Recensie Veronica, Den Haag (voorheen Amersfoort) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1751113-veronica
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels voor sommigen hier al bekend, maar dan nu een officiële review.

ZE IS ZO LEKKER, FUCK ME!
Veronica is erg te vergelijken met Hanna, die in dezelfde omgeving ontvangt (en blijkbaar doen ze trio's, ook lachen).
Beiden bieden dezelfde type ervaring. Latina meid die erg actief meedoet in de seks en (naar mijn idee) erg goed acteren naar de verwachting van ons oversekste mannen met een simpel apenbrein. Geen overdreven gekreun en gedoe, niet hinderlijk in je oor hangen en "papi papi" mompelen. Gewoon net genoeg om je lul stijf te houden tot je klaar bent en je het idee te geven dat je er goed gebruik van heb gemaakt.

Voor mij is Veronica qua uiterlijk eigenlijk zo goed als een 10. Een knappe, licht beige getinte latina met een goeie reet en leuk lachje. (Tieten heb ze ook, poh zeg eh.)
Ze is ook erg klein, dus optillen en rondschuiven gaat makkelijk genoeg. Ze moest er ook een hoop bij giechelen en leek het absoluut geen issue te vinden dat ik haar zo nu en dan VOORZICHTIG de lucht in nam voor een andere positie.
Het enige dat ik kan aanmerken als 'wat minder' was dat ze geen TZ deed. Geen ramp, normaal zoenen was prima en deed ze ook goed.

Al met al is ze een prima besteding van €100 voor 30min. Herhalingsgevaar is er zeker ook voor mij. Wanneer en of dat nog gebeurt zien we wel.
 
Beetje vreemd dat er in haar advertentie letterlijk staat "Ik geef ook hartstochtelijke kussen met tong!", en dat jij zeg dat ze dat juist niet doet.

Ik heb geen reden om je niet te geloven, maar dat dempt de pret wel.
 
Haar vriendin Hanna juist enorm tz.
Ik ben benieuwd of dit een incident is. Ik was net van plan haar aankomend weekend te bezoeken, maar tz is wel een vereiste voor mij.
Waarschijnlijk is dat de interpretatie geweest van iemand anders, die dus de omschrijving heeft opgesteld o.i.d. Ik kan me niet voorstellen dat één van dee dames dat zelf heeft opgesteld; beiden beheersen de Nederlandse taal niet.

De intro op kinky van zowel Hanna als Veronica is namelijk op zich in prima Nederlands geschreven/vertaald. M.a.w., dat is niet via Google Translate gegaan en waarschijnlijk heeft iemand anders dat opgesteld, die als vertaler haar omschrijving toch iets anders heeft geïnterpreteerd dan de bedoeling was. In andere gevallen zie je het namelijk meteen terug of Google het beste vriendje is geweest voor de vertaling.

Los daarvan, ik ben weleens benieuwd naar Veronica. Ik ga eens even kijken of ik op korte termijn een gaatje in mijn agenda kan vinden om Veronica's gaatje te vullen...🤪 Dan merk ik wel of Veronica wel/niet "hartstochtelijk tongt". Nee heb je, ja kan je krijgen...;)
 
Zowel Hanna als Veronica nu inderdaad in Den Haag.. Voor een trio moet je nog wel naar Amersfoort 😁

Zouden het zussen zijn?

 
Volgens haar advertentie is ze 1.75 lang. Ik begrijp uit de recensies dat ze klein is. Wat is het nou? :)
Ben er vandaag langsgeweest, ze is zo'n 1,55-160m. Ze is ook echt net zo mooi als in de fotos!
Ik heb alleen zelf wel wat betere ervaringen gehad bij dvp's, bij Veronica vond ik het allemaal nogal snel gaan, maar dat is misschien omdat ze ook net bij het appartement was aangekomen. Vooral opmerkelijk vond ik hoe vaak/snel ze van positie wilde veranderen (wel leuk was dat ze voor de spiegel genomen wilde worden :love:).
Ik vind het zelf wel leuk om een klein praatje te maken met de dames waar ik langsga, en dat ging bij haar wat minder. Maar als je simpelweg bij haar langs wilt komen om te stoten denk ik zeker dat je 'n goede tijd zult hebben!
 
Ben er vandaag langsgeweest, ze is zo'n 1,55-160m. Ze is ook echt net zo mooi als in de fotos!
Ik heb alleen zelf wel wat betere ervaringen gehad bij dvp's, bij Veronica vond ik het allemaal nogal snel gaan, maar dat is misschien omdat ze ook net bij het appartement was aangekomen. Vooral opmerkelijk vond ik hoe vaak/snel ze van positie wilde veranderen (wel leuk was dat ze voor de spiegel genomen wilde worden :love:).
Ik vind het zelf wel leuk om een klein praatje te maken met de dames waar ik langsga, en dat ging bij haar wat minder. Maar als je simpelweg bij haar langs wilt komen om te stoten denk ik zeker dat je 'n goede tijd zult hebben!
Ging je voor 30 min of 60min?
Mogelijkheid om te zoenen en beffen of had je geen behoefde aan.

Ik merk wel als ik latina dvp bezoek voor 30min wilt men snel mogelijk laten komen. Dan nemen ze leiding. Bij een 60min dan weer niet.

Ik hoop dat ze weekend beschikbaar is dan wil ik haar eens proeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan