Recensie Vicky, Den Haag, Doubletstraat 5 K3 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Het is inmiddels een jaar of 3 geleden dat ik bij Vicky geweest ben, maar omdat blijkbaar niemand over haar durft te schrijven doe ik het maar.
Ik herinner mij dat Vicky, zeker in het begin heel onschuldig en onervaren over kwam.
Wat mij goed bijgebleven is waren haar kleine maar best mooie borstjes.. daar was ik best van gecharmeerd. Ze was destijds best een beetje verlegen, en kwam af en toe zelfs een beetje timide op mijn over, maar volgens mij is dat inmiddels wel over.
Ik heb haar destijds maar een keer of 2 bezocht omdat daarna Andra mijn vaste dvp werd..
Helaas eindigde mijn avontuur met Andra in ruzie, en werd ik plots geweigerd door Vicky.
In lockdown tijd was ze actief op Kinky en kreeg ik dus haar nummer in handen.. Ik appte haar met de vraag waarom ze mij weigerde, en dit bleek dus te komen door mijn ruzie met Andra.. ze wilde geen problemen was het verhaal.
Helaas, want ik weet zeker dat ik haar anders nog wel vaker zou hebben bezocht.. Het is best een hele leuke en mooie meid.
 
Niks vaags aan hoor.
Blijkbaar lullen Andra en Vicky onderling over wandelaars.. en gelijk hebben ze.
Ik kwam er ook pas na 2 jaar achter dat ik er niet meer in kwam.. dus kan niet zeggen dat ik de deur plat liep bij haar ?
 
Gaarne verneem ik of deze dame met de nu aangepaste tijden eerder begint , misschien dat ik haar dan weer eens kan bezoeken. Meestal wandel ik tot uiterlijk een uur of 12 s'ochtends
 
9 uur lijkt dan wel erg vroeg als je klanten gewend zijn dat je pas om circa 13/14 uur begint. Had zelf gedacht misschien rond 11 uur. Afijn we gaan het zien. Bedankt voor de info.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien niemand over Vicky schrijft of de gok waagt naar binnen te stappen haar na een aantal jaren weer is bezocht aangezien ik goede herinneringen aan haar had en zij me nog herkende na een aantal jaar dus de gok maar gewaagd voor mijn wandelbroeders.

Ik had vroeger altijd een goed bezoek toen ze nog bij 18k2 zat. Nu na een korte babbel waarom het zo lang geleden was en het financiële stuk afgerond was beide uitgekleed. Daarna kwam ze op me en gaf wat kusjes in me nek en tepels om daarna over te gaan naar 69. Als je goed likt merk je dat ze steeds wilder gaat zuigen en nat kan ze ook worden. Hierdoor gelukkig geen glijmiddel nodig en gestart in missio ze heeft altijd goede parfum dus dit werkt goed en tijdens missio kijkt ze je goed aan. Daarna overgestapt op doggy en met dat heerlijke uitzicht want voor de kontliefhebbers die heeft ze zeker ! Na een tijdje in doggy klaargekomen uitgebreide after talk gehad en daarna weer terug de straat in om even bij te komen.

Al met al vergeleken jaren geleden precies dezelfde dienstverlening/ ervaring voor me. Ik weet wat ik aan haar heb en als ik behoefte heb aan een type zoals jij weet ik dat het een veilige optie is waarbij ik altijd tevreden zal vertrekken.

Mij ziet ze zeker zo af en toe nog is terug !

Ik begrijp niet dat er geen recensies over haar zijn vroeger waren zij en Laura die lijkt een beetje op haar zeer geliefd voor een trio ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien niemand over Vicky schrijft of de gok waagt naar binnen te stappen haar na een aantal jaren weer is bezocht aangezien ik goede herinneringen aan haar had en zij me nog herkende na een aantal jaar dus de gok maar gewaagd voor mijn wandelbroeders.

Ik had vroeger altijd een goed bezoek toen ze nog bij 18k2 zat. Nu na een korte babbel waarom het zo lang geleden was en het financiële stuk afgerond was beide uitgekleed. Daarna kwam ze op me en gaf wat kusjes in me nek en tepels om daarna over te gaan naar 69. Als je goed likt merk je dat ze steeds wilder gaat zuigen en nat kan ze ook worden. Hierdoor gelukkig geen glijmiddel nodig en gestart in missio ze heeft altijd goede parfum dus dit werkt goed en tijdens missio kijkt ze je goed aan. Daarna overgestapt op doggy en met dat heerlijke uitzicht want voor de kontliefhebbers die heeft ze zeker ! Na een tijdje in doggy klaargekomen uitgebreide after talk gehad en daarna weer terug de straat in om even bij te komen.

