Recensie Veve, Antwerpen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/veve-6/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Veve stond al lange tijd op m'n lijstje. Na strenge afweging, tov Patricia, toch bij haar de sprong gewaagd.

Ik sluit me aan bij het meeste van wat hierboven staat vermeld:
  • superlieve dame
  • Verzorgd uiterlijk (ze had een mooi zwart avondkleedje aan met franjes en high heels)
  • Stipt op tijd
  • Spreekt zéér goed Engels dus heel eenvoudig om je wensen door te geven (zo'n verademing)
  • Is exact de dame die je ziet op de Whatsapp foto
  • Flesje water bij aankomst (keuze te over, plat, bruis, andere dingen)
  • Kleine borsten, maar mannen, tis nu ook weer niet dat er echt niets is hoor.
  • Wel skinny en petite, geen gram teveel
  • Over het "kleine meisjes uiterlijk" ben ik het niet eens, je ziet duidelijk dat de leeftijd rond de 30 schommelt. Had echt wel het gevoel dat ik met een "vrouw" te maken had
  • Niets van vreemde geurtjes
  • Ontvangt in verzorgd en ruim appartement waar ik zó zelf zou kunnen wonen (heb nochtans 'n vrij hoge standaard). Ze woont zelf elders. Makkelijk te vinden en easy access tot het pand
  • Wasje was niet nodig aangezien ik net uit de douche kwam. De doekjes kwamen er wel aan te pas maar niet overdadig
  • Was nieuwsgierig naar de soft-dominante aanpak (door haar) en die beviel me (facesitting, slutcalling, ballen slaan, hairpulling, etc.). Alles gebeurde klassevol & op een lieve doch strenge manier
  • Standjes: facesitting, 69, cowgirl (iets van vreemde bewegingen is me echt niet opgevallen) & missio (kon lekker hard doorgaan, alé ik moest)
  • Neemt haar tijd en je wordt niet buitengebonjourd na de daad. Zowel ervoor als erna beetje tijd voor wat smalltalk
  • Je hoort de gsm wel afgaan in de verte, maar niets storend en haar focus blijft bij jou en je gekozen spel. Zolang ik daar was, heeft ze haar gsm niet bekeken
Toppertje!

Herhalingsgevaar: vrij groot
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Verschillende keren al bij haar geweest, in appartement dicht bij station en appartement op 10 minuutjes wandelen.

Dame is leuk, mijn type, echte gfe, en ze zou zoveel meer aan me kunnen verdienen maar het is verdomd moeilijk om haar te pakken te krijgen.

Ik zie haar regelmatig op RL passeren en dan stuur ik ze toch wel ff als ik in de mood ben. Ik heb nu alweer in Whatsapp 8 berichten na elkaar de afgelopen 6 weken met de vraag of ze vrij is, zonder antwoord van haar. Vorig record was 13x, en toen uiteindelijk reageerde ze dat ze kon. Dat is wel echt vervelend, maar kwaliteit als je ze ziet is wel top.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk uurtje gehad met deze jongedame. Afspreken ging vlot, de plaats waar ze ontvangt is makkelijk bereikbaar en ligt aan een aangenamere kant van de stad (aan de andere kant van de Leien). Ik vind wel dat er wat overdreven werd over haar figuur. Oké, ze heeft geen joekels hangen, maar ze zijn wel mooi in verhouding met de rest en stevig.

Ze is zeer aangenaam in de omgang, praat goed Engels, geeft GFE en je wordt zeker niet vroeg buitengejaagd. Wat mij betreft een zeldzaamheid tegenwoordig.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/soft-and-gently-gfe.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo juist bij deze dame geweest en moet zeggen dat het waarschijnlijk 1 van men beste ervaringen is,

Ze ontvangt in een zeer nette apartment in het centrum (10 tal min lopen van de keizerlei) ontvangst was geweldig meteen een lange zoen op de mond en kreeg een drankje aangeboden.

Ze is zeer maar dan ook zeer lief (mss wel iets te lief voor dit vak) maar dat is ook wat ze aantrok, ze heeft 2 leuke katjes en vrijwel meteen vroeg ze me of ik allergies was ( wat ik natuurlijk ben lol en niet een klein beetje) ze deed meteen de katjes naar een andere kamer,
Tijdens het uitkleden mss 10min zitten praten er was percies wel een klik want wat volgde was tongzoenen met geen eind in zicht (was heerlijk) pijpen zonder condoom was ook zeer lekker en de sex was goed, niks was gehaast we hebben 3 verschillende standjes kunnen doen (again met veel tongzoenen ertussen)
Ze is idd wat petit maar ze heeft een mooie lichaam en kont met kleine borsten die haar zeker staan.
Na dat we klaar waren zaten we op bed en hebben we zeker 15min na zitten praten over van alles en nog wat en zo is de afspraak van 15min bijna 45min geworden, zoals ik al zei gwn een heel lief mens waarmee je uren en uren mee kunt door praten,
Voor het vertrekken nog een dikke zoen op de mond en een lange knuffel.
Herhalings gevaar groot maar smaken verschillen uitenraard
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/soft-and-gently-gfe.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bij Veve langs geweest. Ervaring was absoluut top. Ze is een prachtige dame om een uur lang mee te kussen en knufflen. Maar (er is altijd een maar) ik heb een paar puntjes van kritiek.

Eerste contact was top. Veve reageert snel op whatsapp en het gesprek was zelfs een beetje fliterig. Ontvangst is hartelijk en in een ruim en proper appartement.

Veve is geen groot madammeke en heeft heel kleine borstjes, maar haar lichaam (en zeker haar kont) zijn zeer welgevormd en vrouwelijk. Ze is ook enorm elegant en gewoon sexy.

Normaal neem ik initiatief tijdens een date met een dvp, maar omdat Veve dat al snel op zich nam heb ik haar laten doen. Ik kwam juist van 't werk en had een kostuum aan. Dat heeft ze speels uitgetrokken terwijl ze me naar de slaapkamer leidde.

Pijpen was goed maar niet top. Ze heeft een heel klein mondje en gaat niet echt diep. Ballen lekken doet ze ook niet. Wel top is dat er een grote spiegel in de slaapkamer staat, zo kon ik haar volledige lichaam bewonderen terwijl ze voor me op haar knietjes zat. Klaarkomen mocht in haar mondje voor 50 extra, slikken doet ze niet.

Nadien op bed beland met z'n twee en dat was eerlijk gezegd het beste deel van de date. Ze heeft een heerlijk lichaam om mee te spelen en kan geweldig tongzoenen. Ik was dan ook al snel klaar voor een tweede ronde. Daarin heb ik ontdekt dat Veve ook nog eens enorm lenig is, wat de looptijd van die tweede ronde met een heel stuk inkortte.

Daarmee ook mijn eerste puntje van kritiek, ik was nog maar juist klaargekomen toen ze me vertelde dat twee keer het maximum was tijdens een date. We waren nog geen half uur bezig dus dat was een serieuze tegenvaller.

Kussen en knuffelen mocht nog wel, dus ik heb me nog wel geamuseerd. Tegen het einde van de date had ze wel door dat ik nog met een broek vol goesting zat, dus heeft ze me nog wel een handjob gegeven (die opnieuw top was).


Al bij al een geweldige girlfriend experience. Enkel spijtig dat 2x klaarkomen het maximum is. Bij de meeste dames zou ik dat zelfs niet erg vinden, maar bij een topper als Veve wel. Daarnaast ook spijtig dat vingeren niet mag, maar da's zeker geen dealbreaker voor mij.
 
Had gisteren contact met haar en gevraagd wat zij kon vwb lenigheid. Je kunt haar inderdaad "dubbel vouwen", maar daar blijft het wel bij. Spagaat en split kan zij niet.
Ze heeft wel kleine voetjes....maat 35. Toen ik vertelde dat mijn jongeheer even groot was als haar voetjes, zat er geen afspraak meer in.
Dus heren die fors zijn, helaas!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/veve-6/
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje terug ook eens met Veve afgesproken en er enorm van genoten.
Het begon al met het uitwisselen van enkele fijn Whatsapp-berichten, waarin al duidelijk werd dat ze het Engels goed meester is en ook een heel fijne conversatie kan voeren.

Snel een afspraak gemaakt en op het afgesproken tijdstip ter plekke ontvangen door haar.
Bij het openen van de deur maakte mijn hart een klein sprongetje en kreeg ik het spontaan een stukje warmer.
Veve is fysiek een kleine/fijne verschijning en tegelijk een grootse persoonlijkheid. Wauw, ik was effe méér dan aangenaam verrast. :love:

De ontvangst is hartelijk en relax.
Direct een aangename knuffel en al snel volgde er ook een eerste zoen.
Ze was gekleed in een leren rokje en haar kleine voetjes staken in stijlvolle pumps.
Ook de ontvangstruimte was een aangename plek. Een mooi/stijlvol appartement met veel natuurlijk licht, wat me in staat stelde om haar schoonheid tenvolle in me op te nemen.... Ik was en ben echt onder de indruk.

