Vanderlindemedia
Meubelstuk
Zitten genoeg bi'tjes bij, of bezoekers van shemales die zich eens in de zoveel tijd laten uitwonen. Pas maar op.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan kom je meteen zwaarder in de risicogroep. 1-0 voor jouZitten genoeg bi'tjes bij, of bezoekers van shemales die zich eens in de zoveel tijd laten uitwonen. Pas maar op.
Ha ik dacht dat ik de enige was, als ik mastrubeer, dan doe ik dat idd ook met een condoom haha. Precies om dezelfde reden, maar wel met durex thin want daarmee voel je echt 10x meer dan diegene die de dames paraat hebben. Slim van je want lust verblindt je en logica nietAls je, je thuis laat klaarkomen, ofwel door je partner of door jezelf of door een pop, gebruik ook een condoom zo nu en dan. Dan voelt een condoom natuurlijker aan bij de dvp en heb je geen behoefte om zonder te doen bij de dvp. Althans zo doe ik het. En laatste keer dat ik zonder condoom deed bij dvp is inmiddels meer dan 9 jaar geleden. Het zonder condoom experimenteren heeft slechts 8 maanden geduurd, daarna er dus (voor 9 jaar al) voor altijd mee gestopt. Gelukkig gezond eruit gekomen. Zonder met de dvp is ja roulette spelen of zombie neuken. Heb je HIV ben je echt een zombie in de maatschappij. Normaal zal je dan nooit meer worden.
De prevalentie van onbehandelde hiv onder sekswerkers is onder buitenlandse dames wel een stuk hoger dan onder Nederlandse sekswerkers. Dus, het maakt wel uit wie je neukt.het risico op een besmetting met HIV hier in Nederland door onbeschermde heteroseks is laag en zeker geen Russische roulette. Maar inderdaad, geen nul.
Ik hoop wel dat ze een nieuw condoom pakken, omdat pijpen het condoom kan beschadigen.Het voordeel van pijpen met condoom is dat als de dame klaar is met pijpen je ineens kan neuken
HA je hebt me laten lachenNeem me niet kwalijk hoor, jongens.
Ik zit ook op het bare-forum en ik vind die gasten daar soms best roekeloos, maar jullie zijn echt het andere uiterste.
Masturberen met condoom, Zombie-neuken, Russische roulette… Kom op, jongens!
Weet je, ik zou als ik jullie was vanaf nu de hele dag met een condoom gaan lopen, misschien krijg je van lucht ook wel ziektes
Ik heb het ook zonder gedaan en ik heb daar nog nooit spijt van gehad. Maar inderdaad: ik probeer bij DVP-contact nu wel een condoom te gebruiken maar dat is alleen maar omdat ik nu FWB heb en omdat ik de dames van het rondreizende circus toch wel link vind. Als ik helemaal los zou zijn, zou ik 100% voor bare gaan. Je leeft per slot maar één keer.
Vergeet ook niet dat veel meer dames dan je zou denken geen anticonceptie gebruiken, ja ook sekswerkers.HA je hebt me laten lachenen ja soa's zijn geen pretje dus waarom zou je dat risico nemen? Ik kom lekker klaar in een condoom en na afloop heb ik geen kopzorgen en in 10 jr wandelen: 0x een soa gehad
en nog maar te zwijgen over buitenlandse shemales.De prevalentie van onbehandelde hiv onder sekswerkers is onder buitenlandse dames
in die vijver ga je als redelijk gezonde vent toch niet vissen zeker?..en nog maar te zwijgen over buitenlandse shemales.
Ik ben het helemaal met je eens: mijn laatste twee ervaringen zonder waren met een dame met een speciale klik - die ervaringen waren gewoon hemels!Verhaal van @Pippi Langkous is herkenbaar. Een enkele keer heb ik meegemaakt dat ik een klik had met een dame en dat we alles met condoom deden, maar na verloop van tijd toch alles zonder. Ik weet dat dit een risico is en toch kom ik dan op herhaling. Waren de dames waarmee ik echt kon vrijen met alle remmen los.
Precies dat! En al zeker niet bij betaalsex!Ik vind de reacties best apart want zonder condoom neuken met een dvp zou ik echt nooit doen,
Juist , met je eens- de dames die ik bezoek zien honderden unieke mannen per maand denk ik, dus dan kies ik voor zekerheid maar ik heb ook wiskunde gestudeerdPrecies dat! En al zeker niet bij betaalsex!
Trouwens... de meeste kerels houden het mét condoom al geen 10min vol! Waarom zouden ze dan zonder willen?