Recensie Veronique, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 (1) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet iemand of deze getalenteerde en zeer knappe dame op vakantie is? Er zit al sinds het eerste weekend van Juli een heel slank meisje op dit adres.
Ik denk dat we dezelfde slanke dame hebben op de plek van Veronique. Blauwe bikini, A-cupjes en bruin haar met wat tattoo's. Ik had er al melding van gemaakt/vraag gesteld in het algemene draadje, maar ik ben uiteraard nog steeds benieuwd naar deze nieuwe(?) dame.
 
draagt ze toevallig weleens een tommy hilfiger sport bikini, deze andere dame. ?? zij is ook heel slank. maar niet gepraat met haar, meer bezig op telefoon
Dat viel mij dus ook op, dat ze meer met haar telefoon bezig was dan met haar omgeving. Dus ook om die reden haar niet benaderd. Kans is groot dat we het over dezelfde (andere/nieuwe) dame hebben op dit adres.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Veronique weer bezocht. Blijft een lekkertje, mooi lichaam en geile sili's, vriendelijk en goed service! Hmmmm
 
Vanmiddag weer eens bij Veronique naar binnen gestapt, ze had een leuke setje aan en kon haar gewoon niet voorbij lopen.

Ze verleende weer uitstekende service en heeft mij heerlijk gepijpt tot ik het niet meer kon inhouden. Wat blijft het toch een mooie meid, en zo lekker ontspannen en vriendelijk. Ze houdt ook wel van een grapje.
Meeste dames die al wat langer achter het raam zitten stompen een beetje af, maar Veronique lijkt er toch nog altijd veel zin in te hebben.
5 sterren.
 
Vanmiddag weer eens bij Veronique naar binnen gestapt, ze had een leuke setje aan en kon haar gewoon niet voorbij lopen.

Ze verleende weer uitstekende service en heeft mij heerlijk gepijpt tot ik het niet meer kon inhouden. Wat blijft het toch een mooie meid, en zo lekker ontspannen en vriendelijk. Ze houdt ook wel van een grapje.
Meeste dames die al wat langer achter het raam zitten stompen een beetje af, maar Veronique lijkt er toch nog altijd veel zin in te hebben.
5 sterren.
Doet zij aan cim?
 
Vandaag een dagje Amsterdam gedaan. Was nog nooit naar de Ruysdaelkade geweest dus toch maar eens die kant op gewandeld. Geen van de goed gerecenseerde dames waren aanwezig. Er zaten best wat leuke dames, maar gezien de kritische verhalen over overal extra voor moeten betalen, afraffelen, durfde ik het niet aan. Ik twijfelde nog wel even over een dame waarbij een naambordje Veroniq in het raam stond. Maar ze zat niet links, maar rechts. En verder had ik wel verwacht dat het naambordje hier wel benoemd zou zijn en de naam was dus anders gespeld. Zeg me alsjeblieft dat dit niet de dame is waar deze post over gaat, want met volle portemonnee, maar dus ook volle zak ben ik weer vetrokken 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan