Veel oplichters actief sinds verdwijnen Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of TS een juiste constatering doet weet ik niet, maar het zou mij niet verbazen en je kon er bij wijze van spreken op wachten.
Men schijnt nog wel eens te vergeten hoe waardevol een forum als dit is, zeker als het gaat om thuisontvangst. Niet alleen is het een plaats om goede en slechte ervaringen te delen, er gaat ook een preventieve werking van uit als een dame weet dat ze op een forum als dit terecht kan komen als ze er met de pet naar gooit of, nog erger, als iemand de boel probeert te belazeren. En als men dan merkt dat een advertentie met duistere motieven weinig geld opbrengt en zelfs kan leiden tot tegenacties van mensen die hier meelezen, dan is dat toch een goede zaak.
Het is inderdaad te hopen dat degene die aan zijn lusten gaat toegeven, eerst nog even zijn huiswerk doet.
Sommige vrouwen gokken erop dat ze alles gedaan kunnen krijgen van een opgewonden man.
 
Is het plaatsen van een rekeningnr + naam toegestaan ivm oplichting?
Zojuist weer 1 te pakken gehad. Leuke studente uit Zwolle.

Vraagt 100€ vooraf. Vraagt eerst vooraf via paysafe op te waarderen. Aangegeven geen mogelijkheid. Wel bereid om 50€ over te maken. Spelletje meegespeeld, rek nr (spaans nr) + naam ontvangen.

Adv link is direct offline ?
 
Ook bij ons heb je ze er steeds meer tussen zitten. Sinds de kinky fake lijst is verdwenen, stromen mijn telefoons vol met telefoonnummers v mannen die niet langskomen.

Hebben ze het meeste zichzelf mee, want als ik het zat ben er komt er weer 1 niet opdagen.. dan gaat op Twitter een bericht uit naar vrachtwagenchauffeurs die maar al te graag dat nummer op de deuren v benzinestations willen schrijven met: 24/7 free seks!!

Dus bedenk je 2x voordat je mij laat zitten ? want 24/7 je telefoon horen afgaan is niet grappig. Voor hem dan, ik lach enkel ?
 
leeftijd en naam zijn altijd verzonnen. Maar ja ik gebruik ook een wandelnaam dus het verrast me niet
Mijn vaste dame liegt niet over haar leeftijd heeft zelf haar identiteitskaart laten zien.De topdames zullen niet rap liegen over hun leeftijd.De leeftijd is niet zo belangrijk de seks moet in orde zijn.Als ze 10 jaar liegen gaat de date gewoon niet door.
 
Ik blijf me verbazen hoe weinig voor sommige mensen een afspraak betekent.
En "vreemd" dat veel van deze mannen zich wel netjes gedragen als dat anders consequenties heeft.
Maarre... dat raadsel van al die anonieme vleierij op mijn telefoon is nu wel opgelost @JokePrive ?

Deze opmerking is mij blijkbaar ontschoten 🤔

Enkel als je een afspraak maakt en niet komt opdagen, dan maak je hier kans op. Neem aan dat jij mij nooit gebeld hebt etc, dus komen die vlei berichten vast v een ander af 🤷‍♀️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan