WHEM Venux, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren mee afgesproken, bij aankomst id straat bijna 30 minuten gewacht op antwoord met huisnummer. (Was al terug vertrokken). eenmaal binnen was de service ok, maar er zijn er veel betere. Ook de wierook overal in de kamer irriteerde me. Qua hygiëne vond ik het ook niet top.
Thanks voor de feedback. Staat al effe op mijn lijstje maar verhuist zo geregeld dat iets plannen moeilijk is. Had het toch positiever geschat adv de foto's

Past met deze op. Afspraak goed op voorhand vastgelegd. Naar de opgegeven straat gereden en was op tijd. Bij vertrek had ik al verwittigd dat ik onderweg zou zijn maar werd niet gelezen. Stond al effe in de straat toen ik bericht kreeg dat ze ni kon werken. Ze had sinds gisteren haar regels gekregen. Tof da ze dat dan liet weten. Gevraagd of ze geen collega had die de date kon overnemen. Ja die was er en ze ging wat laten weten. Vroeg die haar advertentie dan en gemeld dat ik nog een andere afspraak had. Kreeg ik geen antw op. Dan tijdens mijn andere afspraak krijg ik bericht da ze morgen wel terug zou werken dan waren de regels gedaan.
Ja daaaag geen regels dus. Nog niet echt vrouwen tegengekomen die maar 1 dag hun regels hebben 🤔
Maw dubbele booking of iets dat meer opbracht.

Terug
Bovenaan Onderaan