Snel het financiële stukje geregeld en ik kreeg een drankje aangeboden.
Vanaf dan gingen we snel naar de volgende stap in onze nieuwe relatie.
Tijdens een fijn en relaxt gesprek gingen haar en mijn kleren uit en al knuffelend en zoenend leerden we mekaar wat beter kennen.
Plots ging ze vlotjes door de knieën en begon ze aan een heerlijke pijpbeurt (pzc). Na een tijdje ons op bed gelegd en het tempo werd nog een beetje opgevoerd. Heerlijk zoenen, knuffelen, likken, strelen en zo ging het maar verder. Plots stelde ze voor om in 69 verder te gaan. Ze vraagt dit dan ook nog eens op zo'n lieve toon dat je denkt: "dit kan toch allemaal niet écht zijn". Wel dus! :)
Voor ik helemaal ging ontploffen vroeg ik maar om een condoom aan te brengen, zodat we konden neuken. Ze gaat zo gewillig en vlotjes in alles mee en doet het met de grootste glimlach... Heerlijk gewoon. Na het hoogtepunt neemt ze rustig de tijd om je wat te laten nahijgen en gooit er nog een heleboel knuffels en zoenen tegenaan. Nooit voel ik enige tijdsdruk.

Me uiteindelijk opgefrist in de kraaknette badkamer en intussen nog wat bijgepraat.
Deze vrouw heeft zowel de beauty als de brains. Ze staat met haar 2 mooie benen op een heel leuke manier in het leven. 🍀🤍💛🧡❤️

Met nog enkele knuffels en zoenen toch maar afscheid genomen.
Wat een heerlijk snoepje is ze en een onvergetelijke ervaring voor me.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Veve is de vriendelijkste meisje die ik ooit heb gedate. Ze heeft zelf ook zin. Ze doet het zelf met heel veel plezier wat de date veel keren leuker maakt. Ze doet ook haar best met pijpen en ze geniet zelf enorm. Maar wat ze zeker niet kan is diep pijpen. Ze kan niet deep throaten. Mocht zij kunnen deep throaten zou zij de beste zijn. Spijtig genoeg kan ze dit niet dus wou ik het hier delen voor de deep throat liefhebbers. Wel een leuk dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/soft-and-gently-gfe-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben niet de eerste die een reactie schrijft, maar dit meisje is de beste die ik ooit heb gezien. Echt een top GFE!
Heel gemakkelijk gecontacteerd door whatsapp. Als ze aankomt, maakt ze me open en kust me direct. ze vraagt me of ik iets wil drinken of wil douchen.
En toen ging het snel, ze nam me stilletjes mee naar haar kamer, we bleven zoenen en uitkleden. dan van pzc en 69, toen een condoom erover, en gingen we van cowgirl naar missionaris en doggi tot dat ik het niet meer kon. Dan gewoon in bed blijven liggen, veel gesproken. en beetje bij beetje kleedde ik me aan, ze bleef me kussen en rustig naar buiten gegaan.
THE BEST GFE ooit!
Kga daar zeker terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan bovenstaande helemaal bevestigen, lieve kleine meid, ik vind ze heel mooi, lekkere borstjes waar je mag aan zabbelen (liever kleine dan joekels voor mij), lekker lijfje ze tongkust lekker, pijpt lekker, standjes die je wilt. Gewoon lekkere GFE zoals ze beloofd ! Ik ben fan !
 
Ik lees veel half uurtjes, maar ik denk er aan een uurtje te boeken. Ik hou wel van de "extra speeltijd" en mocht ze er in slagen me twee keer tot een hoogtepunt te brengen dan zeg ik daar geen neen tegen. Half uurtje is toch snel voorbij als je een beetje fan van gfe en voorspel bent?

Wat zijn de meningen half vs vol uur bij haar?

Is ze "heel erg strak? Kwestie van te weten hoe snel ik daar m`n kruit verschiet.
 
Ik had een tijdje geleden een vluggertje genomen.
iets minde gfe dan hierboven beschreven maar wel volop inzet
beperkt in tijd dus maar een kort pijpje en dan doggy afgewerkt
toch wel strakker dan gemiddeld; doe ik zeker opnieuw
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/soft-and-gently-gfe-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang twijfelen toch eens met deze dame afgesproken.
Vooral omwille van de andere recensies hier en de leuke foto's op haar profiel.

Was wat zenuwachtig omdat haar gezicht niet herkenbaar is en het niet de eerste keer zou zijn dat dat tegenvalt.
Het tegendeel is waar, enorm leuk gezicht en qua figuur echt wel mijn ding.

Had een hint gegeven naar kledingwensen en ze had haar best gedaan.
Expliciet geef ik dat niet door, dan blijft het een verrassing.

Leuke babbel gehad en ze neemt zelf initiatief om te plagen en teasen.

Dan samen op haar bed voor een lekkere vrijpartij.

Wat voor mij belangrijk is bij een GFE kwam ruimschoots aan bod.
Voor mij was het top
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben nieuw op dit forum. Dit is namelijk mijn eerste recentie. Mijn afspraak met Veve dateert ondertussen ook wel van een jaartje terug, maar toch het delen waard vind ik.

Ik bezocht Veve in een erg net appartement heel dicht bij het centraal station. Het is sober aangekleed maar ze doet wel veel moeite om een sfeer te scheppen. Onze ontmoeting vond ik erg aangenaam, we zijn gewoon even aan tafel gaan zitten en hebben gepraat over vanalles (wat achteraf niet bij de tijd is meegerekend). Het was koud buiten en tijdens praten heeft ze mijn handen gewarmd. Nadat ze vroeg wat ik leuk vind, maande ze me aan om recht te staan en heeft ze me heel zacht gekust en vastgenomen. Zonder veel woorden lagen we snel samen zonder kleren in bed. Daar heeft ze me heerlijk gepijpt, ze neemt haar tijd maar durft met een tempowisseling heel mijn systeem in overdrive te laten gaan. Daarna haar mij laten berijden, het is te zeggen, zij heeft mij bereden met een ongelooflijke overgave en goesting. Ik had op voorhand gezegd dat ik het leuk vind als een vrouw zich kan laten gaan voor haar eigen genot, goed geluisterd... Daarna nog een paar keer gewisseld tussen doggy en mis. Mijn stamina begon na een uurtje wel te verminderen, dus heb haar gevraagd naast me te komen liggen, zodat il ik haar kon vingeren en kussen tot ze klaarkomt. Daarna heeft zij mij afgetrokken, ben ik erg explosief klaargekomen. Ik denk dat we nog een tiental minuten hebben gebabbeld in bed, elkaar wat strelend en zoenend.

Ik denk de definitie van een GFE.


Veve is echt ongelooflijk lief en goed in je inpalmen met liefde en tegelijkertijd een gevoel van absolute passie om u af te neuken.


Allen daarheen.
 
Heb haar zaterdag bezocht, erg lieve dame met aandacht voor je wensen. Voelde me ongelooflijk relaxed na onze date.
Kijk, ik geef je helemaal gelijk. Als je ervaring gehad hebt met dit soort prachtvrouwen en prima service, dan word je kieskeurig. Je wilt dan geen 150 euro geven voor veel mindere service en zeker niet meer dan dat uitgeven voor mindere service aan vrouwen die denken dat het genoeg is even plat te liggen als een opblaaspop of die onhygiënisch zijn, onverzorgd, niet attent, enz. Natuurlijk moet je als klant aan gelijkaardige standaarden voldoen (respect, hygiëne). Daarom is een forum zoals dit zo nuttig. Toen het nog hookers was heb ik veel recensies geschreven, veel geprobeerd, slechte en goede ervaringen opgedaan maar nu bol ik wat uit en ga maar weinig meer. Ik blijf wel een beetje een meerwaardezoeker en Veve is een prachtig voorbeeld wat ik daarmee bedoel :D
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/soft-and-gently-gfe-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog eens Veve gaan bezoeken.
Deze keer voor 1h.
Zoals gewoonlijk doet ze in schaars geklede kleding de deur voor je open.
We begonnen te praten in de woonkamer, begonnen te kussen en het voorspel ging door op de bank.
Langzaam maar zeker tilde ik haar naar haar kamer. Op dat moment vielen onze kleren uit, we wierpen ons in bed, raakten elkaar aan totdat ze mijn penis in haar mond nam en me vol verlangen zoog.
Vanaf daar, condoom op de penis en we neukten in verschillende posities, eerst cowgirl, daarna missio en doggy. na een tijdje kon ik me niet meer inhouden en liet ik mijn orgasme naar mij komen.
We gingen liggen en praatten ruim 20 minuten voordat we teruggingen naar deel 2.
We neukten weer en ik wilde dat ze me aftrok om het af te maken, daarna masturbeerden we wederzijds tot een orgasme.
Een paar minuten later kleedde ik me aan. We beëindigden ons gesprek en ik bedankte haar voor haar tijd.
Zoals gewoonlijk was het een genoegen haar te zien. Ze nam de tijd, keek nooit op de tijd en altijd met een glimlach. Ik zie haar waarschijnlijk over niet al te lange tijd weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Door de goede reviews hier vorige week ook een afspraak gemaakt bij Veve. Vlotte communicatie via Whatsapp dus een afspraak was snel gemaakt.

Ik was wat zenuwachtig omdat de vorige date (met een andere dame 2 weken ervoor) niet zo een fijne ervaring was. Dus de verwachtingen waren misschien niet wrg hooggesteld. Wanneer ze me zeer open ontvangde stelde me dit instant op mijn gemak. Hele leuke babbel met deze dame dat dan uitdraaide met wat gezoen in de zetel. Met haar handen wrijfde ze over mijn jongeheer die in een mum van tijd in de stemming was. Hierop leide ze me al teasend naar haar kamer.

Terwijl ik mijn kleren uitdeed bleef ze me teasen en voor ik het wist was ze me heerlijk aan het pijpen zonder condoom. Zoals hier al eerder vermeld doet ze geen deepthroat maar het teasen en al lachend in de ogen kijken terwijl ze je eikel in haar mond heeft maakt dat meer dan goed. Hierna mocht ik haar ook even beffen wat ze ook wel leuk leek te vinden. Daarna is ze op mij gaan zitten en heeft ze met passie afgereden. Daarna heeft ze me netjes opgekuisd en hebben we nog wat gezoend.

Achteraf ook echt een leuke babbel vele zoentjes. Kortom een top GFE! Ik kom zeker nog eens terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo juist bij deze dame geweest en moet zeggen dat het waarschijnlijk 1 van men beste ervaringen is,

Ze ontvangt in een zeer nette apartment in het centrum (10 tal min lopen van de keizerlei) ontvangst was geweldig meteen een lange zoen op de mond en kreeg een drankje aangeboden.

Ze is zeer maar dan ook zeer lief (mss wel iets te lief voor dit vak) maar dat is ook wat ze aantrok, ze heeft 2 leuke katjes en vrijwel meteen vroeg ze me of ik allergies was ( wat ik natuurlijk ben lol en niet een klein beetje) ze deed meteen de katjes naar een andere kamer,
Tijdens het uitkleden mss 10min zitten praten er was percies wel een klik want wat volgde was tongzoenen met geen eind in zicht (was heerlijk) pijpen zonder condoom was ook zeer lekker en de sex was goed, niks was gehaast we hebben 3 verschillende standjes kunnen doen (again met veel tongzoenen ertussen)
Ze is idd wat petit maar ze heeft een mooie lichaam en kont met kleine borsten die haar zeker staan.
Na dat we klaar waren zaten we op bed en hebben we zeker 15min na zitten praten over van alles en nog wat en zo is de afspraak van 15min bijna 45min geworden, zoals ik al zei gwn een heel lief mens waarmee je uren en uren mee kunt door praten,
Voor het vertrekken nog een dikke zoen op de mond en een lange knuffel.
Herhalings gevaar groot maar smaken verschillen uitenraard
Juist weer eens bij veve langs geweest en het was weer een geweldige ervaring, bij ontvangst weer een lange kus op de mond en iets te drinken gekregen, ze herkende me nog van onze laatste afspraak en deed meteen de katten weg😂
Alles wat ik in mijn vorige recensie heb gezegd geld hier weer, ze is en blijft een topper
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/veve-6
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er deze zomer ook een paar maal geweest. Zeer vriendelijk, proper, doet wat ze zegt. Maar na de derde keer vond ik dat er teveel routine in zat. Dus daarom niet meer geggaan.
 
Die indruk had ik ook. De afgelopen vijf maanden ben ik er drie keer naar toe gegaan omdat ze inderdaad zeer leuk, zeer mooi en volledig mijn type is. Maar ze legt haarzelf en aldus dan ook de klant(in mijn geval dan toch) wat veel regeltjes en erotische grenzen op, waardoor de speelruimte bij de derde ontmoeting toch serieus afgebakend werd. En dan krijg je idd de indruk dat er routine in komt...

Maar het blijft wel een topmeid in al hetgeen wat ze wel doet.
 
Afgelopen weekend nog eens Veve bezocht.
Was even geleden.
Ik heb altijd al een zeer goeie band gehad met haar.
Ze lijkt er me nog mooier op geworden ook.
Zeer lief,,intelligent, de sex is prima en er kan veel (pzc, zoenen, beffen..
Naast goeie sex ben je er ook op de juiste plaats voor een goed gesprek.
Die meid weet over alles wel iets.
Bizar toch hoe zo een leuk, mooi, intelligent meisje in deze branche is terecht gekomen .
Of voor deze branche heeft gekozen.
Topmeid !
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
From her photos, I knew that her physique is not my type because I prefer a narrower / more delicate frame. In other words, I confirm that the photos are accurate. I won't repeat what has been said by others already.

My personal observations are:

Blowjob is not bad but not great -- obviously, this is very dependent on personal taste and preferences, so I'm not trying to start a debate about her technique. It was a bit toothy at times, which I don't really like. On the other hand, she kept at it until after the last drop was extracted so that deserves a mention.

Given the very fake reaction to cunnilingus, I'm guessing she doesn't actually like it. Obviously, she may not like the way I do it, but her reaction was fake from the start, and she made sure it was a short episode.

I won't be returning simply because there are other options.
 
Ik was sowieso al van plan om niet meer te gaan...of eventueel haar toch een paar maanden links te laten liggen...

Maar gezien al het bovenstaande ivm faken bij het beffen (en in mindere mate het voelen van de tandjes): Tja, dat heb ik de tweede en derde keer ook mee gemaakt....de eerste keer kwam ze wel duidelijk klaar. Heb me dus ook nadien afgevraagd waarom ze dan zegt dat ze dit graag heeft, om dan later duidelijk te faken waarbij ikzelf tegen haar zei dat ze niet zo hard moest kreunen en doen alsof....en toen stopte ze daarmee...of ze nadien nog klaar gekomen is, weet ik niet meer....

Maar ik wou dus nog wel eens terug gaan binnen een aantal maanden. Nu met de verhoging van de prijzen.....hmm......helemaal niet zo zeker meer....
Hoewel het idd nog steeds een mooie dame is en haar nieuwe foto's me doen smachten naar haar fantastisch lichaam
 
Ik was sowieso al van plan om niet meer te gaan...of eventueel haar toch een paar maanden links te laten liggen...

Maar gezien al het bovenstaande ivm faken bij het beffen (en in mindere mate het voelen van de tandjes): Tja, dat heb ik de tweede en derde keer ook mee gemaakt....de eerste keer kwam ze wel duidelijk klaar. Heb me dus ook nadien afgevraagd waarom ze dan zegt dat ze dit graag heeft, om dan later duidelijk te faken waarbij ikzelf tegen haar zei dat ze niet zo hard moest kreunen en doen alsof....en toen stopte ze daarmee...of ze nadien nog klaar gekomen is, weet ik niet meer....

Maar ik wou dus nog wel eens terug gaan binnen een aantal maanden. Nu met de verhoging van de prijzen.....hmm......helemaal niet zo zeker meer....
Hoewel het idd nog steeds een mooie dame is en haar nieuwe foto's me doen smachten naar haar fantastisch lichaam
De eerste keer belandden we in 69 en mocht ik echt ferm doorbeffen, dat was werkelijk zalig. De volgende keer was zowel zoenen als teasen van het niveau dat ik bij het eerste bezoek kreeg maar toen ik begon met beffen duwde ze me na een minuut of zo al weg. Ik gaf haar nog een derde kans, dacht dat ze misschien een mindere dag had, maar dat was helaas hetzelfde - een paar likjes en stop. Nu staat beffen op RL zelfs niet meer bij de mogelijkheden?

Hele knappe dame met een moordlijf en ook wel een aangename persoonlijkheid, ze speelt de "little tease" heel goed, maar beffen is een dealbreaker voor mij. En al helemaal in combinatie met het nieuwe tarief. Maar goed, het is haar business natuurlijk, zij beslist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan