Recensie Vanja, Vingerlingstraat 12/2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spinnekesman

Newbie
Forumpionier
12
10/07/21
535
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het is intussen alweer 2 weken geleden dat ik bij deze dame ben binnengegaan. Ik hoop dat ik haar naam juist herinnerd heb...

Ik had ze al enkele keren zien zitten achter haar raam. Ze viel op doordat ze als 1 van de weinigen hier een soort jurk droeg, in plaats van de gebruikelijke minder verhullende kledij. Verder zag ze er zeker ook wel goed uit, maar ze leek niet altijd even geïnteresseerd. Deze keer kon er wel enkele keren een glimlach vanaf als ik passeerde dus heb ik de sprong maar gewaagd.

Spijtig genoeg was de ervaring niet geheel succesvol. 50 euro betaald omdat het mijn eerste keer bij haar was. Voor de daad waste ze zich niet, maar nadien wel, dus de hygiëne zal wel in orde zijn. Het is toch altijd geruststellender als dames zich ook aan het begin even wassen. Daarna kleedde ze zich maar half uit. Haar topje bleef aan, dus haar borsten heb ik zelfs niet te zien gekregen. Pijpen ging vooral vrij snel. Na een 20-tal seconden haalde ze hem al uit haar mond en begon ze mij wat ongeïnspireerd af te trekken. Daarna op z'n hondjes afgewerkt. Dat was op zich genietbaarder dan het eerdere werk maar ook niet bepaald spectaculair.

Het geheel voelde nogal zakelijk aan. Voor mij was het de laatste keer dat ik bij deze dame ben binnen geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan