Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGevoelsmatig wordt mijn vriend ook harder maar dat is wellicht meer mijn gevoel.
Bevalt mij erg goed. Geen hoofdpijn, nauwelijks rode konen. Werking na ca. 30 minuten. En werkt bij mij ook echt lang.Ik heb de Kamagra bruistabletten ik ga ze binnenkort eens uitproberen.
Heb jij een geluk.Hopelijk is deze vraag niet al 100x beantwoord maar wat zijn jullie ervaringen om een pilletje op recept te krijgen via de huisarts? Is dat een beetje eenvoudig te doen?
Naast dat ik me over die giga drempel moet heenzetten (het is m'n huisarts sinds kinds) kan ik op zich wel eerlijk zijn dat erecties soms voor m'n gevoel echt snel weg zijn of half hard. Als ik in de mood ben gaat hij echt wel, maar wil eigenlijk soort back-up hebben zodat die up gaat wanneer het moet haha. Voor de volledigheid ik ben 'pas' 38 dus hoop / denk dat het eerder te maken heeft met stress en dergelijke
Wat een toeval! Als je dat wilt delen graag, bedankt!Heb jij een geluk.
Ik heb het zelfde probleem en ben net 40
Ga morgen naar de huisarts voor dit probleem dus laat morgen hier wel wat weten hoe het is gegaan![]()