Recensie Vera Temptation Deventer 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Neee mi
Jantering beschrijft intiem *****.
Is dit een vergissing? Nog niet eerder gehoord dat zij intiem doet.
Aangepast! Zeer zeker niet intiem. Ik ben nog geen bekende in de wereld van reviews en massages. Voorheen was ik vooral een raam wandelaar. Ik probeer nu andere 'branches' uit…. Maar ik vond het intiem omdat we tijdens de massage af en toe knuffelden, zacht streelden en elkaar diep in de ogen aan keken. Voor mij was het intiem, maar niet op de manier hoe jullie intiem het ervaren😅😂. Nee de massage bestond alleen uit handwerk en soms een heel licht kusje in de nek. Niet meer niet minder. Maar soms ervaar ik een massage veel intenser dan 15 minuten bij een dvp. Maar zoals ik al zei, ik ben een groentje in dit vak.
 
Vera weer bezocht vorige en ze blijft mij verrassen met haar beweeglijkheid over mijn lichaam met haar sprekende ogen.
Bedankt en tot de volgende keer
I
Deze leuke dame vandaag bezocht, afgegaan op de recensies, ik wist niet wat mij overkwam met deze leuke ondeugende ogen en de opbouw in de massage bijzonder goed. Bijzonder leuke ervaring en voor herhaling vatbaar 👍😇
 
Deze leuke dame vandaag bezocht, afgegaan op de recensies, ik wist niet wat mij overkwam met deze leuke ondeugende ogen en de opbouw in de massage bijzonder goed. Bijzonder leuke ervaring en voor herhaling vatbaar 👍😇

Het is zo n lekkere ondeugende dame 😘😇
 
Deze leuke dame vandaag bezocht, afgegaan op de recensies, ik wist niet wat mij overkwam met deze leuke ondeugende ogen en de opbouw in de massage bijzonder goed. Bijzonder leuke ervaring en voor herhaling vatbaar 👍😇

Het is zo n lekkere ondeugende dame 😘😇
Vrijwel iedereen ervaart hetzelfde😂.

Welke massage had je gekozen? Ik kies altijd lingam, dat is een uur steeds het hoogtepunt uitstellen….
 
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze slanke Vera bezocht en iedere keer weet ze bij te verrassen en boeien met bijzonder oogcontact wat de stemming verhoogt. Ik ben blij dat ik haar vorig jaar voor het eerst ontmoet heb en hoop dat ze hier nog een tijdje blijft werken
Tot binnenkort Vera
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fijne tijd doorgebracht met Vera
Ze weet de spanning er goed in te houden
Tot de volgende keer😘
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook deze week geweest, ze is wel erg druk hoor, maar alles wat jullie aangaven klopt, leuke ervaring
 
Afgelopen week eerst maar bij de IJssel gekeken naar het overstromingsgevaar voordat ik verder reed naar Vera en ik daar erg plezierig door Vera leegstroomde . Het was weer bijzonder met Vera vertoeven met haar lenige bewegingen 😂😂😇😇
Dat overstromingsgevaar zal dan waarschijnlijk ook op het bed hebben plaatsgevonden. 😉
Het is altijd genieten met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan