Recensie Joy Massagewereld Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DanielTilburg

Newbie
1
10/03/24
1
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag bezocht ik Massagewereld in Eindhoven. Ik had geen afspraak en koos voor Joy. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Joy is heel aardig en vriendelijk. Een echte vrouw! Tijdens de massage merk je dat ze heel goed weet wat ze doet en na de massage voelen mijn spieren echt veel losser aan. Ze aarzelt niet om tijd te besteden aan pijnlijke plekken en vroeg me zelfs een paar keer of ik het prettig vond wat ze deed. Voor mij voelde dat geweldig, ik kon helemaal ontspannen onder haar handen. Wat betreft het erotische gedeelte... nou, wat kan ik zeggen. Ze weet echt hoe ze je zintuigen moet bespelen, gepassioneerd maar tegelijkertijd heel sensueel in het btb gedeelte. Ze schonk al haar aandacht aan mijn grote vriend terwijl ik op mijn buik lag... Toen ik eindelijk mocht omdraaien, was ik al bijna uit elkaar gesprongen van verlangen. Een prachtige, stralende en sensuele vrouw wachtte op me! Mooie, kleine maar erg strakke borsten, prachtige tepels, en haar kont was gewoonweg goddelijk. Ze hield voortdurend oogcontact en gaf me zelfs een lief kusje op mijn gezicht. Ik moest in mijn hand bijten om niet te schreeuwen van genot door de heerlijke sensaties die haar handen veroorzaakten. Nog nooit eerder had ik zo'n professionele ervaring als die van haar. Dank je wel Joy, en tot snel! Kusjes, D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan