Verdwenen prostitutieplekken in Brabant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.505
56
Ik trap zelf maar af:

- 't Vaerland en Labbegat langs de A59 bij Waspik (what's in a name). Daar werkten vroeger dames vanuit auto's en caravan totdat de gemeente het opgekuist heeft.
- Schilderstraatje in Den Bosch. Kleine raambuurt, door de gemeente zijn de panden echter ingekocht (voor een paar miljoen) en omgebouwd tot appartementen.
- Kanterseveldenweg: begin van deze eeuw werkten hier dames vanuit hun auto. Geen idee of hier nog iets te doen is. Was toen al niet veel.
- Seks campers langs de A16 bij Moerdijk/Fijnaart.
-Badda Bing in Hulten
- Club fkk zundert

Natuurlijk zijn er ook de nodige clubs verdwenen. Bijvoorbeeld Casa Blance in Nuland, Lucky in Oss, Chaplin Club in Den Bosch, de Hemel op Aarde, Boszicht in Helmond,
 
Laatst bewerkt:
Eindhoven, Hemerijken en kruisstraat diverse privehuizen, sexclub (en parenclub) Mauriststraat
Parkeerplaats A2 voor afslag Valkenswaard
Paralelweg….

Overigens wordt er in het bos tussen Best en Son (Parkeerplaats Hoberglaan) bij mooi weer nog steeds betaalde sex aangeboden. Ik kwam erachter toen ik dacht sjans te hebben maar de dame met duim en wijsvinger gebaarde en zachtjes tachtig fluisterde. 😄
Dat was ze niet waard voor me….
 
Er zijn erg veel goede saunaclub verdwenen de laatste tijd.

- Yin Yang (Roermond) --> jarenlang juridisch getouwtrek
- Golden Time (Brüggen) --> afgebrand
- Planet Eden (Merzenich) --> failliet
- Villa Marisol/Gallardo (Hamminkeln) --> afgebrand
- Villa Vertigo (Grefrath) --> ?
- Living Room (Kaarst) --> ?
- Parksauna Rezidenz (Lohmar) --> Corona
- Partytreff Xanten --> Corona
 
Eigenaar van LR is overleden, maar Kaarst ligt niet in Brabant :)

Villa Vertigo is van naam veranderd. Heet nu Villa Vanilla. PSR is verkocht aan iemand die er een hotel van gaat maken. Maar ook Grefrath en Lohmar liggen niet in Brabant :)
 
En privehuis dat pal naast de chaplinclub in denbosch was. Weet even de naam zo niet, wel dat ik hier menig kruit verschoten heb.
Naam weet ik ook niet meer.

Muntelbolwerk zat ook een huis. Dicht gegaan toen ze daar die appartementen gingen bouwen. Gebouw staat nog wel overeind meen ik, maar is geen bordeel meer.
 
Aan de rand van denbosch, exclusive club : kasteel meerwijk.

Hier is fats domino van bil geweest. De roddelbladen stonden er vol van.
Is ook wel een schitterend pand. Aan het pand is zelfs een boek gewijd: Buitenleven aan de Dieskant.

Brugstraat 13 is volgens mij nog steeds open (Touch Me Tender).

Casa Blanca had je vroeger nog. Langs de Rijksweg. Wel Nuland, maar dat is tegenwoordig ook Den Bosch. Julia Bar is ook nog open.
 
Heb hier heel wat kruid verschoten, daar in die donkere zijstraatjes. Wat 'n tijden. 🤪
Parallelweg nooit gebruik gemaakt van de diensten van dames. Na de sluiting nog wel, ook jaren later, aangesproken door verslaafde dames op het CS, maar da's niet zo mijn ding.

Schilderstraatje wel heel wat guldens stukgeslagen en kruid verschoten. :D
 
En wie kent massagesalon Aquavilla nog. Zat destijds in Valkenswaard.
Geweldige ervaringen gehad. Zo jammer dat deze niet meer bestaat!!!
Ken ik niet. In Valkenswaard zit/zat zo'n sm-tent. Nooit geweest overigens.

Aantal grensdorpjes had je voorheen ook veel vertier. Putte bijvoorbeeld. Baarle-Nassau had ook een paar clubs.
 
Ik trap zelf maar af:

- 't Vaerland en Labbegat langs de A59 bij Waspik (what's in a name). Daar werkten vroeger dames vanuit auto's en caravan totdat de gemeente het opgekuist heeft.
- Schilderstraatje in Den Bosch. Kleine raambuurt, door de gemeente zijn de panden echter ingekocht (voor een paar miljoen) en omgebouwd tot appartementen.
- Kanterseveldenweg: begin van deze eeuw werkten hier dames vanuit hun auto. Geen idee of hier nog iets te doen is. Was toen al niet veel.
- Seks campers langs de A16 bij Moerdijk/Fijnaart.
-Badda Bing in Hulten
- Club fkk zundert

Natuurlijk zijn er ook de nodige clubs verdwenen. Bijvoorbeeld Casa Blance in Nuland, Lucky in Oss, Chaplin Club in Den Bosch, de Hemel op Aarde, Boszicht in Helmond,
Schilderstraat in Denbosch, daar is mijn wandel avontuur begonnen. Toen ik daar naar de dvp stond te kijken kwamen twee agenten te paard langs ik poepte bijna in mijn broek, was nog maar een jongetje van 15😁😁
 
Net als één van de bovenstaande collega's had ik in de Schilderstraat in Den Bosch mijn eerste ervaring! Ik denk begin jaren '90. Grote Afrikaanse vrouw met flinke borsten, dat was ik thuis niet gewend!!!
Er was ook nog n bordeel in de Koestraat nabij de Brabanthallen. Ik woonde daar toen vlakbij. Daar gebeurde hetzelfde als ik later ook zou doen: bij mij in de straat parkeren en n blokje omlopen naar de Koestraat! Dit was eind jaren 80! Bestaat allang niet meer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.649
Berichten
730.337
Leden
33.631
Nieuwste lid
Jan-Willem
Terug
Bovenaan Onderaan