Ik ben een klein heet gebakend sletje die van avontuurlijke sex houd ik ben een opgewonden standje en ben van alle markten thuis kan zowel lief en teder tot zeer har...
www.kinky.nl
Ik heb inmiddels 8 keer in de afgelopen 2 jaar met haar afgesproken. Een aantal keer in een hotel, een paar keer in de candyshop in Tilburg (erotisch winkeltje met kamers die je per uur kan huren) en eens bij haar thuis geweest.
Smaken verschillen natuurlijk met alle respect. Maar elke keer als ik deze dame ontmoet begint mijn hart sneller te kloppen en op een één of andere manier word ik donders geil van dit stoere pittige vrouwtje. Ze is ontzettend tenger atletisch gespierd. Ze staat haar mannetje wel zeg maar en ze is voor de duivel niet bang. Ze vertelde ook dat ze vroeger nederlands kampioen kickboxen was... haha
In haar profiel staat dat ze 163 cm is en ze zei dat ze rond de 53 kilo weegt.
Dat klopt lang niet, want elke keer als ik bij haar aan kom ben ik elke keer verrast hoe klein en tenger maar toch gespierd dit vrouwtje is, ze is echt hooguit 150 cm en ik tilde haar even op toen ze me omhelzend binnen liet. Ze is echt zo licht als een veertje Laatst bij haar thuis had ze een weegschaal staan ik vroeg haar ga jij er eens op staan ik geloof er niks van dat je 53 kilo weegt en ze sprong er vol bravoer op en de wijzer bleef steken op 37 kilo

.
Maar goed qua sex is ze super, er is bij haar echt veel mogelijk. Ik vind persoonlijk haar pijpkunsten uitmuntend (lekker nat sabbelen, ze zuigt licht en begint rustig aan echt een beetje teasen, daar hou ik wel van.
Vervolgens mocht ik haar neuken, ik moest t wel rustig aan opbouwen want zo klein ze zelf is zo is haar poesje ook... OMG wat een strak poesje heeft ze,,,, maar zodra ze rustig eraan begint te wennen word ze ook in rap tempo super nat. Vervolgens heb ik haar echt alle hoeken van de kamer door geneukt. Ze weegt echt niks, ik heb bij haar echt wel zoveel verschillende standjes geneukt en haar meerdere keren laten squirten.
Voor mij is ze echt een topper en snap ik niet dat er niet meer recensies over haar te vinden zijn.