black rush jahPoppers hangt af vd ingredienten, ik heb de black rush en neem er altijd regular cola bij ivm suikers / bloeddruk en dat gaat super
ken ik niet deze poppers
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenblack rush jahPoppers hangt af vd ingredienten, ik heb de black rush en neem er altijd regular cola bij ivm suikers / bloeddruk en dat gaat super
black rush jah
ken ik niet deze poppers
Dat zou ik nu net NIET doen. Je riskeert een boete. Iedereen doet hier blijkbaar alsof het verkopen, kopen en gebruiken van al die online pillen en middeltjes legaal is. Ik ben niet vertrouwt met de NL wetgeving, maar de Belgische "wet op de geneesmiddelen voor menselijk gebruik" van 25 maart 1964 vermeldt zeer duidelijk in artikel 16 pragraaf 1: met een geldboete van 50 tot 500 euro (vermenigvuldigd met de opcentiemen) wordt gestraft, hij die bedorven, ontaarde, vervallen, vervalste of nagemaakte geneesmiddelen alsook geneesmiddelen die niet conform met de bepalingen van deze wet of haar uitvoeringsbesluiten zijn, aankoopt, bezit, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, levert, verdeelt, verschaft, in- of uitvoert.Nee dat weet je niet. Maar als er mensen echt problemen kregen, stond het wel in de krant. En als je je er echt zo'n zorgen over maakt, stuur je er voor 170 euro eentje naar een testlabo.