omdat er geen touw aan haar berichtjes vast te knopen was. Zo leip als een deur, ik had er geen goed gevoel bij en heb het er niet op gewaagd.
 
Nee ik ook niet meer. Heb 3x heerlijke dates met haar gehad, maar bij de laatste date was het erg duidelijk dat er iets mis is met deze meid….
Wel zonde: het is echt een bloedmooie meid met een heerlijk lijf……maar er zitten wat draden verkeerd aangesloten in de bovenkamer zullen we maar zeggen inderdaad…
 
Wel zonde: het is echt een bloedmooie meid met een heerlijk lijf……
Ik heb een aantal pogingen gedaan om met haar af te spreken, telkens mislukte dat.
Naderhand misschien maar goed ook, want op de foto's die ze toen gebruikte was niet zichtbaar wat nu wel te zien is; die volgekalkte arm.
Dat is voor mij al een afknapper.
 
Ik heb een aantal pogingen gedaan om met haar af te spreken, telkens mislukte dat.
Naderhand misschien maar goed ook, want op de foto's die ze toen gebruikte was niet zichtbaar wat nu wel te zien is; die volgekalkte arm.
Dat is voor mij al een afknapper.
De foto's zijn sowieso niet representatief. Ben een keer naar Eindhoven gegaan toen ze nog achter het raam werkte, maar toen ik haar zag maar weer huiswaarts gekeerd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan