Recensie Victoria, Amstelveen (vh Den Haag, Breda, Amersfoort, Utrecht) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

azn2007

Vaste klant
Forumpionier
222
01/07/21
249
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als je een klik hebt met een dame....is het vuurwerk. Victoria is een van die vrouwen waar ik al sinds ik bij haar kom een hele fijne klik mee heb. Mutual attraction. Tijdens het samenzijn neemt ze regelmatig zelf het initiatief om vol en intens te tongzoenen. Heel, heel erg opwindend. Over het algemeen is ze redelijk 'rustig', maar ze kan ook genieten van het wat hardere en ruigere werk...schijn bedriegt dus....Wederzijds genieten! Een classy vrouw die ook echt interesse toont, en bijvoorbeeld een vraag stelt over wat je de vorige keer hebt verteld. En niet te vergeten: een ongelooflijk mooi en sexy lichaam waar je u tegen zegt. Slank, en met een heerlijke C cup borsten, waar ze het enorm geil vindt als je haar tepels likt. Een van mijn favorieten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik schrijf niet vaak recensies, omdat ik altijd een paar vaste meiden heb. Nu met dit nieuwe forum, dacht ik ik moet een van mijn meiden delen met jullie.
Victoria is een rustige meid uit het oosten van Europa. Het is een mooie fitte dame met mooie borsten die iets geholpen zijn. Niet te klein, maar ook niet te groot. Ze weet goed wat de regels zijn, dus alles in haar profiel doet ze ook. Uiteraard op een hele prettige manier.
Pzc is heerlijk, zij bovenop, ik bovenop, zij voor, ik achter, op een stoel in de keuken, op het bed.
Er is natuurlijk een reden waarom het een vaste dame is.
Ze is hier vandaag nog, maar komt over anderhalve week weer terug.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
nou , heb ander ervarring , haar bezocht in breda
vic heb mooi lichaam , maar service kan beter
doet geen tz en zat daar maar alsof het maar moet

beetje...weggegooid geld
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was met Victoria een onvergetelijk uur! Wat een lief meisje!? Ik zal niet veel schrijven, laat het tussen ons blijven.Victoria pijpt met zeer veel gevoel en gebruikt tijdens de lange diepe halen ook haar tong om je hele pik . Klinkt gek maar zulke details blijven me echter bij. In ieder geval kan Victoria supergeil pijpen met veel variatie . Condoom erom heen en in standje cowgirl heeft ze me een tijdje bereden. Ze heeft een heerlijk zacht huidje. Ook een heerlijk klein kontje om vast te houden en haar .Ik vergat te zeggen over diepe en aanhoudende kussen! Onvergetelijk ! Ik kom zeker nog terug!!!
 
victoria is echt een geile meid. man man man.. wat heb ik genoten zeg. Het is al weer een tijdje geleden, maar bij haar wil ik nog wel een keer langs gaan. Weet dat ze vaak van plaats wisselt maar mocht ze een keer weer in de buurt zijn dan geef ik haar een belletje.
 
Victoria pijpt met zeer veel gevoel en gebruikt tijdens de lange diepe halen ook haar tong om je hele pik . Klinkt gek maar zulke details blijven me echter bij. In ieder geval kan Victoria supergeil pijpen met veel variatie . Condoom erom heen en in standje cowgirl heeft ze me een tijdje bereden. Ze heeft een heerlijk zacht huidje. Ook een heerlijk klein kontje om vast te houden en haar
@Hans; het is volgens mij wel de bedoeling dat je op dit forum je eigen woorden typt ipv klakkeloos mijn tekst (zie 3 aug 2021 Adelina) kopieert en plakt voor je eigen recensies ?

P.S. Victoria (ex gf look a like) heb ik ook de afgelopen jaren een paar keer bezocht in Amstelveen. Mooi lief meisje met verleidelijke ogen trouwens (tz +€20). Laatste paar keren dat ze in de buurt was echter niet meer bezocht ivm teveel andere toppers.
 
Een aantal jaar geleden heb ik Victoria 1 keer ontmoet. Dit is bij 1 keer gebleven omdat ik mij een soort van schaamde achteraf.
Alles begon heel spontaan en leuke klik .... echter

Ik heb nogal een behoorlijke baardgroei en ontmoette haar aan het begin van de avond toen mijn baard ondanks dat ik geschoren had in de ochtend een beetje stoppelig was. Normaal gesproken is dat niet zo'n probleem en zijn die haartje best wel zacht echter op dat moment dus niet.

Ik ben nogal een liefhebber van beffen en blijkbaar wist ze dat kwam ik later achter. (onderling hebben ze het blijkbaar over ons :) ).
Echter nadat ik begonnen was merkte ik op dat ze nogal terugtrekkende bewegingen maakte en na een minuut enigszins geïrriteerd klaagde over mijn baardgroei en dat dat pijn deed als ik haar befde.
Ze had daar 100% gelijk in besefte ik me en heb haar mijn excuses aangeboden. Toen bleek het dat die irritatie wel meeviel (even vinnige reactie door de pijn)
en vertelde ze me dat ze het zo jammer vond omdat ze had gehoord dat ik dat nogal goed kon (haar woorden)

Wat er toen gebeurde zal altijd in mijn geheugen blijven. Ze ging naar de wc en haalde daar een aantal stukjes wc papier en legde die op haar schaamlippen zodat ik toch verder kon met haar te beffen. Dat werd echter geen succes en het gevoel van een soort schaamte werkte daar ook niet aan mee.
Mijn algehele ervaring was daardoor niet helemaal positief maar vanwege de situatie ook niet reëel.

Als ik er nu op terugkijk zegt het feit dat ze toch probeerde om er wat van te maken ondanks de pijn van mijn baard heel veel over haar.
Ze is dus zeker een bezoekje waard
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst Victoria bezocht. Contact verliep snel en soepel en ze ontvangt in een klein appartement in Breda. Ik was aangenaam verrast door haar petite uiterlijk. Ik kreeg voor en na de gelegenheid om mezelf te douchen. Omdat ik nogal een zwaar weekend achter de rug had, ben ik niet klaargekomen, maar dat lag zeker niet aan haar inzet. Er was veel mogelijk, het komt nogal eens voor dat je niet mag vingeren, maar dat was bij haar geen probleem. Ook het zoenen was goed. Al met al een leuke date en ze gaat me vaker zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na ruim een jaar weer op bezoek geweest bij Victoria. Ik ken haar al jaren en ik voel altijd iets speciaals met haar aangezien ze heel erg op mijn ex vriendin lijkt. Soms verschijnt ze spontaan in Amstelveen maar dan ben ik weer net te laat en zit ze al weer in Breda wat veel te ver is voor mij. Deze week zag ik tot mijn verrassing haar weer online en heb ik vandaag mijn kans gegrepen. Ze ontvangt dicht in de buurt van Amstelveen/Amsterdam op een voor mij nieuwe locatie met genoeg gratis parkeergelegenheid aan de overkant. Bij aankomst me netjes gemeld en discreet door Victoria binnengeloodst.

Bij binnenkomst had ik echt een wow gevoel toen ze achter de voordeur verscheen. Laatste keer dat ik dat had was bij topper Naya. Victoria ziet er superknap uit, zeer verleidelijke ogen, zeer verzorgd uiterlijk, mooi lang zwart haar, cup c (silliconen), sexy lingerie en ze is een paar kilo afgevallen waardoor ze er nog aantrekkelijker uit ziet. Gelijk heerlijk staan tongzoenen en relaxed met elkaar bijgepraat net als oude vrienden die elkaar jaren niet hebben gezien. Daarna nog verder genoten van haar heerlijke tong en zachte lippen. Even snel naar de verplichte douche, handen gewassen en mond gespoeld.

Terug op de kamer stond ze me verleidelijk op te wachten in haar jarretels met hoge hakken en het leek wel alsof ik in een natte droom was beland. Victoria kan heerlijk zoenen en haar parfum rook super. Zachtjes haar slanke lichaam gestreeld en haar prachtig klein kontje voelde zo zacht aan in mijn handen. Na een tijdje deed ze haar bh uit en vroeg ik haar hurkend me te pijpen. Zag er heerlijk geil uit hoe zo'n prachtig poppetje onverschrokken mijn pik zat te deepthroaten. Op verzoek lekker met spuug erop. Haar loshangende haren hield ik netjes vast in mijn handen terwijl ik langzaam haar mond neukte. Na een tijdje vroeg ik haar op bed te liggen en schoof ik het kussen onder haar hoofd waarna ik met de knietjes op de vloer haar zachtjes begon te likken. Ze was al erg nat geworden en mijn tong gleed heerlijk over haar clit naar haar kont en weer terug waar ze zichtbaar en hoorbaar van genoot terwijl ik zachtjes haar borsten streelde. Na het beffen nog even tussen haar benen liggend elkaar zoenen waarna ik haar wilde neuken. Even condoom erom heen en in missionaris haar hartstochtelijk geneukt. Stiekem fantaseerde ik dat ik mijn ex neukte waardoor het nog intenser aanvoelde. Daarna omgedraaid en ging ze in cowgirl me berijden waarbij we elkaar intens zoenden. Na een paar minuten haalde ze het condoom eraf en ging ze me weer heerlijk pijpen. Nadat ik het klaarkom seintje gaf trok ze al mijn zaad uit mijn ballen tot de allerlaatste druppel. Daarna ging ze snel naar de badkamer om zich op te frissen terwijl ik nog met mijn ogen dicht zat bij te komen en kwam ze terug en vroeg met een onschuldige stem of alles goed met me ging. Zorgzaam maakte ze me schoon en hebben we uitgebreid met elkaar op bed nagepraat. Daarna even opfrissen onder de douche, tijdens het aankleden superrelaxed met Victoria gesproken, netjes het geld op tafel gelegd (pzc is €20 extra) en na een afscheidszoen mijn weg verder vervolgd.

Samengevat: super GFE met Victoria gehad ondanks dat ik vaker bij haar ben geweest. Meestal neemt de intensiteit af als je elkaar langer kent maar bij Victoria was het bij mij juist andersom.

Herhalingsgevaar: ja!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ben ik voor het eerst bij Victoria geweest. In het verleden regelmatig geprobeerd contact te krijgen zonder succes. Toen ik onlangs haar add weer online zag in Amstelveen heb ik een app gestuurd en tot mijn verbazing kwam er meteen antwoord. Eindelijk kwam die afspraak er.

Net als wel vaker gebeurt adverteert ze met Amstelveen, maar is de realiteit anders. Ze ontvangt in de omgeving Amsterdam maar het is niet Amstelveen.

De locatie was verder prima, gratis parkeren en een ruime studio. Toen ik eenmaal binnen was moest ik concluderen dat de foto's gewoon helemaal kloppen, ook al zijn ze "opgepoetst". Victoria is echt precies zoals op de foto. Prachtige mond, heerlijk slank lichaam en zwart haar.

Na het douchen kon het feest beginnen. Lekker tongzoenen, doet ze vol overgave. Daarna op het bed verder. Zij kwam eerst op mijn mond zitten, ik heb haar uitgebreid gelikt en dat smaakte heerlijk. Daarna heeft ze me gepijpt en dat was goed, soms misschien een beetje te wild, maar het was heerlijk. Af en toe neemt ze hem zo diep mogelijk in haar mond. Diverse standjes gedaan voordat ik echt uit mijn tenen klaarkwam.

Daarna een fijne massage en ronde 2. Daar heeft ze geen moeite mee. Weer diverse standjes gedaan en daarna afgemaakt met een handjob.

Al met al een heerlijke date voor een prijs (150 Euro) die zo langzamerhand uniek is in de omgeving Amsterdam, waar 200 voor een uur het nieuwe normaal lijkt te gaan worden. Overigens zat tongzoenen bij mij gewoon bij de prijs inbegrepen. Als het zo is dat ze bij 30 minuten (zie boven) 20 EUR extra vraagt voor TZ is de meerprijs voor een uur 20 Euro. Ik denk dat de keuze voor een uur daarmee erg simpel wordt. Just saying.

Ik ga zeker nog een keer op herhaling maar ik ben niet zeker of dat nog tijdens haar huidige verblijf zal zijn want er is nog zoveel meer te zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lieve vrouw met een slank lichaam.
Vandaag een uurtje met haar door gebracht.
Een van de weinige dames die geïnteresseerd is/doet en lang een gesprekje met me heeft gehad.
Geniet mee van het spel en zoent met overgave.

Of ik terug ga weet ik nog niet, ze was misschien net iets te slank voor mijn smaak.
Overal was de service goed!
 
Victoria staat zeer zeker ook bij mijn favorieten.
Heb niks op haar aan te merken en heb het altijd bij haar naar het zin.
Meen dat ze vandaag of deze week weer in het land is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tussen de hoofdstad en de nationale luchthaven in. Regenachtige dag, prima parkeren voor de deur, naar juiste kamer geloodst. Mooie ruime kamer, heel netjes en verzorgd.

In een nachtjapon van dunne stof met lingerie er onder kwam ze me tegemoet bij de deur. Een beleefde kus, bloemetje gegeven, eerst even kletsen en na deels uitgekleed te zijn.... staand zoenen. M'n handen om haar billen door de dunne stof. Ze voelt heerlijk aan, is lief, 'well educated' en praat makkelijk. Douchen.

Vervolgens naar het grot bed, zoenen, in elkaar verstrengelen, nog meer zoenen. Lekkere borsten, tepels die harder worden, en al gauw zat ze met haar soepele poes boven op mijn mond en tong. Steeds natter werd ze daar. 'You are so horny', zei ze, en zo was het. Verder heerlijk GFE gevreeen en zij boven op. Eerste ronde altijd snel. Dan een lange massage, kletsen, relaxen, heerlijk.
Tweede ronde, afwisselend pijpen en eindigen in doggy.

Ze is een heerlijke vrouw. Helaas niet in de buurt.
 
Als je een klik hebt met een dame....is het vuurwerk. Victoria is een van die vrouwen waar ik al sinds ik bij haar kom een hele fijne klik mee heb. Mutual attraction. Tijdens het samenzijn neemt ze regelmatig zelf het initiatief om vol en intens te tongzoenen. Heel, heel erg opwindend. Over het algemeen is ze redelijk 'rustig', maar ze kan ook genieten van het wat hardere en ruigere werk...schijn bedriegt dus....Wederzijds genieten! Een classy vrouw die ook echt interesse toont, en bijvoorbeeld een vraag stelt over wat je de vorige keer hebt verteld. En niet te vergeten: een ongelooflijk mooi en sexy lichaam waar je u tegen zegt. Slank, en met een heerlijke C cup borsten, waar ze het enorm geil vindt als je haar tepels likt. Een van mijn favorieten!
Heb haar vandaag bezocht en kan dit helemaal onderschrijven . Ze geniet er ook van als je haar goed beft .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb ook een bezoekje gebracht aan Victoria.
Ze is een hele leuke meid met een heerlijk lichaam.
Ze laat zich gewillig beffen en pijpen kan ze ook goed.
Met het doornemen van een paar standjes doet ze lekker mee.
Aanrader wat mij betreft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer een bezoek aan Victoria gebracht , als zij in het land is en ook hier in de regio ga ik graag een keer bij haar langs. Het was weer een geweldige ervaring en voor mij de ultieme gfe. Even een gezellig praatje bij binnenkomst, douchen en het feest kan beginnen. Zoenen doet zij heel lekker, volop tz en volgens mij krijgt zij er geen genoeg van.....😊.

Haar heerlijk en uitgebreid gebeft, alles is schoon, fris en fruitig aan haar, het is ook een genot om haar te zien kronkelen en zachtjes te horen kreunen als je haar met je tong ligt te verwennen.

Daarna een heerlijke pijpbeurt van haar gehad, hier neemt ze ruimschoots de tijd voor, wisselt ook lekker af, lekker nat en lekker diep en geen plekje wordt vergeten of overgeslagen.....😇

Vervolgens condoom erom, Victoria bovenop en het duurde niet lang voordat ik heerlijk klaar kwam, het leek echt uit mijn kleine teentjes te komen, zo heftig was het. Tja wat wil je, ik ben ook maar 'n mens......😉
Owwww, you're very sensitve today, zei Victoria 'n beetje plagerig maar wel met een lieve glimlach op haar gezicht .
Troep opruimen, even nakeuvelen, opfrissen en het uurtje was alweer bijna voorbij.

Dit was weer een zeer geslaagd bezoek aan haar, het valt nooit tegen en zij stelt je ook nooit teleur. Victoria staat ook echt wel in mijn persoonlijke top-3.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jaren geleden Victoria al eens ontmoet, maar haar daarna uit het oog verloren. Ze is altijd op mijn B-lijst blijven staan: niet geweldig, maar lekker voor als ik eens in de buurt ben. Dat klopt nog steeds, al heeft dat niets te maken met haar dienstverlening, die is uitstekend.

Ze ontvangt in een uitstekende studio, lekker anoniem. Alles is keurig netjes en ik voelde me direct op mijn gemak. De dame zelf is stijlvol, spreekt uitstekend Engels en maakt eerst een vriendelijk praatje met een drankje. Na het douchen verschijnt ze schitterend naakt en kan de pret beginnen.

Qua figuur is ze niet helemaal mijn type. Ze is hartstikke dun, er zit geen grammetje vet aan. Ik kan wel zien dat dit op zichzelf heel mooi is, ik val alleen op wat meer vet om de botten. Haar borsten zijn nep en van harde siliconen. Dat doet echter niets af aan haar uitstekend pijpkunsten, het was echt een kwestie van aan mijn oude sokken denken, om maar niet te snel te komen. Ze nam er dan ook alle tijd voor, heerlijk. Het neuken was intens, ze is dus tenger en petit en laat zich gewillig leiden tijdens de sex. Ook hier vond ik haar uiterlijk niet super, mis toch wat om vast te houden, maar de daad zelf was perfect. Na de sex en het uitgebreid klaarkomen neemt ze rustig de tijd, geen haastklus dit.
Mijn conclusie: hartstikke waar voor je geld, helemaal als je valt op petit. Ik hou haar op de reserve lijst.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/537323-victoria
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lief, leuk, 100% de vrouw van de fotos. Bezocht haar paar maanden terug en geef graag nog deze recensie. Ze deed wat we afgseproken hadden en meer. Nam zelf initiatief voor de 2e ronde door bij het babbellen mijn ballen te strelen en langzaam met haar mond over mijn lijf naar beneden te gaan.. Fijn oogcontact en ze gaf ook het ritme aan toen ze harder genomen wilde worden. 69, cowgirl, doggy, alles kon. Anaal niks gedaan en niks gevraagd is niet mijn ding dus dat weet ik niet van haar. Groot herhalingsgevaar als ik weer in de buurt ben en als zij er ook is,
 
Terug
Bovenaan Onderaan