Als je dat dan weet... kijk er dan niet op!Ja, de dames die op deze site meerdere malen goed gereviewd zijn durf ik wel aan. Maar ik bedoel alleen te zeggen dat er genoeg onbetrouwbare dames op Kinky en sexjobs en dergelijke staan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je dat dan weet... kijk er dan niet op!Ja, de dames die op deze site meerdere malen goed gereviewd zijn durf ik wel aan. Maar ik bedoel alleen te zeggen dat er genoeg onbetrouwbare dames op Kinky en sexjobs en dergelijke staan
De meeste die zoiets aan de hand krijgen , zijn er niet fier op als hun dat overkomt en gaan dat dan ook niet zomaar rondbazuinen...denk ik he.Er is hier een uitgebreid over topic over mistanden en oplichting, maar naar mijn weten heeft daar nog nooit iemand melding gemaakt van dergelijk soort van berovingen door privédames. Volgens mij is het ergste dat je kan overkomen nog steeds dat je te vroeg naar huis gestuurd wordt, of dat ze niet op de foto lijkt.