Recensie Veronica, Leeuwarden, love &joy 11

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronba

Newbie
5
07/02/22
4
Vorige week bij deze dame geweest. hele lieve meid. ze doet echt haar best om je naar het zin te maken en neemt daar de tijd voor.
het is niet de slankste maar als je van een beetje voller houdt, is dit zeker een aanrader. voor standaard tarief eerst lekker gepijpt en daarna in doggie afgemaakt.meerdere standjes waren volgens mij nog wel mogelijk maar ben er niet meer aan toe gekomen.
 
Weronika is de eerste dame waar ik aan denk als ik over de Afsluitdijk rij.. ze pijpt heel lekker en kijkt je ook heel geil aan tijdens de daad… als het goed is komt ze aankomende week terug en dan zal ik haar weer even bezoeken. Ontvangt op kamer 11 als ik het goed herriner
 
Wauww Piepschuim, Veronika Kijkt altijd erg verlangend vanaf haar bedje op kamertje 11, Maar ik loopt altijd even door naar Kamila Polska, meestal op kamertje 14 als ze er is. Die laat me al kreune als ze aan masseren is . Gouden handjes :giggle:
 
Niet doen, dame nam geen moeite om kleren uit te trekken. Afgesproken voor pijpen zc, kwam ze ook niet na en wou het geld daarvoor houden. Uiteindelijk wel terug gekregen. Maar slechtste wat ik tot nu toe gehad heb. Ze zit in love en joy gelijk links bij de poort
 
Ter info : Veronica (Moldavisch) ? Die zit al lang niet meer bij LovenJoy. Ze is vanaf de opening het hele jaar al bij Esperanza op de begane grond en heeft meestal een naambordje op het raam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan