Recensie Victoria, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5943452-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms heb je van die dames wiens advertentie je blijven triggeren. Victoria is daar zo'n voorbeeld van. In de rubriek 'op zoek' is al e.e.a. over haar geschreven maar ik zag geen thread met recensies.

Omdat ik voor de verandering in de ochtend bloedgeil was, zal wel door het weer komen ofzo, had ik eerst de nieuwe Sasha benaderd (zowel gisteren als vanochtend) maar kreeg geen respons. Dus heb Victoria benaderd en kreeg snel respons.

Daar aangekomen had ze voldaan aan m'n kledingverzoek. Ze is de dame van de foto's maar heeft wel wat oneffenheden op de foto's weggepoetst, maar wie doet dat tegenwoordig nou niet? Ik was in ieder geval aangenaam verrast.

Ze begroette me met een tongzoen en na de formaliteiten zijn we eigenlijk non-stop bezig geweest. Eerst wat zoenend tegen de muur en elkaar betastend. Ik merkte al gauw dat ze het niet erg vind als je wat ruwer bent.

Voor een een lange blowjob ben je bij haar denk ik niet aan het juiste adres. Ze werkt je echter niet af, en doet net genoeg om je 'bezig' te houden (tongzoenen, aanraken enz.). Ik vond het niet erg omdat ik eigenlijk ook had gekozen om anaal te proberen. Jammer is wel (altijd) en zo ook hier die enorme klodders glijmiddel.

Je merkt wel dat ze een beetje acteert, vooral omdat we vrij lang aan het vrijen waren, eerst anaal terwijl ze me bereed en daarna missio anaal en vaginaal, ze wel wat ging kreunen en - op een niet vervelende manier - me aanspoorde om klaar te komen. Terwijl ze me bereed kon ik haar ook vingeren, maar ben daar gauw mee gestopt door de glijmiddel.

In missio afgemaakt, mocht even uithijgen en na de finish streelt ze je en knuffelt ze je, haast liefkozend. Jammer was dat ik daar zelf doekjes toegeworpen kreeg om het rubbertje zelf af te doen.

Weinig gekletst, haar Engels is volgens mij minimaal maar met korte zinnen en wijzen kwam ze wel sympathiek over.

Grootste plus: ze kan anaal goed hebben en is schoon. Ze ziet er ook leuk uit.

Minpuntje: het is geen raamservice (afwerken) maar er ontbreekt net iets waardoor je niet het gevoel hebt achteraf 'dat was een topper'.

Lastig om te zeggen of je een goede GFE kan krijgen bij dr, ze laat veel toe en is toch wel van het knuffelen, maar het is toch een soort van 'ze doet haar ding en that's it'. En soms is dat ook prima. Ik vind dr verder wel superlief, ze heeft geen slecht attitude.

Ik kon wel flink stoten, mocht haar overal aanraken, soft spanking, hair pulling en bij haar keel - niet knijpend (!) - vasthouden was allemaal toegestaan. En als PSE ervaring dus prima.

Ik heb overigens niets gemerkt van extra geld vragen voor allerlei dingen.
 
Laatst bewerkt:
Dame komt uit Zuid Amerika (dus Latina) en woont in Zuid Europa.

Verder helemaal eens met de review van @La Karub
Nog niets geschreven maar had zijn review 1:1 over kunnen hebben genomen. Per saldo zal ik haar overigens NIET nog een keer bezoeken
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5943452-victoria
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al 2x bij Victoria geweest, de 1e keer noemde ze zichzelf nog Gabi en werkte ze nog met een planner. Nu maakt ze de afspraken inmiddels zelf.

Beide keren op verschillende locaties in Amsterdam en toen ze me vandaag een berichtje stuurde gaf ze aan op weer een nieuwe locatie te zitten.

Victoria is best een hele leuke en lieve meid, die veel doet als je dat wil. Anaal kan ze goed hebben en voor de liefhebber kan het ook zc. Daar hangt echter wel een flink prijskaartje aan, want beide voorgenoemde opties zijn 50 per stuk en daarmee komt het totaal voor een uur op 300.

Ik twijfel nog of ik voor een 3e keer ga. Er is vrijwel geen communicatie mogelijk en dat vind ik toch eigenlijk wel een groot gemis. Gezien dat gebrek aan communicatie is het verstandig vooraf via app eventueel wat wensen kenbaar te maken, dat houdt ze daar rekening mee.
 
Ik had Victor(ia) uitgekozen, omdat ik zelf een liefhebber van transen ben. Vind er wat mannelijks hebben, dus afgesproken. Vaak neem ik de proef op de som of het een koto is of niet. Je merkt dat het toch meer haar/zijn werk is. Bij mij vroeg hij/zij of ik een condoom wou gebruiken of niet. Wat denk je zelf dacht ik? Condoom erom en hij/zij bovenop. Het voelde niet als een echte kut, dus neig meer naar een Koto. Veel glijmiddel. Gebruikt ook kneiter veel vrouwen parfum. Hij/zij spoort aan om klaar te komen, door je aan te kijken en cum baby te zeggen. Bij mij was het €200 voor 1 uur en als ik anaal wil €50 extra. Deze is niet geboren als meisje en de prijs vind ik toch echt aan de hoge kant. Tegenwoordig veel koto's die tussen vrouwen adverteren, passen meer in de transseksuele rubrieken als je het aan mij vraagt.
Soms toch weer bijzonder, dat je bij koto's bijna geen verschil meer merkt dan bij vrouwen. Gelukkig merk ik het nog wel, nou ja 1 keer de boot in gegaan bij een thaisemassagesalon.
Samengevat wees trots op wie je wilt zijn, maar misleidt je klanten niet door te verbergen wat je echte geslacht is. Gewoon adverteren op de juiste plaats.
 
Wat word hier nou voor klinkklare onzin verkocht? Victoria/Gaby een ex-man? Dit is echt gewoon een natuurlijke vrouw hoor.
Alles aan deze vrouw is petit en haar kutje, die echt wel als een kutje voelt, word gewoon vanzelf nat. Ben er zelf een jaar terug ergens geweest en er was echt geen glijmiddel nodig tijdens de seks. Ze kan ook gewoon squirten als je het goed doet, en dat voel, en hoor, je dan echt wel aankomen.

Zo goed merk je dus niet of het een transseksueel is. Interessant lopen doen met vage termen als 'Koto" kan je echter wel.
 
Is een trans. Jaja als je zelf het verschil niet meer weet tussen een man en een vrouw, dat is niet mijn probleem. Bij zoveel transen op kinky, zie je mannen zoals jij die reviews posten geweldige dame etc. Geloof je het niet, ga naar vrouwen, filter op aziatisch en check Yade Luna. De enige die eerlijk adverteert is ashmara. Victor(ia) is een koto. Deze produceert geen eicellen.
 
Is een trans. Jaja als je zelf het verschil niet meer weet tussen een man en een vrouw, dat is niet mijn probleem. Bij zoveel transen op kinky, zie je mannen zoals jij die reviews posten geweldige dame etc. Geloof je het niet, ga naar vrouwen, filter op aziatisch en check Yade Luna. De enige die eerlijk adverteert is ashmara. Victor(ia) is een koto. Deze produceert geen eicellen.
Yade Luna heeft eerder in haar advertentie gemeld dat ze trans is. Van Gabi geloof ik er geen moer van.
 
Het gaat ons feitelijk ook geen bal aan. We kunnen eventueel een eindeloze discussie beginnen over hoe men kan vaststellen of iemand "man" is of "vrouw" maar hoe simpel die vraag ook lijkt, we komen daar niet uit. Een vrijpartij is geen medisch onderzoek dus dat telt niet. Je kunt hier iemand op zeer zelfverzekerde toon een zelfbedacht label opplakken maar daarmee label je eigenlijk alleen jezelf als 'zonderling' ;-)
 

Deze yade luna is trans?
Yep. Ze heeft het ooit op haar advertentie vermeld; dat weet ik omdat ik haar daarna van m'n to do list heb doorgestreept met de aantekening 'ts, wss met poes'. Je zou het haar zelf ook kunnen vragen als je uitsluitsel wil maar ik praat geen onzin :).

Zie ook: https://www.girlsreview.nl/threads/milett-eindhoven.6769/#post-205869
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan