Recensie Veronica, Amsterdam, Oudekerksplein 2 k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gladio

Wandelaar
Forumpionier
68
08/07/21
122
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een uitstapje gemaakt naar Den haag maar had uiteindelijk een wat mindere ervaring, toen ik terug kwam in Amsterdam was ik even wat gaan eten en ging ik toch maar een rondje maken over de Wallen. Ik kwam uit bij de Oudekerksplein in de hoop dat Veronica er was en inderdaad ze was er, ik liep haar kant op en ze herkende me gelijk. Ik ging naar binnen en we begonnen tijdens het uitkleden al wat te kletsen. Ze is net terug en vandaag was haar eerste werkdag. We gingen staand wat voelen bij elkaar en op een gegeven moment ging ze op de rand van het bed zitten waarna ze me begon te pijpen, dit doet ze naar mijn mening altijd goed. De posities cowgirl en prone bone is eigenlijk standaard als ik bij haar kom, ik kwam heerlijk klaar en kon voldaan naar huis. Veronica is een latina zoals ik ze graag zie, grote billen en borsten samen met haar vriendelijkheid en goede service. Communiceren is een beetje een dingetje, qua seks gaat het allemaal wel maar als je een praatje gaat maken is engels toch wat lastig. Ik ga altijd half in het Engels half in het Spaans met haar.

Veronica gaf verder aan elke avond te werken, zoals altijd is dit haar vaste adres.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan