veel neuken zonder, nooit soa..!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spanningzoekerr

Vaste klant
101
21/02/23
27
Beste mensen,

Deze dames zijn GEEN DVP....
Deze vrouwen doen hobbymatig gangbangs..
Zij geven ook beide aan: We neuken niet alls wat los en vast zit zonder condoom

Op ISM heb ik twee heerlijke dames die ik al lang volg..zij zijn beiden van NEUKEN ZONDER..
Ik zou het dol graag willen...maar tot op heden is het voor mij toch een drempel..

! van deze dames vertelde mij dat ze al jaren neukt zonder, maar nog nooit ZELFS EEN SOA opgelopen...
Uiteraard laat zij zich iedere drie maanden controleren.
Ik beken eerlijk, dit te weten verlaagt wel mijn drempel.....

CONREET: WIE NEUKT ER OOK ALLANG ZONDER... en kan onderschrijven wat deze dame zegt....
Doe het allang zonder...maar nog nooit iets opgelopen....
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Op ISM heb ik twee heerlijke dames die ik al lang volg..zij zijn beiden van NEUKEN ZONDER..
Ik zou het dol graag willen...maar tot op heden is het voor mij toch een drempel..

! van deze dames vertelde mij dat ze al jaren neukt zonder, maar nog nooit ZELFS EEN SOA opgelopen...
Uiteraard laat zij zich iedere drie maanden controleren.
Ik beken eerlijk, dit te weten verlaagd wel mijn drempel.....

CONREET: WIE NEUKT ER OOK ALLANG ZONDER... en kan onderschrijven wat deze dame zegt....
Doe het allang zonder...maar nog nooit iets opgelopen....
Ik als dame heb er meerdere malen wat van opgelopen. Soms meerdere tegelijk. Helaas was ik dan ook zo dom om alles en iedereen te accepteren zolang ze maar betaalde.

Zou vooral kijken naar neemt ze iedereen zc of is ze enigzins nog selectief is hiermee. Ik ben er dan van overtuigd dat het risico een heel stuk kleiner word.

Echter blijf je altijd een risico houden!

Weet niet of je er wat aan hebt maar je zou ook nog het nzc forum kunnen bekijken voor je research
 
Ik als dame heb er meerdere malen wat van opgelopen. Soms meerdere tegelijk. Helaas was ik dan ook zo dom om alles en iedereen te accepteren zolang ze maar betaalde.

Zou vooral kijken naar neemt ze iedereen zc of is ze enigzins nog selectief is hiermee. Ik ben er dan van overtuigd dat het risico een heel stuk kleiner word.

Echter blijf je altijd een risico houden!

Weet niet of je er wat aan hebt maar je zou ook nog het nzc forum kunnen bekijken voor je research
Jij hebt altijd risico ook met condoom zeker als pijpen zonder condoom maar de kans is klein.
 
Laatst bewerkt:
Kom op Weergave... met pzc heb je een stuk minder kans dan met nzc. Dat zegt de GGD zelfs. Maar het kan natuurlijk wel! In al mijn jaren als sekswerker heb ik 1x chlamydia gehad en helaas dat vervelende HPV. Chlamydia enkel in mijn keel, HPV kan je al door vingeren krijgen.

Dus de risico's met pzc vallen best mee, zolang je maar deepthroat overslaat. En daar let ik nu dus wel op...
 
De risico's vallen eigenlijk helemaal niet mee. Dat is echt een resultaat van stigma waar orale sex (onverantwoord) aan is ontsnapt. De kans op de meeste ziektes is zeker wat lager bij orale sex dan vaginale/anale sex. Maar of je nou 20% of 40% kans hebt om iets op te lopen, het is beide echt te veel om een muntje op te werpen.

Als je het over HIV hebt, dan is het inderdaad verwaarloosbaar via orale sex, maar chlamydia en gonorroe zijn heel makkelijk overdraagbaar via orale sex. Evenals HPV en HSV (ook makkelijk overdraagbaar via huidcontact).
 
Inderdaad, gelukkig maken we daar goede progressie. Ik denk dat de meeste jongere vrouwen nu gevaccineerd zijn, maar tot een paar jaar geleden kon je daar als man niet voor gevaccineerd worden en ook niet voor getest worden. Dan liep je gewoon rond en zou je allerlei vrouwen kunnen besmetten (via huidcontact) zonder dat je er weet van had.
 
Beste mensen,

Op ISM heb ik twee heerlijke dames die ik al lang volg..zij zijn beiden van NEUKEN ZONDER..
Ik zou het dol graag willen...maar tot op heden is het voor mij toch een drempel..

! van deze dames vertelde mij dat ze al jaren neukt zonder, maar nog nooit ZELFS EEN SOA opgelopen...
Uiteraard laat zij zich iedere drie maanden controleren.
Ik beken eerlijk, dit te weten verlaagd wel mijn drempel.....

CONREET: WIE NEUKT ER OOK ALLANG ZONDER... en kan onderschrijven wat deze dame zegt....
Doe het allang zonder...maar nog nooit iets opgelopen....
Ja! En ik heb een oom van 100... die al jaren rookt en nooit longkanker kreeg...
Dus... roken is niet slecht voor de gezondheid?
 
Inderdaad, gelukkig maken we daar goede progressie. Ik denk dat de meeste jongere vrouwen nu gevaccineerd zijn, maar tot een paar jaar geleden kon je daar als man niet voor gevaccineerd worden en ook niet voor getest worden. Dan liep je gewoon rond en zou je allerlei vrouwen kunnen besmetten (via huidcontact) zonder dat je er weet van had.
Ik weet dat ik indd een van de eerste was die dit toen kon laten doen

Gelukkig zijn we nu wat verder
 
Daar heb je gelijk in Joke :)
Dat is eigenlijk ook denk ik een beetje het punt. Ook pijpen zonder is vrij risicovol, maar gelukkig kan je daar bijna geen HIV door krijgen of zwanger van worden, dus negeren we het maar een beetje. Maar eigenlijk kan je daar ook best makkelijk een SOA van krijgen.

Ik ben ook de heiligste niet hoor, maar we doen met zn allen wel altijd heel erg alsof neuken zonder het ergste is dat er bestaat en pijpen zonder super onschuldig is. Beetje ongefundeerd.

Voor de topicstarter trouwens: voordat je aan neuken zonder begint zou ik toch echt Prep aanschaffen. Voor je eigen mentale rust zal dat een wereld van verschil zijn. Ik denk niet dat andere mensen je kunnen overtuigen om het niet zonder te doen, dus gebruik verder je gezond verstand.
 
Dit is werkelijk een dubbeltje op zijn kant. Ik heb in mijn 10 jaar wandelcarriere 3 dvps gehad die nzc - zonder te adverteren - het toch deden. In the heat of the moment noem het zoals u wil. Nu het moet gezegd, dit was niet van bij het begin. Er moet dus een band van vertrouwen, click, hygiene, vaste klant etc opgebouwd worden. Bij mijn vaste DVP verloopt dit dus nu zo. Ben ik roekeloos ? Misschien wel maar tot op heden geen probleem. Het gaat uiteindelijk over met wie wel en wie niet, en de relatie tussen klant en DVP.
 
Tijdens een wapavondje bij bekenden wordt er door mij geen rubbertje gebruikt , echter dat is bij bekenden waarvan ik weet dat ook die er goed mee omgaan, en bij een 8 uur+ avondje ook onbegonnen werk. Naast de halfjaarlijkse soa test bij mij.

Als ik een dvp of tijdens een wapdate een onbekende tegenkom, gaat er altijd een rubbertje om. Nog nooit een soa gehad in de 20+ jaar.
 
Kom op Weergave... met pzc heb je een stuk minder kans dan met nzc. Dat zegt de GGD zelfs. Maar het kan natuurlijk wel! In al mijn jaren als sekswerker heb ik 1x chlamydia gehad en helaas dat vervelende HPV. Chlamydia enkel in mijn keel, HPV kan je al door vingeren krijgen.

Dus de risico's met pzc vallen best mee, zolang je maar deepthroat overslaat. En daar let ik nu dus wel op...
Ja, ik weet dat de kans klein is, maar toch kun je nog een soa krijgen door pijpen zonder condoom. Zo lang je laten behandelen is er geen probleem. Veel soa zijn te genezen met medicatie enkele herpes virus blijft in je lichaam. hiv ga je inderdaad niet krijgen van oraal seks op voorwaarde dat er geen wondjes bloed op de penis is.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo'n zot die zich altijd aan de snelheidslimiet houdt, en daarmee nog nooit geflitst is... datzelfde doe ik met DVP's en condooms, tis het risico gewoon niet waard, hoe fijn neuken zonder condoom ook is. Ik doe dat enkel in een relatie als je zeker bent dat beiden SOA-vrij zijn...

Overigens dat 'makkelijk te genezen met medicatie' zou binnenkort ook weleens niet meer waar kunnen zijn, antibiotica resistentie is sterk in opkomst bij een aantal SOA's, vooral gonorroe...
 
Dat valt een beetje tegen. Veel jongeren worden beïnvloed door een groepje anti-vaxers. De vaccinatiegraad voor HPV is in Nederland teleurstellend.

Dat is zeker teleurstellend. Ik denk dat mensen echt onderschatten hoeveel ellende HPV kan opleveren met kankerverwekkende varianten.. Als je een keer die schrik hebt meegemaakt, kan je het eigenlijk nooit meer bagatelliseren.
 
Op 30 jaar tijd 1 keertje zonder geneukt en gelukkig niks opgelopen.
Dame bleek achteraf gekend om zich regelmatig zonder te laten nemen.

Anderzijds, enkele jaren eerder wel eens een druiper opgelopen terwijl ik nochtans rubber gebruikt had.

Wisselende partners blijft risico.

Een maatje kreeg ooit een cadeautje van zijn vaste vriendin, die het had opgelopen van de buurman. Zo zie je maar dat 100% zekerheid een illusie is.

Maar voor mezelf beperk ik graag zoveel mogelijk het risico, want die druiper was echt niet fijn: bloed en scheermesjes pissen met puss in de slip... Nee, lekker is anders 😁
 
Beste mensen,

Op ISM heb ik twee heerlijke dames die ik al lang volg..zij zijn beiden van NEUKEN ZONDER..
Ik zou het dol graag willen...maar tot op heden is het voor mij toch een drempel..

! van deze dames vertelde mij dat ze al jaren neukt zonder, maar nog nooit ZELFS EEN SOA opgelopen...
Uiteraard laat zij zich iedere drie maanden controleren.
Ik beken eerlijk, dit te weten verlaagt wel mijn drempel.....

CONREET: WIE NEUKT ER OOK ALLANG ZONDER... en kan onderschrijven wat deze dame zegt....
Doe het allang zonder...maar nog nooit iets opgelopen....
Wat is ism?
Ik neuk ook regelmatig bare en tot op heden ook nooit een soa opgelopen.
 
Sommige laten dit bij voorbaat al merken in hun add tekst, in gesprek via app of je leest het via het nzc forum
Klopt. Het nzc forum is echter tevens een referentie om het niet te doen. 99% van de dames daar beschreven zijn niet onmiddellijk mijn ding en dan druk ik mij voorzichtig uit. En 99% van de recensenten zijn ook niet onmiddellijk van het hoogste niveau. Nzc, het kan wat mij betreft maar ieder neemt zijn eigen verantwoordelijkheid. En het is zeker ook niet iets wat ik met eender wie doe. Voor alles zijn tijd en de juiste omstandigheden en partner terzake
 
Beste mensen,

Op ISM heb ik twee heerlijke dames die ik al lang volg..zij zijn beiden van NEUKEN ZONDER..
Ik zou het dol graag willen...maar tot op heden is het voor mij toch een drempel..

! van deze dames vertelde mij dat ze al jaren neukt zonder, maar nog nooit ZELFS EEN SOA opgelopen...
Uiteraard laat zij zich iedere drie maanden controleren.
Ik beken eerlijk, dit te weten verlaagt wel mijn drempel.....

CONREET: WIE NEUKT ER OOK ALLANG ZONDER... en kan onderschrijven wat deze dame zegt....
Doe het allang zonder...maar nog nooit iets opgelopen....
Omdat een dvp zegt dat ze nooit een soa heeft opgelopen betekent dat jij het ook niet zal krijgen en jij geloof dat ook? Hoe weet je of de dvp die dat tegen je zegt de waarheid spreekt misschien heeft ze wel soa's gehad en is ze genezen en liegt ze om je over te halen seks met haar te hebben zonder condoom. Wie weet loopt zij nu met een soa rond terwijl zij dat niet eens weet of juist wel weet maar het jou niet wil vertellen. Conclusie vertrouw niet iedereen en gebruik je verstand.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je gelijk in Joke :)
Dat is eigenlijk ook denk ik een beetje het punt. Ook pijpen zonder is vrij risicovol, maar gelukkig kan je daar bijna geen HIV door krijgen of zwanger van worden, dus negeren we het maar een beetje. Maar eigenlijk kan je daar ook best makkelijk een SOA van krijgen.

Ik ben ook de heiligste niet hoor, maar we doen met zn allen wel altijd heel erg alsof neuken zonder het ergste is dat er bestaat en pijpen zonder super onschuldig is. Beetje ongefundeerd.

Voor de topicstarter trouwens: voordat je aan neuken zonder begint zou ik toch echt Prep aanschaffen. Voor je eigen mentale rust zal dat een wereld van verschil zijn. Ik denk niet dat andere mensen je kunnen overtuigen om het niet zonder te doen, dus gebruik verder je gezond verstand.
Werkt prep dan echt?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan