Recensie Victoria, Apeldoorn (voorheen Arnhem) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
59
11/01/23
31
5
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3038186-victoria
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eergisteren was ik echt zo geil als een koekje. Ik had het gevoel dat mijn zaad zo ongeveer tot aan de rand van mijn ballen stond, dus ik moest het gewoon kwijt.
Aangezien de kwaliteit van DVP's in Arnhem de laatste maanden treurig te noemen is en het feit dat zij zich door hun te hoge prijzen tov bijvoorbeeld het westen van het land uit de markt geprijsd hebben, wist ik dat ik voor een lastige opgave stond.

Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij de Hongaarse Victoria. Zij is al vaker in Arnhem geweest (ook gespot op Kinky) maar er bestaan voor zover ik weet, geen recensies over haar. Ze vertelde in goed Engels dat ze wel een aantal ' regulars' heeft, maar die zitten kennelijk niet op dit forum of delen hun ervaringen niet.

Victoria is een leuke mollige meid, met een ferme D cup. Ik heb met haar afgesproken voor een pijpdate.
Als er een woord is om haar in dat opzicht te beschrijven, dan popt het woord 'stofzuiger' als eerste op. Na de financiële afwikkeling gedaan te hebben en uitgekleed op bed te gaan liggen, begon ze me met een enorme zuigkracht af te zuigen. Dat deed ze vakkundig. Ik heb haar wel.moeten afremmen om wat minder snel te zuigen, wat ze ook deed, maar de snelheid was nog steeds te hoog.
Van andere aanrakingen buiten haar borsten om, was ze niet gediend. Ze gaf dat vriendelijk maar cordaat aan.
Na ongeveer 10 minuten mijn zaad geprobeerd binnen te houden, barstte uiteindelijk deze bom en spoot ik het rubbertje vol. Leeg en voldaan nam ik afscheid van haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan