Jan de Man
Stamgast
- 536
- 13/11/21
- 921
Die maakt zich geen illusies over wat hij weet en niet weet, net zoals ik me dat overigens maak - natuurlijk weten artsen dingen die ik niet weet. Wat ik zeg is dat voor toepassing op het individu, jijzelf dingen het best weet. Artsen stellen diagnoses en behandelplannen op aan de hand van studies en 'evidence bases medicine'. Er is geen enkele studie naar het verschil in werking of bijwerkingen tussen verschillende merken ed medicijnen met hetzelfde api. Dus daar kan een arts niks over zeggen. Fuck, volgens gangbare richtlijnen *is er geen verschil*. Terwijl elke gebruiker zelf ervaren heeft dat dat niet waar is. Dus een meer ervaren, intellectueel nederiger arts zal bij elke individuele patient een inschatting maken in hoeverre hij de patient daar ruimte in geeft. En iemand die dus voor zichzelf kan denken en een arts heeft die zo'n patient als dusdanig behandelt, gaat niet zomaar klakkeloos af op wat een arts zegt. De relatie tussen de arts en patient wordt dan meer zoals die tussen consultant en klant. De consultant heeft kennis en ervaring en hij doet zijn best die zo goed mogelijk over te brengen, maar het is uiteindelijk aan de klant om te beslissen. En niet 'meneer de dokter is alwetend en ik doe gewoon wat hij/zij zegt'.
Of als je dat nog niet gelooft, vraag dan eens aan 10 huisartsen met welk soort en merk ed pillen je het best 3 uur kan neuken op een gangbang. Rapporteer hier maar wat het resultaat is.
Nu, als ik morgen kanker blijk te hebben, ga ik heus niet tegen de oncoloog zeggen dat ik zelf wel wat bestel uit India. Je moet wel je grenzen kennen. We hebben het hier specifiek over piemelpillen.
Of als je dat nog niet gelooft, vraag dan eens aan 10 huisartsen met welk soort en merk ed pillen je het best 3 uur kan neuken op een gangbang. Rapporteer hier maar wat het resultaat is.
Nu, als ik morgen kanker blijk te hebben, ga ik heus niet tegen de oncoloog zeggen dat ik zelf wel wat bestel uit India. Je moet wel je grenzen kennen. We hebben het hier specifiek over piemelpillen.