Al met al vergeleken jaren geleden precies dezelfde dienstverlening/ ervaring voor me. Ik weet wat ik aan haar heb en als ik behoefte heb aan een type zoals jij weet ik dat het een veilige optie is waarbij ik altijd tevreden zal vertrekken.

Mij ziet ze zeker zo af en toe nog is terug !

Ik begrijp niet dat er geen recensies over haar zijn vroeger waren zij en Laura die lijkt een beetje op haar zeer geliefd voor een trio ;)
Mooie recensie Fishermen..Verhaal klopt ook helemaal.
Ze is echt een die het geld waard is.
Het is jammer dat ze heel vaak bezet is, want als je echt een keer naar binnen wilt dan moet je echt niet ver weglopen..je loopt haar zo mis!!!
Is een paar keer gebeurd en eindelijk een keer geluk gehad. Maar is de moeite waard geweest.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor instaptarief bij Vicky binnengestapt, leuke dame voor herhaling vatbaar volgende keer wat langer blijven met meer mogelijkheden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 11. Vicky, het stoute buurmeisje

Vicky besloten te bezoeken en aangezien het Ramadan was, mocht ik van geluk spreken dat ik de kans had haar achter het raam te zien.

Haar tarief is nu inmiddels verhoogd naar standaard 50.

Het valt mee, ze biedt een ontzettend goede service en het is nog altijd vele malen beter dan 100 euro voor een half uur…

Wat kan ik er nog meer aan toevoegen wat al niet beschreven is.

Ze pijpt met volle overgave, neemt er de tijd voor en je voelt totaal geen tijdsdruk bij haar.

Een superlieve meid met een ontzettend goede service die het belangrijk vindt dat je een leuke tijd met haar hebt.
 
@jam Juist, jij snapt het.

Vicky hanteert een starttarief van 40 en in dit geval zal de extra dan wel 30 geweest zijn.
Overigens moeten we het vanaf woensdag een paar weekjes zonder Vicky doen want ze gaat op welverdiende vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was heerlijk weer en een appje van een mede-wandelaar triggerde mij om de zandbak te bezoeken.

Auto geparkeerd, parkeer-app opgestart, een slokje van mijn blikje en ik wandelde richting het zij-straatje bij de pisbakken.

De latina-meiden stonden klaar aan de rechter-kant en toen ik de passage binnenliep zag ik op K3 Maria en ernaast Antonia.
Ik liep verder en zag op K30 Tanja zitten en aan de overkant Carmen die even nix te doen had.
Aan de rechterkant zag ik Aimy en op 16 Alexandra met een nieuwe blonde look.
Iets verder lopen en ik zag de heerlijke Adriana.

Ik had mijn zinnen gezet op Melissa maar K20a was leeg, Gia maar de luiken van 34 waren naar beneden en Vicky op 5 maar ik zag alleen een tas met keukenrollen.

Hoewel wandelen wat lastiger gaat maakte ik nog een rondje en zag van een afstand dat de deur van K5 op een kier stond.
Bij aankomst zag ik Vicky een sigaret roken en ik vroeg of ze druk was.
De deur zwaaide open en ik volgde haar de trap op naar de eerste verdieping.

Praatje pot en Vicky waste zich uitgebreid voor mijn neus om daarna mijn pik te wassen.
Ik betaalde haar 100 voor een goede service want ze had geen wisselgeld.
Vicky heeft haar tarieven verhoogt naar 70 en dat is in mijn ogen prima.
Ik heb jarenlang 50/60 betaald en vertrok altijd met een zeer tevreden gevoel en een brede glimlach.

Vicky geeft graag een goede service zonder haast want dat geeft haar stress.
Ze gaat ver om haar klanten te plezieren maar een klik is altijd belangrijk.
Bepaalde handelingen zijn niet standaard dus communiceer goed en wees altijd correct en vriendelijk.

Ze heeft veel vaste klanten en maakt telefonisch afspraken waardoor ze niet vaak aan het raam te vinden is.

Ik nam plaats op haar met spiegels omringd bedje met een kussentje in de rug.
Vicky positioneerde haarzelf in mijn favoriete positie tussen mijn benen met haar reet goed in de lucht.

Het opwarmen begon vanaf mijn hals waar ze rustig aan sabbelde, zoende en likte richting mijn tepels.
De tepels werden zacht belikt terwijl ze me aankeek met haar mooie ogen met nepwimpers.
Dit alles in een rustig tempo en vooral zacht.
Mijn handen op haar lijf, haar borsten en haar heerlijke reet.

Ze leunde achterover en ik begeleidde haar voeten naar mijn pik die zich steeds meer vulde met bloed.
Ze wreef haar kleine voetjes met maat 35 over mijn pik en streelde met haar tenen mijn ballen en mijn schacht.
Mijn lul bereikte de maximale hardheid en ze omklemde mij met haar voetzolen, mijn pik langzaam aftrekkend tussen haar kleine voetjes.
Ik genoot met volle teugen terwijl ze naar mij keek, haar lijf in volle glorie met de pik tussen haar voeten.

Sterren en wegtrekkende ogen.
Deze wandelaar was nu al tevreden.

Toen ze eenmaal mijn pik tussen haar tenen hield en mij tergend langzaam aftrok, keek ik er wellustig naar.
Acht kleine, gemanicureerde teentjes die netjes in het wit waren gelakt en twee grote tenen aan mijn eikel.
Ik stond nu al op ontploffen.

Ze draaide zich rustig om een ging met haar mond richting mijn harde pik die startklaar was.
Ze likte zachtjes achter mijn ballen en ik hoopte dat ze mijn aars zou likken maar dat gebeurde helaas niet.
Haar tong op mijn ballen en zacht zoog ze ze om de beurt.
Volop oogkontakt en langzaam ging ze steeds hoger richting de eikel.
Ik hou van een likkend tongetje en ze likte rustig het toompje en om de rand van de op springen staande eikel.
Mijn pik verdween langzaam in haar mond zonder dat de tong stilbleef.
Ook in haar mond voelde ik de tong rondjes draaien en drukkend op de gevoelige plekken.
De pik verdween steeds dieper de mond in en ik kon alles goed bekijken.
Gelukkig heb ik geen grote pik en al snel was ik tot maximale diepte richting haar keel doordrongen.
Dat voelde fantastisch en ze maakte slikbewegingen waardoor mijn eikel nog extra werd gestimuleerd diep in haar keel.
Hier kwam ik voor en mijn geilheid werd tot grote hoogtes gestuwd.

Een condoom lag binnen handbereik en ze monteerde het vakkundig.
Reverse doggy met haar voeten onder de onderkant van mijn dijen en de pik schoof rustig heen en weer in het kleine kutje.
Ik hou er meer van om zelf controle te houden en zette haar neer met haar gezichtje naar de spiegel terwijl ik stond.
Een goed uitzicht op de penis die langzaam het kutje penetreerde maakt mijn dag altijd goed.
Rustige halen totdat de pik weer volledig op sterkte was, veranderde in een rytmisch stoten met af en toe een pauze omdat ik anders zou klaarkomen.
Vicky is geen zeurpiet en laat je rustig je gang gaan met af en toe een kreun of een opmerking.

Ik wilde haar missio nemen zodat ik haar hele lijf weer kon zien en haar mooie ogen.
Pompend richting het hoogtepunt en na een aantal goede stoten haalde ik mijn paal uit haar kut, verwijderde het condoom en trok mezelf af met haar voeten tegen mijn ballen.
Helaas spuit ik de laatste tijd veel minder dan vroeger maar een goede straal over haar been en op het handdoekje maakte mijn bezoekje een succes.
Een boks en ik ging richting de wasbak voor een wasbeurtje.

We kletsten nog wat na en ze vertelde mij dat ze zich stoorde aan de prijs-discussies.
Ik vertelde haar dat ze een top-service geeft vergeleken met de meerderheid van de raam-hoeren en dat 70 prima bij haar diensten past.
Als dat te duur is moet je niet bij haar op bezoek gaan.

Goed bezoek en na een minuut of 40 liep ik haar deurtje uit richting de auto.

Herhalingsgevaar? Zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan