Recensie Vicky, Amsterdam (Noord) 4,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1809994-vicky
Totale kosten (in euro)
250
R

Laatst bewerkt:
Gelukkig is Vicky terug. Had het geluk haar gisteren te ontmoeten. Dit was niet de eerste keer, maar wel een van de beste (girlfriend) ervaring ever. Ontvangst altijd lief, na wat social talk heb ik haar wat gemasseerd wat ontspannend werkt bij haar. Daarna heel lang gezoend een beetje aftrekken..Het pijpen wat volgde was fenomenaal met de deep throat en goed nat .. ik had moeite om het in te houden. Ik hou van uitgebreide befscenes dat vond ze heerlijk... Toen weer zoenen en trekken, wilde nog neuken maar dat was niet nodig.. kwam heerlijk klaar. Naknuffelen en wat zoenen, ja dan ga je met een ultiem gfe gevoel naar huis...thanks Vicky x

Gelukkig is Vicky terug. Had het geluk haar gisteren te ontmoeten. Dit was niet de eerste keer, maar wel een van de beste (girlfriend) ervaring ever. Ontvangst altijd lief, na wat social talk heb ik haar wat gemasseerd wat ontspannend werkt bij haar. Daarna heel lang gezoend een beetje aftrekken..Het pijpen wat volgde was fenomenaal met de deep throat en goed nat .. ik had moeite om het in te houden. Ik hou van uitgebreide befscenes dat vond ze heerlijk... Toen weer zoenen en trekken, wilde nog neuken maar dat was niet nodig.. kwam heerlijk klaar. Naknuffelen en wat zoenen, ja dan ga je met een ultiem gfe gevoel naar huis...thanks Vicky x
klinkt geweldig. Inmiddels weer offline zie ik, naar huis?

Terug
Bovenaan Onderaan