WHEM Veta, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pas geleden bij deze veronderstelde dame geweest.
De foto's zullen wel 100% zijn maar de dame die ik bezocht was zeker voor 100% niet dezelfde.
Zal later van de week een recensie maken.
 
De dame op de foto is Jagoda Urban, een Poolse 'bekendheid'. Is genoeg te vinden. Zelfs filmpjes op tiktok. Lekker ding hoor, maar ik betwijfel of ze weet dat d'r foto's zo worden misbruikt. Toch wel sneu dat dit soort zaken op kinky heel erg veel voorkomen
 
Dame van de foto zal je inderdaad niet aantreffen.
Zijn momenteel niet veel van die dames in Den Haag die NZC in hun pakket hebben zitten.
Wel redelijk wat in Rotterdam.
Maar die op de foto's staan zal je waarschijnlijk niet tegenkomen.
Plukken foto's van internet en dan maar kijken wie er langskomt en van de diensten gebruik maakt.
 
De dame op de foto is Jagoda Urban, een Poolse 'bekendheid'. Is genoeg te vinden. Zelfs filmpjes op tiktok. Lekker ding hoor, maar ik betwijfel of ze weet dat d'r foto's zo worden misbruikt. Toch wel sneu dat dit soort zaken op kinky heel erg veel voorkomen
Kinky zegt dat alle foto's geverifieerd worden of ze werkelijk van de adverteerder zijn, dus zal heus wel kloppen hoor. 🤭

Dame die je aan gaat treffen is deze:


Er wordt gebruik gemaakt van 2 planners met 2 advertenties.
 
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan