Afgelopen weekend had een avondje afgesproken met mijn vaste date. We hebben een speciale deal voor de hele avond all in, incl bare en anaal en alles wat je verder kan verzinnen. Normaal red ik altijd wel zonder problemen 2 rondes binnen het 1e uur, dan even heel uitgebreid elkaar masseren en met enige moeite krijg ik een semi stijve voor de 3e ronde waarin ik vaak niet klaarkom.
Nu een 100mg kamagra genomen en mijn god, ik kreeg me toch een stijve. De 1e x kwam ik veel minder snel klaar ( alleen maar goed want meestal is dat na dagen verheugen op de date en edgen binnen een paar stootjes

haha ) daarna ik hij niet slap geweest en kon meteen door voor de 2e ronde. De enige rem die ik had was mijn conditie, echt onbeperkt rammen met me paal! In 1 woord geweldig! Na een lange tijd een geweldig 2e hoogtepunt bereikt. Daarna even op adem gekomen en geknuffeld. Toen ze er na een tijdje ook maar naar keek werd hij weer binnen 3,1 seconden zo hard als een heipaal en was weer helemaal gereed. De 3e ronde heb ik denk ik een uur lang onbeperkt geneukt, wel 10-15 standjes, ook diverse nieuwe voor mij, hij bleef toch hard en zij had zin en na dat uur met enige moeite toch na echt rammen toch gekomen en die kwam uit mijn tenen.
Zon pil werkt echt geweldig. Ikzelf ben een dertiger die het eigenlijk niet eens nodig heeft maar het maakte de avond zoveel beter, niks meer semi slap na een onhandig standje of teveel glijmiddel, hij bleef op topsterkte! Dit gaan we vaker doen
Dit relaas komt me zo bekend voor, ik had het zelf kunnen schrijven!
Ik ben een mid-veertiger met een normale uithouding tussen de lakens en een bovengemiddelde fysieke conditie, die sinds een jaartje ofzo een 20-jaar jongere FWB heeft waar ik om de 2 weken een namiddagje of een avondje mee van de grond ga op hotel.
Na een paar keer is de spanning en het ongeloof zo een jonge meid van vooraan in de 20 te liggen neuken toch wel iets minder dan die eerste keren en wordt zo een date dus onvermijdelijk een opeenvolging van een snelle eerste keer klaarkomen tijdens het pijpen, gevolgd door een 'normale' 2de ronde om vervolgens een uurtje te wachten op een 3de keer die goed doordacht moet worden qua timing, volgorde en uitvoering om hem tot een goed einde te brengen, dus toch maar eens naar een hulpmiddeltje gegrepen, na hier alles eerst goed doorgelezen te hebben: liggen knuffelen en ondertussen liggen praten over koetjes en kalfjes in de armen van een jonge naakte deerne is ook best fijn natuurlijk, maar je kan ook niet elke 2 weken vrijwel hetzelfde gesprekje voeren over weer, werk, en je saaie leventje thuis, toch?
Gekozen voor
Kamarga 100mg, zonder problemen online besteld via
kamdiscounter.com en getest met een half pilletje dat ik innam een uurtje voor we afspraken. Ik voelde na een half uurtje een beetje 'druk' achter mijn ogen en een heel klein beetje hoofdpijn ter hoogte van mijn slaap, maar verder niets... Dacht dat het dus niet heel erg veel zou helpen, maar heb gedurende de 3u dat we samen waren zonder problemen heel vlot een echt beenharde erectie gekregen telkens wanneer dat nodig was en had de indruk dat ik ook minder gemakkelijk klaar kwam, waardoor we eigenlijk veel langer actief bezig geweest zijn dan anders.
Uit nieuwsgierigheid de keer erop toch een hele pil ingenomen en qua bijwerkingen niet echt een grote verandering gemerkt. Tijdens het vrijen zelf was ik nog makkelijker op volle kracht en was er nu zelfs geen verslapping meer tussen de rondjes in, ook wanneer we een pauze namen om even op rust te komen. Klaarkomen ging wel merkelijk moeilijker nu, zelfs al de eerste keer, geen idee waarom eigenlijk?
Wat me wel opviel is dat de werking nu ook doorging lang nadat de avond om was. De dag nadien kreeg ik veel makkelijker een erectie die ook veel langer bleef... niet echt handig maw.
Volgende keer beperk ik me dus gewoon weer tot een half pilletje dat ik een uurtje vooraf inneem en voor de zekerheid neem ik er een paracetamol van 500mg bij om helemaal geen hoofdpijn te hebben, da's denk ik de perfecte gulden middenweg voor mij al besef ik dat iedereen anders is en het natuurlijk ook van het moment en de date zelf afhangt.
Een opmerking die nog niet gemaakt is (denk ik), maar de ideale dosering staat natuurlijk ook in relatie tot iemand lichaamsgewicht: als je zelf maar 55kg weegt, dan zal zo een pilletje van 100mg natuurlijk veel meer effect hebben dan als je datzelfde pilletje laat innemen door iemand van 110kg! Zelf zit in met 80kg netjes middenin.