Vastgebonden luisteren naar neukende meesteres

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die zijn er zeker, maar dan moet ze geen vaste partner hebben, en op moment dat jij er een afspraak mee hebt. goed geil zijn.
Een vriend zij eens tegen mij in onze stam kroeg, toe ik eens een praatje maakte met een leuke dame die ook aan de bar zat.
Die neuk je toch niet veel te jong voor jou, scheelt zeker 20 jaar.
Ik zij tegen mijn vriend als ze geil genoeg is, en al een hele tijd geen goede beurt heeft gehad, maakt een ieder een kans.
En ik denk zelf dat dat ook voor een Meesteres geld.
Als je een goede klik met haar hebt , wie weet maar gebeurt zeker.

Die zijn er zeker, maar dan moet ze geen vaste partner hebben, en op moment dat jij er een afspraak mee hebt. goed geil zijn.
Een vriend zij eens tegen mij in onze stam kroeg, toe ik eens een praatje maakte met een leuke dame die ook aan de bar zat.
Die neuk je toch niet veel te jong voor jou, scheelt zeker 20 jaar.
Ik zij tegen mijn vriend als ze geil genoeg is, en al een hele tijd geen goede beurt heeft gehad, maakt een ieder een kans.
En ik denk zelf dat dat ook voor een Meesteres geld.
Als je een goede klik met haar hebt , wie weet maar gebeurt zeker.
En heb je die bardame toen nog een veeg kunnen geven of niet?

Ik heb een fantasie. Ik wil vastgebonden en geblinddoekt in een hoek van de kamer zitten, en luisteren terwijl de dvp de ene na de andere klant neukt. Wie zou dat doen?
Heel praktisch, ga naar een erotische cinema met een forum of naar de website van SDC. Weet zeker als je daar je fantasie kenbaar maakt je fantasie wel uitkomt.

SDC moet je voor betalen met premium, maar succesvolle site. Eroticcinema Arnhem en Amersfoort is gratis en een betrouwbaar forum. Verder zijn er overal wel cinema's en parenclubs waar je dit voor elkaar kan krijgen.

Ik heb een fantasie. Ik wil vastgebonden en geblinddoekt in een hoek van de kamer zitten, en luisteren terwijl de dvp de ene na de andere klant neukt. Wie zou dat doen?
Dat het een fantasie is, is wel duidelijk. Hoe dat praktisch zou verlopen, is een andere vraag. Je moet dan namelijk:
- een dvp hebben die 'de ene na de andere' als klant over de vloer krijgt. Wat ga je doen, als er tussen twee klanten een langere tijd zit, en jij bent daar geblinddoekt en vastgebonden? Gewoon wachten? De geilheid zal rap weg zijn, vrees ik.
- die dvp moet het dan ook nog zien zitten, dat er daar een toeschouwer op de kamer is.
- niet onbelangrijk: elke klant moet ook zijn toestemming geven. Wat ga je doen als er een klant komt die die toestemming niet geeft? De dvp gaat hem niet weigeren he. Dus dan moet je losgemaakt worden en opkrassen.

Jaren geleden toen het Zandpad nog open was kwam ik regelmatig bij dezelfde DVP. Als ik de naam zeg weet iedereen wel wie. Maar dat doe ik niet. De kamers daar hadden vaak ook nog en soort zijkamertje. Mij leek het geil het daar te doen. Je kon door de vitrage niet naar binnen kijken maar wel naar buiten. Dat was ook geil. De bootjes lagen wat klager dan het pad en al als we bezig waren liepen de mannen heen en weer zonder iets te vermoeden.
Op een gegeven moment wilde ik juist dat er dan een man aan klopte. Dat gebeurde daar nog wel eens als de ramen lang dicht waren. Toen kreeg ik het idee om haar dan een man binnen te laten terwijl i in het kamertje was. Ze stond er voor open en zodoende was er al snel een eerste keer. Het bed stond ten opzichte van de deur zo dat ik kon kijken terwijl ze bezig waren. Dit was enorm geil kan ik wel zeggen. Tot op een keer de dame tegen de klant zie ik moet even wat pakken. Dat pakken was mij pakken. Man ik was zo geil toen ze mijn kant op kwam en maar heel even mijn harde pik in haar mond nam. Ik kwam direct klaar zo geil was ik. De klant merkte niets hiervan. Een andere keer vertel deze dat er een man rondliep die wel voor een MMV trio in was. Ik weer in het kamertje en ja hoor de man liep langs en kwam over de loopplank. Even babbelen en kwam naar binnen.
Na 5 minuten begon hij zelf of er misschien iemand liep waarvan ze wist of die ook in was voor een trio. Er volgde een gesprek en uiteindelijk zei ze ik weet wel iemand. Ik haal hem er wel bij. Ik schrok want dat was ik en hoe zou d ereactie zijn. Die reactie was geweldig. De man was net zo geil als ik en we hebben zeker 3 kwartier met zijn drieën sex gehad. Daarna even met zijn drieën douchen en het feest was over. Helaas is dit bij 1 keer gebleven. Kort daarna ging het pad dicht. De dame in kwestie ben ik blijven volgen en kom af en toe nog bij haar. We praten er wel eens over maar denk niet dat het ooit weer zo ver komt.

Terug
Bovenaan Onderaan