- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
Schandalig! Een echte oplichtster. Ik ben razendkwaad weggegaan. Ik ben een echte grote borstenliefhebber en na lang twijfelen aan de deur expliciet gezegd dat ik uitgebreid met haar borsten wou spelen, zacht en respectvol. Alles kon en alles mocht. Eens op de kamer mocht gewoon niks. Ik mocht haar tepels niet aanraken en ze kneep godverdomme keihard in die van mij terwijl ik dat helemaal niet bij haar deed. Ik moest gaan liggen en ze wreef 2 keer over m'n buik en wou al ne condoom aan doen. De opwinding was ver te zoeken. Ik zei dat ze dat dan aan de deur had moeten zeggen en dat ze best iets anders moet gaan doen dan. Uiteraard geen geld terug want het was zogezegd mijn eigen beslissing. Da's de laatste keer dat ik bij zo'n bazige Latina ben binnen geweest. Een prostituee die je niet mag aanraken !! Ja, allé haar voeten misschien wel… ik had er zo'n zin in…en dan dit!! Ik ken haar naam niet… Een latina met grote borsten. Ze sprak Nederlands en ik schat haar 45 ofzo. Wegblijven zou ik zeggen. Zulke bedriegsters moeten er uit vind ik. Ik behandel elke dame met zeer veel respect en krijg dat altijd terug…tot nu.