Heeft iemand ervaring met Veena uit Berkhout?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenver vanaf blijven. ze heeft smetvreesHeeft iemand ervaring met Veena uit Berkhout?
Als dat alles is?ver vanaf blijven. ze heeft smetvrees
Dus dat is Dahliaflower ik ben er op hookers nooit achter gekomen wie zij nou was.Pffff! Dahliaflower, de zeur van hookers. Dacht dat ze al lang gestopt was maar zie dat ze 38 blijft.
Een irritante heks, en een eigenwijze beter-weter.Dus dat is Dahliaflower ik ben er op hookers nooit achter gekomen wie zij nou was.
Dat staat toch in haar advertentie? Gewoon bellen.hoe kom je in contact met deze dame? whatsapp, sms, email?
Klopt , En heerlijke groote klitfantastisch, lekker een grote doperwt
In ieder geval niet meer in Berkhout , jammer ik kon het goed met haar vinden.Weet iemand of deze dame nog steeds actief is?
Ok ik denk dat ik haar ook ken namelijk maar onder haar echte naam alleen weet niet of het klopt ze ontkent het namelijkIn ieder geval niet meer in Berkhout , jammer ik kon het goed met haar vinden.
Maar geeft ze alleen massages of doet ze ook meer?Mooie verhalen maar slechtste massage (of wat er voor door moet gaan) ooit in regio Eindhoven.
Haha oke ja dat vermoeden had ik al ik ken haar prive vandaarDoet absoluut meer dan alleen massages. Adverteert in Berkhout maar ontvangt in Hoorn. Ze is erg voorzichtig, beetje vreemde dame maar wel een lekker lijf.