Recensie Vicky, Antwerpen, Schippersstraat 39/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

boobie1

Stamgast
Forumpionier
319
12/07/21
65
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Een 2 tal weken terug bij deze knappe latina binnengeweest.

Ze staat op de plaats waar Anouck vroeger stond en nu privé begonnen is blijkbaar.
UITSTEKENDE ervaring mee gahd, aangezien ik zelf nog niet zoveel meegemaakt heb op dat gebied..
Zeer voldaan terug huiswaarts...
Aanrader...
ik ga morgen nog eens terug....
 
Ik denk dat ik ze al een paar keer gezien heb. Voor mij is ze iets te groot. En ik bedoel niet haar 'gerief'. Maar ze is heel lang. Ik zou nog eens moeten letten of ze op hoge hakken staat. Gezien dat ik een beetje zonder andere opties zit moet ik ze mss toch een kans geven. Is er iemand recent bij geweest? die kan zeggen of ze een goede service geeft? Als ze goed is zou dat tof zijn want ze is bijna altijd aanwezig als ik op wandel ben.
 
Ik denk dat ik ze al een paar keer gezien heb. Voor mij is ze iets te groot. En ik bedoel niet haar 'gerief'. Maar ze is heel lang. Ik zou nog eens moeten letten of ze op hoge hakken staat. Gezien dat ik een beetje zonder andere opties zit moet ik ze mss toch een kans geven. Is er iemand recent bij geweest? die kan zeggen of ze een goede service geeft? Als ze goed is zou dat tof zijn want ze is bijna altijd aanwezig als ik op wandel ben.
Hallo, ik weet natuurlijk niet hoe groot jezelf bent….., ik groter dan 1m80 en persoonlijk vind ik het wel iets hebben iemand die even groot of groter is dan mij ….. Wat de service betreft is het ook weeral te zien waar je naar op zoek bent en van houdt …… ze is eerder actief dan passief, aan de dure kant (haat het om gediscussieer om goedkoper…. Vaste prijs all-in 200€ , zij aan de dominante kant ….., respecteer haar en je krijgt veel terug …….)
 
Ik denk dat ik ze al een paar keer gezien heb. Voor mij is ze iets te groot. En ik bedoel niet haar 'gerief'. Maar ze is heel lang. Ik zou nog eens moeten letten of ze op hoge hakken staat. Gezien dat ik een beetje zonder andere opties zit moet ik ze mss toch een kans geven. Is er iemand recent bij geweest? die kan zeggen of ze een goede service geeft? Als ze goed is zou dat tof zijn want ze is bijna altijd aanwezig als ik op wandel ben.
wanneer ben jij op wandel??
Ik ben er eens geweest e zeer tevreden......
Malleena is echter voor mij persoonlijk ook een topper.....
 
Jullie lijken mij wel positief. Jullie doen mij twijfelen tussen Malleena en Vicky. Zoent er iemand van de twee. Ik ben versa. Maar ben nog niet te vinden voor groot geschapen.
 
Jullie lijken mij wel positief. Jullie doen mij twijfelen tussen Malleena en Vicky. Zoent er iemand van de twee. Ik ben versa. Maar ben nog niet te vinden voor groot geschapen.
Malleena heb ikzelf geen ervaring mee, ben niet aangetrokken door haar uiterlijk, dus over haar kan ik geen ervaring delen ( wat niet weg neemt dat het een topservice zou kunnen zijn )
 
Ben al bij beiden geweest voor minimumbedrag. In dat geval is Vicky afstandelijk, maar ze doet haar job. Je kan kiezen tussen top of bottom. Vicky heeft ook geen borsten en houdt haar bovenste stuk aan. Ze is groot geschapen.
Malleena is meer sociaal, hoewel ook zeer professioneel. Je moet niets (terecht) extra verwachten voor het minimumbedrag. Ze doet ook haar job, maar toch iets meer empathie. Ze is gewoon geschapen en heeft borsten.
 
Ben al bij beiden geweest voor minimumbedrag. In dat geval is Vicky afstandelijk, maar ze doet haar job. Je kan kiezen tussen top of bottom. Vicky heeft ook geen borsten en houdt haar bovenste stuk aan. Ze is groot geschapen.
Malleena is meer sociaal, hoewel ook zeer professioneel. Je moet niets (terecht) extra verwachten voor het minimumbedrag. Ze doet ook haar job, maar toch iets meer empathie. Ze is gewoon geschapen en heeft borsten.
idd, als er echter een klik is met Maleena en je betaalt iets meer dan de minimum kan er al veel....
Tongzoent er dan als een bezetene op los.
Bij Vicky kom je idd met het minimum niet ver, doch indien je al 100 betaald is ze veel relaxter en persoonlijk heb ik een sessie ondervonden waarbij er veel gelachen wordt...van beide zijden....mij heeft ze rustig genomen met die grote pik van haar....ik ga binnnekort nog eens terug als ik het geluk mag hebben haar nog eens te treffen....ik weet echter niet of ze ook in het weeekend werkt??
 
Gisteren haar een bezoekje gebracht op SS 1/2.
Uitermate genoten, alhoewel ik geen grote ervaring heb met Transsen...
Begonnen met elkaar te pijpen, zij heeft toch een grote pik van 18 a 19 cm schat ik.
Daarna 1e standje heeft z emij op zn hondjes genomen, heel zachtjes totdat het wat houdbaar was voor mij, 2e standje zijwaarts en derde missionaris.
Uiteindelijk missionaris houdeng waarbij haar apparaat e rvolledig inging, al had ik dat nooit gdacht of verwacht.
Ruim de tijd genomen voor alles, heel relaxe sfeer en uiteindelijk ook een paar keer goed gelachen met elkaar.
Behandel haar met respect en je krijgt veeel terug.
Ik heb mn parel ontdekt en ga er ZEKER terug!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
19 cm
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ga haar ook een beoordeling geven, daarjuist vergeten...
 
Morgen plan ik een bezoekje aan het SKW..
Ik ben van plan om zowel Maleena als Vicky te bezoeken...
Maleena zou terug aanwezig zijn, maar heeft iemand Vicky de laatste dagen ook gespot??
Bedankt voor eventuele reacties.
 
zaterdagmiddag gaan wandelen in het SKW.
Maleena was van dienst en heb er weer een toptijd mee gehad....helaas was Vicky nergens te bespeuren, haar plaats was ingenomen door iemand anders.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan