Recensie Veronika, Amstelveen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike_76

Newbie
8
10/03/22
10
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9006630-veronika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Veronika langs geweest. Afspraak was zo gemaakt via WhatsApp.
Dame ontvangt dicht tegen de grens van Amsterdam aan. Ze laat dmv WhatsApp weten waar je in het appartementencomplex moet zijn.
Gelukkig is het de dame van de foto's op Kinky. Ik vind dat foto 6 het meeste lijkt. De rest is wat (te) professioneel genomen.
Douche kan voor en achteraf, en het appartement is redelijk netjes en schoon. Na kennismaking merkte ik dat ze erg aardig/lief is, en uit Oekraïne komt.
Eerst wat gezoend, en daar mag ze nog wel wat les in krijgen. Het was wel met tong, maar niet met volledige toewijding.
Na wat handmatige verkenning merkte ik dat ze al wat nat was. En heb haar vervolgens gebeft. Ze was schoon en geen nare luchtjes oid.
Toen ik op oorlogssterkte was, pakte ze een condoom die rood van kleur was en nogal dik. Met als gevolg dat ik niks meer voelde, en mn lul zakte af. Veronika had dat door, en besloot me te pijpen. Dat deed ze nogal ruig, en vond ik dus niet fijn. Heb haar gevraagd of t iets rustiger mocht, maar had t idee dat ze dat niet begreep. Ze spreekt immers niet heel goed Engels.
Daarna gevraagd of ik nog ff mocht vingeren, en dat mocht deels. Ik mocht niet naar binnen.
Uiteindelijk heeft ze me afgetrokken, en klaar gekomen. Maar dat kan ik zelf ook, en vind ik geen 100 euro waard.
Herhalingsgevaar? Nee niet echt, ondanks dat ik t een lieve dame vind.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9006630-veronika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben recent bij Veronika (zucht, wanneer bedenken ze nou eens een originelere naam..) geweest. Op basis van de foto's waren mijn verwachtingen positief, ze is niet helemaal mijn type, maar ziet er daarop fris en toegankelijk uit. Dat was uiteindelijk toch een koude kermis helaas.

De locatie was nieuw voor mij, een op zichzelf net appartement in West, tikje rommelig maar niet vies. Goede anonieme opgang en gratis voor de deur parkeren.

Veronika gebruikt duidelijk een aantal foto's van vijf jaar of langer geleden. Wees er op voorbereid dat ze tegenwoordig 15-20 kg meer weegt en toch zeker voorbij 'curvy' is. Ze heeft een gigantisch litteken van een keizersnee op gordelhoogte en haar mooie ranke vormen zijn helaas uit vervlogen tijden.

Dat was best een teleurstelling, omdat het oog nu eenmaal ook wat wilt. Echter, verder valt er weinig te klagen. Ja, ze doet geen PZC (grrr, zet dat dan niet in je advertentie), maar ze zoent als een bezetene en neemt hem weldegelijk diep in haar keel. De sex op zich was prima, al was het vooral het zoenen dat het de moeite waard maakte. Ook een tweede ronde kwam op haar initiatief. Verder is het een lieve rustige meid, die weliswaar beperkt Engels spreekt, maar geen haast heeft en zachtaardig overkomt.

Ik zal niet meer naar haar terug gaan, daarvoor was de teleurstelling van haar voorkomen toch te groot. Het was echter ook geen verloren uur, ik heb me best vermaakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan