veel neuken zonder, nooit soa..!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook 1×gonorroe opgelopen had toen al 2j sex met enkel dezelfde dame zeg ik het tegen haar laat zei zich ook testen en op alles negatief 🤷‍♂️ dus op heden nog altijd een raadsel hoe ik het toen opgelopen heb
Ook daadwerkelijk klachten en uiteindelijk medicijnen gekregen? Ik heb dus wel eens vernomen dat vals positieve testen ook voorkomen. Sterker nog kennissen die een hele relatie crisis hadden met beschuldigingen over en weer omdat er uiteindelijk een vals positieve test was.

In ieder geval, als je wisselende partners hebt of voor je een vaste relatie hebt en zonder doet om even alles na te lopen.
 
Ook daadwerkelijk klachten en uiteindelijk medicijnen gekregen? Ik heb dus wel eens vernomen dat vals positieve testen ook voorkomen. Sterker nog kennissen die een hele relatie crisis hadden met beschuldigingen over en weer omdat er uiteindelijk een vals positieve test was.

In ieder geval, als je wisselende partners hebt of voor je een vaste relatie hebt en zonder doet om even alles na te lopen.
Daadwerkelijke klachten en een antibioticaspuit ervoor gekregen en na een week was ik ervan af en toch een negatieve test voor de toenmalige dame in kwestie heb het toen ook gezegd tegen mijn huisarts die mij laten testen heeft en die had ook niet direkt een antwoord erop tot op heden weet ik nog altijd niet hoe ik eraan gekomen ben
 
Daadwerkelijke klachten en een antibioticaspuit ervoor gekregen en na een week was ik ervan af en toch een negatieve test voor de toenmalige dame in kwestie heb het toen ook gezegd tegen mijn huisarts die mij laten testen heeft en die had ook niet direkt een antwoord erop tot op heden weet ik nog altijd niet hoe ik eraan gekomen ben
Van u eigen vrouw mischien?
 
Als we het verstandelijk bekijken is dit een topic van nix. We weten allemaal wat de risico's zijn.
Eén van mijn laatste rondes bij een DVP was, dat we elkaars whatsapp van de GGD lieten zien. Beiden hadden we net de uitslag van de GGD binnen. We spraken erover dat we ondanks het gevoel dat we niets hebben toch elke keer de spanning voelen en opgelucht zijn met een goede uitslag.
Na dit gesprek hadden we sex. Vielen in elkaars armen, lagen te tongen, haar poes super nat, mijn pik op volle sterkte. Je begrijpt, ...... van verstand was er vervolgens geen sprake meer. Alleen mijn hormonen draaiden nog op volle toeren.
 
Idd
En heb ook al regelmatig voor gehad dat condoom gewoon scheurt tijdens de seks en dit heb je niet altijd onmiddellijk door
Ook al een paar keer gehad.. maar toch nog vaker gehad dat dames gewoon in het moment hem er in schuvien zonder .. (en ik denk dan steeds, oh wat super geil . . maar nadien komt dan natuurlijk de spijt dat ik weer iets dom gedaan heb)

Ik probeer nu wel een tijdje niet meer te wandelen omdat ik merk dat ik te ver aan het gaan ben (ik geef teveel geld uit en ik begin teveel risico te lopen)
 
2x gonnoroe 4x chlamydia en 1x genitale wratten en ik neuk zelfs niet zoveel zonder. Vaak gekregen van pzc, heb gewoon heel veel pech /heel lage natuurlijke weerstand zo te zien. Ik laat me door dezelfde dvp pijpen als mijn vrienden, ik chlamydia, hun niks... misschien toch maar eens groentjes en fruit eten
 
2x gonnoroe 4x chlamydia en 1x genitale wratten en ik neuk zelfs niet zoveel zonder. Vaak gekregen van pzc, heb gewoon heel veel pech /heel lage natuurlijke weerstand zo te zien. Ik laat me door dezelfde dvp pijpen als mijn vrienden, ik chlamydia, hun niks... misschien toch maar eens groentjes en fruit eten
"Ja, het is waar dat sommigen niets krijgen en anderen wel. Ik snap dat eigenlijk ook niet."
 
2x gonnoroe 4x chlamydia en 1x genitale wratten en ik neuk zelfs niet zoveel zonder. Vaak gekregen van pzc, heb gewoon heel veel pech /heel lage natuurlijke weerstand zo te zien. Ik laat me door dezelfde dvp pijpen als mijn vrienden, ik chlamydia, hun niks... misschien toch maar eens groentjes en fruit eten
Mss beter selecteren bij wie je gaat wandelen
 
Om de gehele prep discussie maar even te omzeilen en weer terug te komen op de originele vraag...

Ik neuk al geruime tijd zonder en heb tot op heden nog geen soa opgelopen. Ik laat mijn ook zeer regelmatig testen, want ik heb met deze hobby natuurlijk ook een verantwoordelijkheid naar anderen (de dames) toe.

Ik neuk ook niet zonder met elke vrouw. En ik neuk niet met shemales en homo's. Daarbij is kan op besmetting wat groter aangezien het anaal gaat. Vrouwen die nzc standaard aanbieden sla ik over. Ik heb 2 studentes waar ik regelmatig mee afspreek. Hierdoor spreek ik wat minder met professionals af. En als het om een professional gaat, dan bieden zij het iig niet openlijk en bij elke klant aan. Daar heb ik nu ook 2 adresjes van. En het is echt niet zo dat ik de deur bij deze laatste 2 plat loop.
Ik lees alleen dingen die jij "denkt"
Dat ze het niet aan iedereen aanbieden, hoe druk ze wel of niet zijn ,jij doet het niet met shemales maar weet je hoeveel wel trio's met shemales doen.
Kortom , mid life kan niet zo erg zijn dat bare sex privé niet meer te regelen is maar ieder z'n ding haha
 
Ook al een paar keer gehad.. maar toch nog vaker gehad dat dames gewoon in het moment hem er in schuvien zonder .. (en ik denk dan steeds, oh wat super geil . . maar nadien komt dan natuurlijk de spijt dat ik weer iets dom gedaan heb)
Geen idee waar jij zoal uithangt... maar dat heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt!
 
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte) zei:
Mensen van wie het CCR5-gen gemuteerd is, door het ontbreken van 32 basenparen in het DNA, zijn resistent voor hiv. Dit gen wordt CCR5 delta-32 genoemd. Deze mutatie zou ook tegen pest beschermen. Door de pestpandemieën in West-Europa en selectiemechanisme door sterfte zouden West-Europeanen vaker drager zijn van dit gen, waardoor ze meer kans hebben immuun te zijn tegen hiv.
 
Zal wel ergens op de Veluwe zijn , daar zijn ze niet zo van voorbehoedsmiddelen en medicijnen en zo
In grote delen van Afrika ook niet, heb toch wel het gevoel dat dat het werelddeel is waar het het moeilijkst is om de verspreiding van hiv onder controle te krijgen.

Mijn vraag was verder ook niet als grap bedoeld hoor. Een dorp waar IEDEREEN aids heeft op 1 vrouw na vond ik nogal een extreme statistiek, zat te polsen in welke hoek ik dat moest zoeken.
 
In grote delen van Afrika ook niet, heb toch wel het gevoel dat dat het werelddeel is waar het het moeilijkst is om de verspreiding van hiv onder controle te krijgen.

Mijn vraag was verder ook niet als grap bedoeld hoor. Een dorp waar IEDEREEN aids heeft op 1 vrouw na vond ik nogal een extreme statistiek, zat te polsen in welke hoek ik dat moest zoeken.

Nog zo een maar deze bedoelde ik niet.


 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan