Johnny Walk
Meubelstuk
Met bepaalde soorten poppers zoals black rush geen probleem
Iets sterker, 120 tov 100 mg, verder is werking altijd heel persoonlijk mede afhankelijk van je gemoedstoestand, wat en hoeveel je hoelaat vantevoren gegeten of gedronken hebt, vermoeidheid, stress etc, het kan dus ook per persoon per moment anders werken, gewoon zelf ervaren dusUiteindelijk vrijdag mijn eerste bestelling van bibshop binnen gekregen (2x strips cenforce) maar kreeg als cadeau/extraatje, gratis een strip cobra 120 erbij. Cenforce vaker gebruikt zoals hier boven geschreven maar geen ervaring met cobra 120. Hebben jullie ervaring hiermee and wat is het verschil in werking in vergelijking met cenforce 100?
Wat een onzin, er zijn ook pillen v 150 en 200 mg sildenafil, die zijn toch ook gewoon voor gebruik?Jemig, Cobra 120 bevat 120mg sildenafil per tablet! Ik had gelezen dat je per dag niet meer mag innemen dan 100mg.
Betterinbedshop.ms heeft nu ook 5mg Tadalafil in assortimentIemand idee waarom de webshop kamagra4u.nl offline is? Heb gezocht maar ik vind geen post hierover terug. Is (of was) de enige webshop waar ik Tadalafil daily 12.5 mg op gevonden heb.
Laatst bewerkt: