Recensie Veronica Massagewereld Eindhoven/Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.450
30/06/21
1.678
125
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/veronica/?iid=53195
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Poosje geleden deze Colombiaanse schone mogen ontmoeten, is sporadisch in Eindhoven en stond al ff op m'n lijstje. 🥰

Iets langer mogen wachten tot ze beschikbaar was, communicatie hapert soms bij MWE. 🙈

Helemaal mooi was kamer 9, vééél spiegels en dat mag ik wel.
Veronica is een kleine, erg mooie en slanke Latina, spreekt prima Nederlands en een goed voorbeeld hoe een erotische massage zou moeten gebeuren.
Goede/geile en afwisselende opbouw, suggestief op momenten en weet spannig erg goed op te bouwen.
Opvallend.........., na klein kwartiertje mocht ik al op m'n rug draaien. :devilish:

Haar, met respect, aanraken is geen probleem, geeft goed aan tot waar en niet verder, wat zeker is..........., ze doet dit graag en goed, toppertje dus.
Wederom lang op het randje maar niet erover, geen probleem want volop genoten van haar.
Helaas zelden in Eindhoven volgens mij, ga het in de gaten houden want wil keertje over de streep bij haar. 🤭
 
Veronica is idd een heerlijke mooie helemaal zichzelf meid. Spreekt goed Nederlands en houdt gewoon van het spelletje bij de juiste klik. Ik had geluk destijds haar eerste klant te zijn bij MW. Daarbij heeft ze echt een top figuur, met hele mooie ogen, en prachtige borsten. Niet alleen de buitenkant is mooi maar de binnenkant is ook echt heel fijn om mee te mogen maken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan